Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: 2008 Skoda Fabia 1.4 16v

  1. #1
    Awatar QbaKuba
    Dołączył
    08/2009
    Skąd
    Zgierz
    Posty
    2,278
    Auto
    Fabia 1.4

    Domyślnie 2008 Skoda Fabia 1.4 16v

    Cześć,

    przyszedł czas i na mnie. Po paru latach bujania się cudzymi furami postanowiłem kupić własne auto. Zmiany jak zachodzą w komunikacji miejskiej w Łodzi powodują, że samochód staje się niezbędny jeśli się chce dojezdać na czas.
    Szukałem od jesieni, przede wszystkim łatwo gazowalnego hatchbacka lub małego kombi, dlatego oglądałem głównie Leona, Ibize, Octavie, Golfa, Polo, Suzuki Swifta, Mazde 3 i własnie Fabie. W styczniu i w lutym sprzedano mi sprzed nosa dwie ładne Mazdy 3 z polskich salonów.
    Jak pisałem w Spamerach pojechaliśmy po piękną Ibizę 1.6 z Germanii, baardzo fajnie wyposażoną, ale jak się okazało na miejscu zardzewiałą i bitą. Fabia stała niedaleko, widziałem ją wcześniej w ogłoszeniu, ale ze względu na kolory odrzucałem, wolałem bardziej stonowane. Jednakże jak zaczęliśmy ją oglądać to okazało się, że jest naprawdę w bardzo dobrym stanie, wnętrze jak nowe, jedynie podsufitka jest w dwóch miejscach brudna. Silnik, skrzynia i zawieszenia chodzą jak w nowym aucie. Ze względu na dobre wspomnienia z Fabią 1.2 dziadka mojej narzeczonej postanowiłem pójść tą drogą. Wolałbym co prawda Polo 6r, ale te są pierońsko drogie jak na 2009-2010 rok produkcji albo Ibizę po 2008, ale tą znowu trudno znaleźć 1.4 z polskiego salonu, a sprowadzane to w większości zajechany złom. A w sumie to i tak wszystko jeden pies czy ki czort, Fabia, Ibiza i Polo to przecież ta w gruncie rzeczy to samo.

    Skoda Fabia hatchback
    silnik: 1.4 16v benzynowy, będzie przerabiany na gaz
    wersja: Ambiente
    przebieg: 49 150 km
    rok prod.: 2008, zarejestrowana na początku lutego
    kolory: lakier bordowy, a w środku jasno szary
    wyposażenie: klima manualna, elektryka szyb przód, elektryczne i grzane lusterka, centralny z pilotem, komputer pokładowy, bihalogeny, przeciwmgielne, alufelgi 15 cali, czujniki parkowania, klamki i lusterka w kolorze, schowki i inne ozdobne pierdoły.
    Auto pochodzi z polskiego salonu, pierwszy właściciel to Pan rocznik 49, kupił ją w Polmocie w Warszawie. Nie zamówił radia. Na szczęście podobno mam fabryczne 4 głośniki na wyposażeniu standardowym, kable są więc pewnie głośniki też
    Generalnie fajne miejskie auto, kupione właśnie do miasta, w trasy mam inne.

    Fabia jaka jest każdy raczej wie, a jak nie wie tzn. że zapomniał, jednak dodaje zdjęcia, zrobione telefonem, nie mam ostatnio czasu na więcej.
    Zewnątrz: [IMG]https://images83.fotosik.pl/388/a6e634d6932d89b1m.jpg[/IMG] [IMG]https://images83.fotosik.pl/388/abfc68d6a402e205m.jpg[/IMG]
    Wewnątrz: [IMG]https://images83.fotosik.pl/388/88e8c7d5598b2d4fm.jpg[/IMG] [IMG]https://images82.fotosik.pl/389/1418ee6c1a1bd504m.jpg[/IMG]

    Niedługo jedzie na zmianę rozrządu etc., w ciągu dwóch miesięcy będzie założony gaz, postaram się w międzyczasie ogarnąć radio i robić jakieś pierdółki typu schowek na okulary w podsufitce albo inne bzdety.
    Chyba wszystko opisałem, a pewnie i aż nadto.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Awatar Credt
    Dołączył
    12/2006
    Skąd
    Kraków / Gdańsk
    Posty
    2,646
    Auto
    406 Coupe V6, Civic EJ9 1.4

    Domyślnie

    Całkiem przyjemny ten wiśniowy kolorek. Wnętrze takie bym powiedział... radosne. Dobrze, że jest jasne, w czarnym to można dostać depresji, a potem umrzeć z nudów.

    Bezawaryjności i szerokiej drogi!


    U każdego przychodzi taki czas, że musi "forumowo" dorosnąć.
    - Robak, 19.02.2013

  3. #3
    Awatar test1uci
    Dołączył
    06/2010
    Posty
    1,872
    Auto
    VW Golf Highline 1.4 TSI 160 DSG7 '10

    Domyślnie

    Akurat kolor bardzo fajny. Gratulacje. Jeździłem Ibizą 1.4 16V 85 KM i dół wydawał się mocniejszy niż Punto 1.4 16V 95 KM.
    Historia: Fiat Tipo S 1.4 8V '95 -> Renault Laguna Grandtour RN 1.8 8V '96 -> Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V '06

  4. #4
    Awatar KrankedGT
    Dołączył
    05/2011
    Skąd
    Zagłębie
    Posty
    163
    Auto
    Tak

  5. #5
    Awatar joker5513
    Dołączył
    02/2011
    Skąd
    Bory Tucholskie
    Posty
    1,294
    Auto
    Clio III 1.2 TCE, Kawasaki Vulcan S 650

    Domyślnie

    Fajny pierwszy samochód - jeden z ostatnich silników od VAG który można uznać za bezobsługowy i nieawaryjny. Do tego można zagazować i przemieszczać się za pół darmo. Podro i szerokości.

  6. #6
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,212
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Jak to pierwsze własne to gratuluję. Nie napiszę że jest to fajne fura bo nie jest ale oferuje wygodę na miejscu kierowcy i to jest główną zaletą. Chwali się że auto jest pewne a nie ulepiony Niemiec z korektą licznika. Szybko Ci się znudzi niestety takie życie. Szerokości...

  7. #7
    Awatar QbaKuba
    Dołączył
    08/2009
    Skąd
    Zgierz
    Posty
    2,278
    Auto
    Fabia 1.4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Credt Zobacz posta
    Bezawaryjności i szerokiej drogi!
    Dzięki! Pod wieloma względami nudne auto ma swoje plusy, tylko lejesz i jeździsz

    Cytat Zamieszczone przez test1uci Zobacz posta
    Akurat kolor bardzo fajny. Gratulacje. Jeździłem Ibizą 1.4 16V 85 KM i dół wydawał się mocniejszy niż Punto 1.4 16V 95 KM.
    Dzięki! IMHO subiektywnie do 50 zbiera się lepiej niż Jetta 1.6 fsi 115 km moich rodziców i podobnie do Rapida 1.2 tsi 85 km mojej przyszłej teściowej. Jak na razie na dynamikę nie narzekam, w mieście daje radę

    Cytat Zamieszczone przez KrankedGT Zobacz posta
    To też mam w planach.

    Cytat Zamieszczone przez joker5513 Zobacz posta
    Fajny pierwszy samochód - jeden z ostatnich silników od VAG który można uznać za bezobsługowy i nieawaryjny. Do tego można zagazować i przemieszczać się za pół darmo. Podro i szerokości.
    Dzięki! Właśnie pod tym kątem szukałem auta.

    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    Jak to pierwsze własne to gratuluję. Nie napiszę że jest to fajne fura bo nie jest ale oferuje wygodę na miejscu kierowcy i to jest główną zaletą. Chwali się że auto jest pewne a nie ulepiony Niemiec z korektą licznika. Szybko Ci się znudzi niestety takie życie. Szerokości...
    Dzięki! To Fabia, ona ma być tania i bezproblemowa, a nie fajna A jak mi się znudzi to, jestem tego pewien, moja narzeczona chętnie przejmie furę

  8. #8
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    14,858
    Auto
    Jeszcze Octavia

    Domyślnie

    Naprawdę ciekawe Fobia. Kolor rzadko spotykany, no i ode mnie propsy za jasne wnętrze
    razi tak naprawdę tylko... plastikowa kierownica. Nie myślisz o tym, żeby kupić używaną skórzaną, albo dać do obszycia. Komfort jazdy imho zwiększa się drastycznie

    Gratulacje i udanej eksploatacji. Ale to w sumie prosty samochód więc powinien się sprawdzać
    Jest: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04

  9. #9
    Awatar Credt
    Dołączył
    12/2006
    Skąd
    Kraków / Gdańsk
    Posty
    2,646
    Auto
    406 Coupe V6, Civic EJ9 1.4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seth Zobacz posta
    Nie myślisz o tym, żeby kupić używaną skórzaną, albo dać do obszycia
    Cytat Zamieszczone przez KrankedGT Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez QbaKuba Zobacz posta
    To też mam w planach.
    Nie czytamy, Seth?


    U każdego przychodzi taki czas, że musi "forumowo" dorosnąć.
    - Robak, 19.02.2013

  10. #10
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    14,858
    Auto
    Jeszcze Octavia

    Domyślnie

    Nie wiem, czy nie czytacie - to musicie Wy odpowiedzieć.

    Ale ja nie przeczytałem.
    Jest: Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •