PDA

Zobacz pełną wersję : Dziwne modele różnych marek



Gemini
15-05-2005, 21:19
Myślę, że to dobry temat do zaprezentowania fotek innych modeli niż zwykłe, znanych z historii i czasów obecnych, które są żadkie :)

Ja na początek daje fotki Porsche 959 Paryż-Dakar na lata 1985 i 1986:) Dla mnie bomba :twisted: oraz 911 4x4 1984

Fancars
15-05-2005, 21:40
fajne to 911...Ale nie za bardzo rozumiem temat...Mamy wyszukiwac dziwne i niespotykane wersje aut znanych czy jakies w ogole dziwne wozy??

kocie_ruchy
15-05-2005, 21:42
hehe fajny temat, niezle zdjecia :wink:

ja na poczatek dam dwa ciekawe prototypy alfy - b.a.t. 5 i bat 7

http://www.imagehigh.com/public_html/imagehigh/15052005153726_Im_Alfa_Romeo_B.A.T.5_(1953).jpg (http://www.imagehigh.com/view.php?image_id=112064) http://www.imagehigh.com/public_html/imagehigh/15052005153727_Im_Alfa_Romeo_Bat_7_(1954).jpg (http://www.imagehigh.com/view.php?image_id=112065)

Dominik999
15-05-2005, 21:47
fajne to 911...
To jest 959 Turbo w wersji terenowej :susp: oprócz wyglądu nie ma nic wspólnego z 911 :wink:

Fancars
15-05-2005, 21:48
fajne to 911...
To jest 959 Turbo w wersji terenowej :susp: oprócz wyglądu nie ma nic wspólnego z 911 :wink:

patrz prawe dolne zdjecie i mnie nie poprawiaj tak pochopnie.... :susp:

Dominik999
15-05-2005, 21:57
Aha, sorki, nie zwróciłem uwagi na to czwarte zdjęcie :wink: Zwracam honor :mryellow:

Gemini
15-05-2005, 22:01
fajne to 911...Ale nie za bardzo rozumiem temat...Mamy wyszukiwac dziwne i niespotykane wersje aut znanych czy jakies w ogole dziwne wozy??

Nie musisz wyszukiwać :) Ale ja ci nie bronie - jak chcesz to szukaj :P Coś masz to, dajesz tu :)

Fancars
15-05-2005, 22:05
cos ode mnie,podaje linka zeby nie dawac kilku zdjec i info o samochodach:
http://www.supercars.net/cars/1975@$Ferrari@$365%20GTB+4%20Shooting%20Breakx.htm l
znalazlem niestety tylko zdjecia modelu ale wierzcie ze byl taki samochod:
http://www.alpimodel.com/bbr/bbr86c.html
http://perso.wanadoo.fr/automaquettisme/breadvan.jpg
http://perso.wanadoo.fr/automaquettisme/breadvan-2.jpg
http://www.teampapamobil.com/classics/wp/breadvan2.jpg
http://www.cavallinomodels.com/Models/1960/250gtbreadvan/250gtbreadvan/exterior.jpg
http://www.teampapamobil.com/classics/wp/breadvan.jpg

kocie_ruchy
15-05-2005, 22:16
chodzi o ten? :wink:

http://www.pestalozzi.net/sb/ferrari_breadvan/index.html

Gemini
15-05-2005, 22:45
Ciekawa ta Ferrarka :) Ciekawe czy można odpisać VAT za vana ;)

AML
15-05-2005, 23:05
http://astonmartins.com/racing/v8gt.htm
Boskie auto. :mryellow:

Gemini
15-05-2005, 23:26
:shock: ten Aston chyba stoi na spojlerach :!: :twisted:

AML
16-05-2005, 01:06
Nie. Tu pisze więcej o nim jeśli chciałbyś się dowiedzieć.
http://www.autogaleria.pl/forum/viewtopic.php?t=1410

Rolex aka JoHnSoN
16-05-2005, 09:30
Nie wiem jak te konkretne modele sie nazywaja ale chyba nadaja sie do tego tematu ...

Fancars
16-05-2005, 09:32
eeee :ogh: :ogh: ta betka mnie rozwalila....po co komu takie auto??

Rolex aka JoHnSoN
16-05-2005, 09:35
eeee :ogh: :ogh: ta betka mnie rozwalila....po co komu takie auto??

Betka ?? a Merol ?? na to samo wychodzi :roll: ... po prostu ludzie nie maja juz chyba co z hajsem robic :mryellow:

Constantine
16-05-2005, 13:19
Smiesznie to wyglada :lol: :lol:

shrek
16-05-2005, 13:53
Ja dam coś co znikło z dróg lub jest rzadkie. Audi 50.

MKa
16-05-2005, 14:20
Ja dam coś co znikło z dróg lub jest rzadkie. Audi 50.
Hehe, to były czasy...
Audi 50 i Golf I w parze... :wink:

Gemini
16-05-2005, 14:54
Nie wiem jak te konkretne modele sie nazywaja ale chyba nadaja sie do tego tematu ...

O ile BMW 7 akceptuje to tego za cholere nie moge zrozumiec :ogh:

kok
16-05-2005, 15:20
Nie wiem jak te konkretne modele sie nazywaja ale chyba nadaja sie do tego tematu ...
Ten Mercedes został zbudowany przez niemiecką Firme Binz
zamochód nazywa sie Binz Mercedes E-klass Pick up XL lub XXL w zależności czy został przedłużonu o 97cm czy 147cm.
Binz też zrobił kilka lat temu dla jakiegoś szejka kilka wózków golfowych z A-klasy.Lecz zdjęć nieumie znaleść ( kiedyś były na ich stronie )

Ryzykant
17-05-2005, 02:14
:razz: "Tyłem do przodu" Renault 900 śmiesznie to wygląda.
----------------------------------------------------------------------
BMW i Mercedes Pick Up hahaha limuzyny do worzenia nawozu:P

-=Sadek=-
17-05-2005, 08:03
to ja dom cos co jest wg mnie fajne, ale wydaje mi sie troche dziwne

Fancars
17-05-2005, 10:34
limuzyny do worzenia nawozu:P

WoŻenia.... :grin:

Co do tych ostatnich zdjec to jakos tak dziwnie wyglada to Renault... :wink: a to ostatnie to co to jest??Jakis Mikrus??Albo Isetta?

Rolex aka JoHnSoN
17-05-2005, 10:57
a to ostatnie to co to jest??Jakis Mikrus??Albo Isetta?

To jest fiat multipla :D:D:D:D

Doktorek
17-05-2005, 11:34
Ja dam coś co znikło z dróg lub jest rzadkie. Audi 50.
Hehe, to były czasy...
Audi 50 i Golf I w parze... :wink:
Chyba chciałeś powiedzieć Audi 50 i Polo w parze :susp:

Gemini
17-05-2005, 12:23
a to ostatnie to co to jest??Jakis Mikrus??Albo Isetta?

To jest fiat multipla :D:D:D:D

Jak Multipla była brzydka tak i została :arrow: odziedziczył z protoplasty wygląd :lol: ale paskudne te Multiple :!:

Ryzykant
17-05-2005, 13:19
To mi wygląda tylko na jeden model.Mieści się w nim 6 osób.Pomimo dziwnej stylistyce i małych osiągów jest pierwszym minivanem.
Czy to jest Isetta?? :roll:
NIE !!!! To Fiat Multipla chyba z 1956 roku. :razz:

Ryzykant
17-05-2005, 13:33
Socema Gregoire Coupe.Autko mi się podoba,przód wygląd jak by miał silnik odrzutowy :P Jak na swoje czasy wyprzedzał epokę i do tej pory ją wyprzedza .Chowane światła,specyficzny wygląd.

Constantine
17-05-2005, 14:29
hehe, niezle to wyglada :ogh:

Gemini
17-05-2005, 14:46
Socema Gregoire Coupe.Autko mi się podoba,przód wygląd jak by miał silnik odrzutowy :P Jak na swoje czasy wyprzedzał epokę i do tej pory ją wyprzedza .Chowane światła,specyficzny wygląd.

Juz wcześnie je widziałem - takie śmiesznie fajne, można nim na podryw wyskoczyć ;)

AGENT
26-05-2005, 10:52
Jak zobaczyłem tą Bejcę pickup to normalnie ze śmiechu mało nie pękłem!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: