nowości i premiery

Mazda CX-9 – Więcej odwagi

Więcej odwagi. Te słowa kierujemy do szefostwa polskiego przedstawicielstwa Mazdy. Oficjalnie w naszym kraju nie ma CX-9, a szkoda. Model ten przeszedł właśnie facelifting, który nie tylko uatrakcyjnił jego wygląd, ale również wzbogacił wyposażenie seryjne.

Zapewne pamiętacie, że już dwa razy po kilkaset sztuk flagowego, japońskiego SUV-a trafiało do naszych salonów sprzedaży. I jak szybko się pojawiały, tak szybko znikały. W sumie trudno się dziwić, bo japoński model przekonuje do siebie ciekawą stylistyką, przestronnym wnętrzem i tylko paleta silnikowa uboga.

Teraz CX-9 przechodzi facelifting w duchu nowego nurtu stylistycznego marki – KODO. Auto zyskuje zmieniony przód z nowym grillem, zderzakiem i światłami. Z tyłu zmieniają się tylko te dwa ostatnie elementy. Całość prezentuje się wyjątkowo dobrze i świeżo, sprawiając, że wielu konkurentów może czuć się poważnie zagrożonych.

We wnętrzu odnajdujemy zmodyfikowany zestaw multimedialny obejmujący radio, nawigację oraz ich obsługę. Do tego w aucie pojawiają się nowe systemy bezpieczeństwa: Forward Obstruction Warning System (ostrzegający o przeszkodzie znajdującej się na drodze), Lane Departure Warning System (ostrzegający o niezamierzonym przekroczeniu linii) oraz High Beam Control System (automatycznie przełączający pomiędzy światłami długimi i mijania).

Mazda CX-9 po faceliftingu oficjalnie zostanie zaprezentowana światu podczas Australian International Motor Show (18.10. – 28.10.). Jak na razie nie wiadomo kiedy auto trafi do Europy, ani jaka będzie cena. Mamy nadzieje, że znajdzie się one w ofercie polskiego bo na pewno na to zasługuje.