PDA

Zobacz pełną wersję : Audi A8 vs BMW 7 Series vs Mercedes S Class



Gornet
25-04-2005, 13:58
Tym razem wybieramy lidera klasy najwyższej !! :cool:

:arrow: Audi A8 - 8 pkt.
:arrow: BMW 7 - 7 pkt.
:arrow: S klasa - 4 pkt.

Edit: Czy mógłbym znowu prosić admina o wstawienie ankiety ?

Max
25-04-2005, 14:00
A dla mnie to będzie tak

Merc-6
BMW-10
Audi-9

Davis
25-04-2005, 14:03
A to moja punktacja:
BMW 10 pkt.
Merc 7,5 pkt.
Audi 9 pkt.

:cool:

BABELEC
25-04-2005, 14:10
Audi - 9 pkt.
7 - 8 pkt. (traci tylko trochę na stylistyce)
S - 6 pkt.

TuningPan
25-04-2005, 14:18
ja stawiam tak:

bmw - 10pkt
audi - 9pkt
merc - 8,5pkt

MKa
25-04-2005, 14:39
Audi - 9p.
BMW - 8p.
Mercedes - 7p.

Audi najładniejsze z zewnątrz, następnie BMW a najmniej z wyglądu S-klasa mi się podoba. W środku wrzystkie sś eleganckie i super wyposażone. A o silniku to nie ma co gadać.

MikI MałS
25-04-2005, 14:45
BMW :arrow: 10 pkt.
Audi :arrow: 7 pkt.
Mercedes :arrow: 5 pkt.

Wck
25-04-2005, 15:01
Audi - 10 pkt - miodzio :mrgreen:
BMW - 8 pkt - przed obecnym liftingiem było o wieeeeeeeele ładniejsze, teraz te światła coś skopali :???:
Merc - 6 - nudny jak każdy Merc :???:

shrek
25-04-2005, 15:47
:arrow: Merc. 9,5
:arrow: Audi 10
:arrow: BMW 6,5

playerone
25-04-2005, 16:08
BMW 5pkt.
Audi 7pkt.
Mercedes 10pkt

kok
25-04-2005, 16:17
BMW 10 pkt cudowne auto w środku i na zewąncz
Mercedes 8 pkt ładna stylistyka ale jak dl;amnie przekombinowany pod wzgendem elektroniki
Audi 6pkt NajBadniejsze z Audi po zmianie wygldu ale domnie nowa stylistyka Audi jest do bani :!:

Czemu jak ju| robicie porównania to dajecie ino Niemieckie wozy :?: :?:
A Angielskie, Amerykanskie czy Japonskie :?: :?: :?:

Gornet
25-04-2005, 16:20
Czemu jak ju| robicie porównania to dajecie ino Niemieckie wozy :?: :?:
A Angielskie, Amerykanskie czy Japonskie :?: :?: :?:

Bo to są porównania niemieckiej trójcy :twisted:

AML
25-04-2005, 16:26
Edit: Czy mógłbym znowu prosić admina o wstawienie ankiety ?
Oczywiście, 7 dni.

Dominik999
25-04-2005, 16:55
Mercedes - 9,5
BMW - 9
Audi - 6

Audi jest trochę zbyt bezosobowe, BMW jest extra, ale jedank to nie to samo co poprzednik. Ale jak zwykle Mercedes górą :mrgreen: Klasa sama dla siebie
A jeśli chodzi o porównanie, to dodałbym do tego jeszcze Jaga XJ :wink:

reanimator
25-04-2005, 16:58
jakbyś porównał starsze modele
E38 ,S (W140) , Audi S8 to wybór by był trudny ale przewodziło by BMW potem Audi i Mercedes.
a tutaj Bmw jest ostatnie a wybrał bym Audi ,Mercedes też jest piękny,
ale już nienowy.

Łukasz (POPEK)
25-04-2005, 16:59
Bmw jest świetne. Jest bardzo duże. Takie bmw to ciężko znaleźć na naszych drogach. Mercedesy czesciej sie widuje:):)

AML
25-04-2005, 17:06
BMW, najbardziej mi się podoba, no i świetne właściwości jezdne.

Łukasz (POPEK)
25-04-2005, 17:08
a co jeździleś:):)????????

AML
25-04-2005, 17:30
a co jeździleś:):)????????
nie ale przecież wiadomo że BMW świetnie radzi sobie na drodze :wink:

Łukasz (POPEK)
25-04-2005, 17:32
Ja wiem:):) tylko tak sie pytam:):)

Rudy
25-04-2005, 18:41
Eh... no to mam dylemacik, bo z wygladu najbardziej lubię A8...Ale to z kolei nie ma wersji osiągającej setkę poniżej 5 sekund, więc bez wachania S :!: (najlepiej 65 AMG :mrgreen:)

2 post



a co jeździleś:):)????????
nie ale przecież wiadomo że BMW świetnie radzi sobie na drodze :wink:

No Aston, Ty to wiesz z opinii innych... fakt, też w te opinie wierzę, ale nie zastąpią one przejażdżki... No ale to [rzy naszym statusie materialnym niemożliwe :cry:

AML
25-04-2005, 19:15
No Aston, Ty to wiesz z opinii innych...
hahaha facet ale ty mnie teraz rozbawiłeś :lol: :lol: :lol: :lol:
ja mam więcej źródeł żeby tak powiedzieć niż ty możesz się spodziewać :lol: :lol: :lol:

Polsenator
26-04-2005, 17:09
w 2005 roku ma pojawic sie nowa klasa S, wtedy takie porownanie wygldalo by troche inaczej bo BMW od 2002 roku,Audi bodajze 2003 natomiast Mercedes wszedl na rynek jeszcze w tamtym tysiacleciu a mianowicie w 98 roku.Obecna seria 7 po face liftingu jest bardzo ladna,podobno ma problemy z elektronika i i-drive ale ktore nowoczesne auto ich nie ma,zreszta jej poprzedniczka tzn e-38 tez mi sie bardzo widziala.Audi rowniez jest niezle,szczegolnie 6.0 W12 ale jakos drazni mnie to ze to w sumie tylko topowy produkt grupy VW i moim zdaniem to mimo wszystko nie ten sam prestiz co w BMW czy Mercu ktory przeciez w tej klasie jest wazny.

dejna
30-04-2005, 16:05
a ja jezdzilem S klasa i BMW 7 i smialo moge powiedziec ze S klasa moze sie schowac....poprostu nie ma zadnych szans jest kiepska,zreszta w siodemce elektronika nie jest glupia lecz zadziwiajaca,auto super a juz po liftingu w ogole jest zajebiste...bylem w ostatnich dniach w Wilnie i tam tyle jezdzi siodemek ze Wam sie w glowie nie miesci(prezydent wozi sie A8)

owszem nowa S prawdopodobnie bedzie najlepsza czego bardzo bym nie chcial bo nie lubie Mercow ale coz taki los...

aaa....panowie zabraklo w tym porownaniu auta z Wloch a mianowicie Maserati Quattroporte,tez widzialem w Wilnie i poprostu jak zobaczylem to malo sie nie zesralem,moi koledzy ktorych raczej auta nie bawia byli zachwyceni,odrazu zakochali sie w tym aucie,eski,siodemki moga sie normalnie schowac,nie maja szans...jak koles dal gazu to mi nogi zwiedly,taki gang i power ze...brak mi slow

Polsenator
01-05-2005, 09:08
No rzeczywiscie elektronika w nowej serii 7 jest tak "zadziwiajaca" ze w Niemczech w/g ADAC najczesciej ze wszystkich modeli BMW musieli uruchamiac na trasach siodemki ktore poprostu stawaly za co wine ponosila elektronika.Co do Maserati,pod jakim wzgledem S i 7 sie chowaja i nie maja zadnych szans?Bodajze w top gear lub five gear bylo cos na temat tego auta i wlasnie podali niemieckie limuzyny za wzor dla tego auta ktore wedlug nich chocby wlasciwosciami jezdnymi i ukladem kierowniczym znacznie ustepowalo.Moze jest indywidualne i posiada wyglad ktory niektorym sie podoba ale to za malo by wyprzedzic siodemke czy S klase .

dejna
01-05-2005, 16:59
ja jezdzilem siodemka i to ostro i nic sie nie zepsulo a filmy DVD fajnie sie stylu oglada...

co do Maserati to gdybys je zobaczyl na zywo i zobaczyl jak koles ruszyl to by Ci sie mokro zrobilo....w Wilnie widzialem mase siodemek,Bentleya Continentala GT i zaden z nich nie moze sie rownac do Quattroporte sa za cienkie...i nie mow ze Maserati zle jezdzie bo napewno nim nie jezdziles wiec nie mozesz porownac...siodemka pewnie tez nie wiec tym bardziej nic nie mozesz powiedziec...bo z testow telewizyjnych to wiesz co mozna...owszem napewno siedem jest bardziej komfortowe ale nic poza tym...siodemka jest dla ludzi okolo 45-50 lat lubiacych dobrze pojezdzic a Maserati dla mlodszych szukajacych wrazen ze sportowym zacieciem

jak sie przejdziesz siodemka i maserati i powiesz mi ze quattroporte jest do dupy to wtedy moze zmienie zdanie

Polsenator
01-05-2005, 22:35
Mokro to moze tobie sie robi w pewnych sytuacjach co nie oznacza ze kazdemu,poza tym oszczedz sobie prezenia sie przez internet bo wcale mnie nie rusza kozaczenie sprzed monitora...Poza tym mam takie pytanie jakim autem nie jezdziles bo z forum wynika ze kazdym...heh.Co do siodemki,tak sie sklada ze akurat jechalem 740i,wprawdzie e-38 ale nie kazdy moze byc takim szejkiem jak ty.Piszesz ze siodemka jest dla ludzi w wieku podemerytalnym...A ponoc to Mercedes jest dla dziadkow,widac zmienil sie charakter marki BMW jezeli mowi to tak kompetentny znawca luksusowych aut...

kok
01-05-2005, 22:40
.Siodemka jest dla ludzi w wieku podemerytalnym...A ponoc to Mercedes jest dla dziadkow,widac zmienil sie charakter marki BMW...
wtrące sie na chwile do waszej dyskusji. Pare razy w mieście widziałem kolesia w 745i który max miał 22 lata.

Polsenator
01-05-2005, 23:00
Dla jasnosci,chodzilo mi o to ze to wlasnie BMW jest dedykowane glownie do mlodszej grupy kierowcow,oczywicie tak samo zamoznych jak chocby MB aczkolwiek nastawionych bardziej na sporotowe doznania.Tak apropo dokladnie w piatek widzialem maksymalnie 19-20 letnia malolate za kierownica rowniez 745i na celnych blaszkach.

kok
01-05-2005, 23:02
19 - 20 to juz nie mało lata :grin:

Polsenator
01-05-2005, 23:06
Wiesz ale w takim aucie nieczesto sie widuje tak mlode osoby dlatego uzylem takiego okreslenia,zreszta 19 lat to niezaleznie od auta niezbyt wiele :grin:

kok
01-05-2005, 23:14
Wiem :!: Ale to niezmienia Faktu że czesto sie widuje Laski poniżej 25 lat w wózkach w cenie powyżej 100 000 zł.

Polsenator
02-05-2005, 08:36
Jest tak jak mowisz aczkolwiek czesciej sa to mniejsze auta typu SLK itp niz flagowe limuzyny.

-=Sadek=-
02-05-2005, 18:10
Jest tak jak mowisz aczkolwiek czesciej sa to mniejsze auta typu SLK itp niz flagowe limuzyny.

no nie? w ogóle dziwnie by to wygladalo... baba 19 lat i w mercu dla starych bogatych dziadów :roll: no chyba ze na tylnej kanapie z szoferem z przodu...

dejna
02-05-2005, 18:22
tak KOK wyjatki sie zdarzaja ale wszyscy znajomi taty czy rodzice moich znajomych jezdzacy takimi autami(niekonecznie BMW) maja okolo 40 lat.Ja nie powiedzialem ze BMW jest "dla dziadkow" bo tak NAPEWNO NIE JEST.Chodzi o to ze BMW da sie ostro pojezdzic a mercedesem nie...mozesz sobie zartowac i robic jaja,wcale nie musisz mi wierzyc to Twoj problem a nie moj...smiejesz sie ze jezdilem kazdym samochodem i juz mowie ze nie kazdym,a nawet gdyby to nie jest Twoja sprawa czym ja jezdze...wiem ze strasznie Cie to boli ze nie mozesz ale nie musisz dowalac tym co moga

chodzilo mi o to ze koles majacy wlasnie 25-40 lat powinien kupic Maserati a nie BMW(co nie znaczy ze nie jest sportowe) bo Maserati jest kozackie

Polsenator
02-05-2005, 22:29
Czlowieku,"paroma" autami w zyciu jezdzilem i wcale nie ubolewam nad tym ze nie bylo ich wiecej,na codzien dysponuje 2 autami i wprawdzie sa to tylko Focus i E300 D to wcale mnie nie boli to ze ktos jezdzi czyms lepszym.Odpusc sobie dalsze pisanie co mnie boli a co nie bo o tym to ja wiem najlepiej...Tak poza tym,dzisiaj jadac na majowke podczas postoju na parkingu niemiec cofajac Sharanem wjechal mi w drzwi,jak ktos mial wypadek z obcokrajowcem to moze uderzyc do mnie na priva jak ta sprawe rozwiazala zagraniczna ubezpieczalnia.

djlimun
03-05-2005, 12:28
BMW- 10 pkt
merks- 9 pkt
audi- 9,5 pkt

renówa
03-05-2005, 12:40
BMW-9,5
"eska"-10
A8-9

BeeMiX
03-05-2005, 13:18
A czemu w ankiecie niema Caddyego DTS i Lincolna ???????????? :shock: :shock: :shock: Maserati jest zecydowanie lepsze

reanimator
03-05-2005, 23:13
A czemu w ankiecie niema Caddyego DTS i Lincolna ???????????? :shock: :shock: :shock: Maserati jest zecydowanie lepsze

bo to jest niemiecki pojedynek

Enzo
04-05-2005, 09:32
BMW - 10
Audi 9 (moge nawet postawic go na rowni z BMW, mialem oakzje jechac wersja 4.0 TDI) :smile:
Mercedes 8 - pomimo uplywu lat nadal jest ladny :wink:

qoompel
05-05-2005, 07:55
Ludzie, gdzie wy macie oczy???
Audi-10
BMW-7,5
Benz-7

-=Sadek=-
05-05-2005, 12:59
Ludzie, gdzie wy macie oczy???
Audi-10
BMW-7,5
Benz-7

a idz tam... :wink: u mnie jest dokladnie na odwrót:

Merc 8
BMW 7
Audi 6

BeeMiX
05-05-2005, 15:54
merc 0
BMW 1
Audi 0,5
Co poradze że nie lubie niemców??

rubk
06-05-2005, 21:44
5pkt.-Mercedes-za stary
8pkt.-BMW-nieodpowiada mi wnętrze
10pkt.-Audi-zajebisty

Łukasz (POPEK)
07-05-2005, 10:43
10 punktów BMW serii 7 bo jest to wg mnie nie spotykane w zeciu codziennym
7 punktów Audi
4 punkty Mercedes - troche nudny jest ten mercedes

Hemp Gru
07-05-2005, 14:12
BMW 10 PKT
AUDI A8 5PKT
MERC 2PKT

Constantine
10-05-2005, 18:13
jak dla mnie to remis.

Supra
11-05-2005, 08:45
a dal mnie audi jest najlepsze kotoś pisał ze Audi przegrywa bo nie osiąga setki ponizej 5 sek hehe w lasnie nowe Audi A8 MTM 4.2 quatro osiaga setke ponizej 5 sek i ma niecale 560 koni!!!a jak audi produkowalo wersje S8 to zaden mesio S klasa nie mial do niej startu tylko te tunungowane mialy podobne osiagi

Enzo
11-05-2005, 13:28
Tak Mesio nie!!! Ale BMW tak :smile:

Polsenator
12-05-2005, 16:04
Supra nie zapomniales czasem o S65 AMG czy chocby "zwyklym" S600 mowiac ze tylko stuningowane MB mialy osiagi podbne do S8?Piszesz o A8 MTM czyli aucie po niefabrycznym tuningu,porownaj go np z S klasa od Brabusa SV12, 640 koni i ponad 1000 nm.

Gornet
13-05-2005, 22:52
Jednak przerzucam się na BMW ,ze względu na to ,że Audi A8 jest poprost NUDNE. Najbardziej na mnie robi wrażenie 7 z widokiem od boku :) Tyłu nie trzeba komentować ,hehe

Ale i tak żadna limuzyna nie przebije czarnego Audi S8 !! Mam jedne okazje widzieć codziennie... jak przejeźdza to dosłownie jak burza :cool: dzięki wspaniałej turbinie i 4.2 litra :)

BMW - 9 pkt.
Audi - 8 pkt.
S klasa - 6 pkt.

Constantine
14-05-2005, 08:23
A wiesz moze jakie ma osiagi te S8?? :wink:

BABELEC
14-05-2005, 09:39
...Ale i tak żadna limuzyna nie przebije czarnego Audi S8 !! Mam jedne okazje widzieć codziennie... jak przejeźdza to dosłownie jak burza :cool: dzięki wspaniałej turbinie i 4.2 litra :)...

Skoro wiesz, żę ma turbinę, to pewnie wiesz też, jaką ma moc?

BMW M5 E60
14-05-2005, 17:10
Ale i tak żadna limuzyna nie przebije czarnego Audi S8 !! Mam jedne okazje widzieć codziennie... jak przejeźdza to dosłownie jak burza :cool: dzięki wspaniałej turbinie i 4.2 litra :)


to żeś sie zagalopował w S8 nie ma turbiny, o ile to seryjne S8 to tam jest V8 4.2 litra na wtrysku i 360 kucy, 430Nm momentu:) i napęd quatro!!! w seryjnym S8 nie ma żadnej turbiny :mryellow: i jak 360 konne S8 ma niby poradzić sobie z każdym mesiem??? hmmm zwykłe S600i jego 500 kobyłek objedzie S8 bez problemu już nie wspominając o tym co zrobi S55 AMG i S65 AMG, a BMW 760Li też sobie poradzi z S8 :mryellow:

TomeczekWSP
14-05-2005, 17:43
Dlamnie To BMW SEri & najlepsze 10pkt
Merol jest dla cieniasow 4pkt
audi fajne ;] 5

Gornet
14-05-2005, 20:03
Jeżeli ten silnik S8 4.2 jest rzeczywiście bez turbiny ,to on poprostu albo jestem w błędzie albo wy nie macie racji. Ja niewiem jak pracuje taki silnik ,ale zwykłe A8 mają też 4.2 litra a jakoś nie słychać tego TORNADA :) To jest pytanie do znających się w temacie...

BMW M5 E60
14-05-2005, 20:30
Jeżeli ten silnik S8 4.2 jest rzeczywiście bez turbiny ,to on poprostu albo jestem w błędzie albo wy nie macie racji. Ja niewiem jak pracuje taki silnik ,ale zwykłe A8 mają też 4.2 litra a jakoś nie słychać tego TORNADA :) To jest pytanie do znających się w temacie...


heh dźwiek może wydawać Ci się inny niż zwykłego A8 4.2 z conajmniej dwóch powodów
1. tą czarną S8 ktoś lubi trochę przydusić i przeciagnąć, to najbardziej prawdopodobne
2. S8 ma innych układ wydechowy niż zwykłe A8:) toteż inny bardziej rasowy dźwięk

a to ze silnik w takiej furce ma turbine mozna poznać jak przejeżdża praktycznie tylko w momencie kiedy zdejmie koleś nogę z gazu i usłyszymy syk blow-offa i to też nie zawsze, bo czasem cisnienie doładowania jest znikome i wtedy syknięcie ciche:) a w Audilach A8 i S8 seryjnych, turbin brak:)

Gornet
14-05-2005, 21:54
Być może ,czyli nie ma opcji silnika A8/S8 z turbiną.

A tą S8 właśnie często widuje :)

http://www.webdesign.superhost.pl/s8.jpg

POEZJA :)

Constantine
15-05-2005, 07:16
Cos slabo wyglada ten silnik z S8... :ogh:

MATT
16-05-2005, 12:16
Ja bym obstawil tak :
-Audi 10ptk ( b. dobre wlasciwosc jezdne, udany wyglad zewnetrzny, piekne wnetrze.....)
-Mercedes 9.5ptk (Ah..., to Mercedes... :grin: udane nadwozie, udane wnetrze, gorsze wlsciwosci jezdne :damn: )
-BMW 6,5ptk (Katastrofalny wyglad zewnetrzny[ kwestia gustu] , toporne wnetrze [kwestia gustu] , zbyt skomplikowana obsluga [np. E-Drive], niefunkcjonalne wnetrze, wysmienite wlasciwosci trakcyjne)

To moj wybor :mryellow:

MisQLL
16-05-2005, 20:42
Audi - 10 pkt
BmW - 10 pkt
Mercedes - 8,5 pkt

Ale prawda jest taka ze wszystkimi chcialbym jezdzic :twisted:

banan
28-06-2005, 10:56
MERCEDES zawsze bedzie dla mnie gora:eski to auta dla najwiekszych tego Swiata

Robak
28-06-2005, 12:00
1audi
2Mercedes
3bmw

banan
29-06-2005, 08:25
Z sentymentu stawialbym na Mercedesa,ale myslac realnie to :1.Audi, 2.Mercedes, 3.BMW
I tak jak w tym roku wyjdzie najnowsza S-ka to znow bedzie jednoglosnym liderem :mryellow:

2 post

Ostatnio w Łodzi widziałem LAske w najnowszym SL 55 AMG.Kierowca mial max 30 lat.

renówa
29-06-2005, 08:39
Banan łącz posty :wink:

nomac007
29-06-2005, 17:56
Bmw - 10
Audi - 9
Mercedes - 5 (Merol jak kazdy inny)

Rav009
30-06-2005, 12:56
A to moja punkatacja:
BMW - 10 pkt
Audi - 8 pkt
A Merola to nie oceniam bo byłby za nisko. Poprostu z wyglądu jest ochydny

daxe
30-06-2005, 19:26
Wybieram tylko i wyłącznie spośród Audi i BMW!!
Audi --->każde podobne, ale ładne:D
BMW ---> nowy styl, warto go "wypróbować"
Mercedes ---> i ten stary jest brzydki, a nowy wygląda jak koreańska podróbka Maybacha (katastrofa)

Audi i BMW, co kto lubi:)

igor
01-07-2005, 19:44
AUDI
tu mamy sportową sylwetkę świetny wybór silników (the best - 4.2 TDI), do tego jest ładne wykończenie wnętrza doskonałe wyciszenie prawie wszystkie luksusy dostępne w tej klasie do staniemy w tym samochodzie
Ocena - 10p (na 10)
BMW
tu już gożej z sylwetką naszczęście ostatni feace lifting poprawił trochę sytuację "siódemki" też niezłe silniki (też do wyboru disel) w środku też nie najlepiej mamy szwankujący system iDrive ogromny monitor który odwraca uwagę "szofera" naszczęście możemy od be-em-ki "wsypać" co nam się żywnie podoba (prawie)
Ocena - 8p
MERCEDES
no i mamy merca to jest inna bajka samochodzik jest już stary i nie ma tych luksusów co dzisiejsze limuzyny ale nie możemy zapomnieć o silnikach tu mercedes wygrywa (ma najlepszego disla i dobre benzyniaki) niestety przestażałe rozwiązania stawiają go na trzecim miejscu
Ocena - 7p

Ja osobiście chciałbym każdego ale tak naprawde to audi
Jak by były jakieś zastrzeżenia to piszcie [/i]

igor
01-07-2005, 19:47
sorki za rozpisanie ale muzse coś napisać a mało się nie da o samochodach

Wielbłąd
08-07-2005, 15:55
jak dla mnie to tak:
Merc-10
BMW-9
Audi-9

kok
08-07-2005, 16:03
Wrzyscy wrzdzie najeżdżaja na bMW 7 że jest brzydka i skomplikowana w obsłudze przez iDrave, a w ankiecie wygrywa

Wielbłąd
08-07-2005, 16:08
ja miałem okazje jezdzic MB S 320 oraz BMW 730D i powiem wam ze Mercem tez da sie poszalec i to ładnie ( oczywiscie trzeba odłaczys ESP I ASR ) mojego kolegi starszy ma gi i bokiem go stawiał baz problemu :grin: natomiast w BMW & to mi sie podoba moment obrotowy z 10 m na piskach własciwosci jezdne ma lepsze BMW ale według mnie to Merc jest bardziej luksusowy (kwestja gustu) ja z sentymentu stawiam na MB S

speedfight_
15-07-2005, 22:13
Wybrał bym Audi bo mi sie najbardziej podoba , potem BMW i na koncu s-ka poprostu przestarzala!!

aston
18-07-2005, 21:25
Oczywiście biorę pod uwagę tylko nowe modele i te co można porównywac czyli:
BMW 750
Audi 4,2
Mercedes S500 (pewnei szybko bedzie 4matic)

A teraz punktacja:
Audi A8 4,2 super wyglada super jeździ, silnik i podzespoły dzielone z VW Tourangiem co troche prestiżu odejmuje, oraz dość słąbe osiagi 0-100 w 6,3s
punktów 9
BMW 750 łądnie się prezentuje, jest to dobry szybki samochód jednak tylko RWD
punktów 8
Mercedes S500 najszybszy, najwieskzy, njałądniejszy (moim skomnym zdaniem) jeśli nie bedzie AWD to dam 9 punktów, ale jestem rpzekonany, ze bedzie dlatego daję 10punktów

skibae124
18-07-2005, 21:36
-> Merc 10
-> Audi 8
-> BMW 5,5

brajtos
19-07-2005, 11:29
BMW-10
Audi-9
Merc-7,5

brajtos
19-07-2005, 14:15
Czy mógłbym prosić Admina o wstawienie ankiety :?:

m3csl
22-07-2005, 18:24
[quote="Gornet"]Tym razem wybieramy lidera klasy najwyższej !! :cool:

:arrow: Audi A8 - 8 pkt.
:arrow: BMW 7 - 7 pkt.
:arrow: S klasa - 4 pkt.

no cos pokęciłeś lidera klasy najwyższej?? :damn: audi a8 napewno niejest liderem tej kalasy bo sa to dwa auta

Rolls-Royce Phantom i Maybach(62,57) :wink:

Emenems
22-07-2005, 20:13
[quote=Gornet]Tym razem wybieramy lidera klasy najwyższej !! :cool:

:arrow: Audi A8 - 8 pkt.
:arrow: BMW 7 - 7 pkt.
:arrow: S klasa - 4 pkt.

no cos pokęciłeś lidera klasy najwyższej?? :damn: audi a8 napewno niejest liderem tej kalasy bo sa to dwa auta

Rolls-Royce Phantom i Maybach(62,57) :wink:
Hmmm... powinieneś odróżniać klasę Wyższą od Luksusowej, a to zupełnie inna para kaloszy.

307_big_fan
06-08-2005, 11:33
Merc- 0 - to za stylistyke
Beemka- 8 - tez obrywa za wyglad
Audi- 9 - Phaeton jest jego kopią i dlatego lekko traci na imeg`u
Gduby był tu Jaguar dostał by tuzin punktów

Phaeton 230
25-10-2005, 13:56
jeżdziłem s klasa przez rok i musz powiedziec ze jest bardzo fajna i bardzi ładna mimo swych gabarytów jest bardzo zwinna jest najładniejsza z tej trójki bmw jesli chodzi o 7 sprzed liftingu to jest ochydna a audi jest po prostu klasyczne klasycznie w srodku nie do przesady a bmw przesadziło z deska rozdzielcza kokpit jest po prostu ochydny A S KLAS I NA ZEWNATRZ SUPER I WSRODKU SUPER MOJA OCENA T
MERCEDES 10
AUDI 9
BMW 7

Snoopik
26-10-2005, 18:19
niewiem dlaczego te rozbierzność i także dlaczego tak nisko jest punktowany Mercedes. Mercedes jest legendą tej klasy. I nie wiem czy macie pojęcie ,że mercedes sprzedał od 99 - 2005 450000 sztuk,nigdy wcześniej tej klasy auto nie osiągneło takiego wyniku.
Mercedes-10
Audi-9,5
BMW-8,5 (jest brzydsze od dupy nietoperza)

Robak
26-10-2005, 18:25
niewiem dlaczego te rozbierzność i także dlaczego tak nisko jest punktowany Mercedes. Mercedes jest legendą tej klasy. I nie wiem czy macie pojęcie ,że mercedes sprzedał od 99 - 2005 450000 sztuk,nigdy wcześniej tej klasy auto nie osiągneło takiego wyniku.
Mercedes-10
Audi-9,5
BMW-8,5 (jest brzydsze od dupy nietoperza)
Nie wiem ,nie wiem, nie wiem, to wez sie k*** dowiedz.Ja nikogo nie bronie w tym prownaniu.Ale kazdy ma swoj gust i swoje priorytety.To ze tobie odpowiada s klasa jest zrozumiałe ale inni moga przedstawic 10 kontrargumentow za innym autem.
A wiesz ze teraz bmw 7 sprzedaje sie najlepiej w swojej klasie...

Snoopik
26-10-2005, 18:39
Wiem ,że bmw się ostatnio sprzedaje lepiej niż benz ,ale są tego dwa powody:
-w ciągu ostatnich 6 lat s-klassa jest taka sama ,a bmw już trzecie
-wszyscy , klienci mercedesa czekali na nową klasę S i zobaczysz, że jak do sprzedaży wejdzie już cała gama silników to znów mercedes będzie na przodzie

stanko
26-10-2005, 18:46
NIe badz taki pewny siebie,nie wydaj mi sie zeby tak bylo!

Snoopik
26-10-2005, 18:59
Pamiętacie jak ludzie mówili o BMW od Bangle (mogłem przekręcić nazwisko) ale w końcu się ludziom zaczęły podobać i tak samo będzie z mercedesem.Samochody się zmieniają bardzo szybko ludzie się już przyzwyczajają do nowych kształtów nadwozi ,a mercedes przoduje najnowocześniejszą technologią na świecie i konkurencja wie ,że musi gonić...

phaeton230
29-04-2006, 12:57
AUDI 10
MERC S spoko bryka tylko awaryjna jak cholera 8
BMW dał bym 9 tylko ta stylistyka wnetrza bo nowe bmw seri 7 jest juz spoko z zewnatrz ale w srodku nadal kicha


Audi klasycznie prosto w kokpicie
Merc tak samo
a BMW inżynierów bmw poniosło i dali nam taki a nie kokpit bleee ten drógi daszek ochyda ale poza tym GIT wszytsko oki

..::German::..
29-04-2006, 14:02
Ja zdecydowanie wybieram BMW serii 7. Ten samochód wzbudza we mnie respekt.

BMW serii 7-10 pkt.
Audi A8-8 pkt.
Mercedes klasa S-6 pkt.

Audi A8- fajne auto, ale wg mnie nie jest najlepsze.
Mercedes S klasa- przereklamowana stylistyka, ciągle to samo, potrzebne coś nowego.

toureg v10 5,0 tDi
07-05-2006, 15:17
BMW 7 w ciemno,jest najładniejsze moze i najdroższe ale marka najlepsza ,wygląd ,szczególy w środku oraz silnik!!