PDA

Zobacz pełną wersję : Najlepiej stuningowany Merol



Ice
09-05-2004, 09:31
No to przejalem inicjatywe :P. Robimy plebiscyt na najlepiej stuningowanego Merola, ale same najnowsze 8). Nastepny plebiscyt bedzie na Meciów starszych, a narazie same nowe, zeby za duzego wyboru nie bylo :). Niech kazdy wrzuci swoje ze 2-4 propozycje.

Oto moja propozycja:
• http://www.auto.cz/plakaty/?rubrika=16&kw=Kleemann

Spark^
09-05-2004, 10:14
Niezłe ;)

Ice
09-05-2004, 10:32
• http://www.brabus.de/news/news28e.htm

• http://www.brabus.co.uk/power/ev_12/newsv12e.html

• http://www.brabus-online.de/prog04e.html

I styka moich :)

markus
09-05-2004, 12:39
Ice, dałeś niezły orzech do zgryzienia. Kleemann czy EV12? Szczerze mówiąc po raz pierwszy widzę Mesia przerobionego przez Kleemanna i to auto wygląda po prostu świetnie! Poza kolorem, rzecz jasna (białe auto - feeeeee!). Summa summarum - design Kleemanna zrobił na mnie chyba trochę większe wrażenie niż EV12.

Ice
09-05-2004, 14:11
Kleemann jest pikny, ale wyglada jak by go w "Perłolu Wałt Madżik" (zadna reklama ;)) wyprali :)

sly_85
09-05-2004, 14:14
nie no ice zalatwil nas na dobre ... :wink:
pokazal prawdziwe dziela sztuki ... a ja tego kiczem nie bede przebujal :roll:

Ice
09-05-2004, 15:29
Hehe, dzieki dzieki, ale bez przesady, jest jesszcze pare aut zdolnych konkurowac, ale ja swoj limit na propozycje wyczerpalem 8) ;)

reanimator
09-05-2004, 16:34
Może i ładny ten Kleman ale brakuje tej gwiazdy na masce osobiście wole EV112 lub SV12

reanimator
09-05-2004, 16:52
A to S 600 podoba sie!!??

Ice
09-05-2004, 17:11
Niezly, ale wystapi w konkursie na merole starsze :)

Tutaj modele nowsze, typu okularnikow etc :)

kenny
09-05-2004, 17:28
A to dam ja (ice widze że konkursy na najładniejsze autka przejmujesz ;) )

http://www.mastertuninggeneve.com/img/concentration/vs_tuning_2002/apercu/apercu_vstuning_2002_00967.jpg

http://www.lorinser.com/produkte/cars/g_kl_w463/g_w463.php?lang=e

sly_85
09-05-2004, 19:51
udalo sie znalesc mi merca o niejakiej nazwie Carlsson CL RS ponizej tapety :arrow:
:arrow: http://www.auto.cz/?mod=plakaty&id=404dd2bea5924
:arrow: http://www.auto.cz/?mod=plakaty&id=404dd2be17f7c

reanimator
09-05-2004, 21:41
a te mogą być??
powiem wam jeszcze że 3 zdjęcie to s klasa przerobiona na c klase

markus
09-05-2004, 21:46
A to S 600 podoba sie!!??

Absolutnie NIE! Ktoś kto zrobił coś takiego jest totalnym bezguściem. Jak można tyle plastiku naładować na W140? I to "skrzydło" na klapie bagażnika. Potwarz!

kristoofer
09-05-2004, 21:59
ok ja tez dorzucam swoje 2 grosze , moze nie jest za specjalny no ale... http://www.tuningfever.com/albums/userpics/10005/00229.jpg

reanimator
09-05-2004, 22:02
właśnie markus to jest tuning ja osobiście bym na S600 daj jakiś zajefajny
spojler ala szybcy i wściekli lub z gry underground mi sie to podoba ale
akurat ten mi sie nie podoba szukam jakiegoś zdjęcia np S z takim spojlerem ale nie moge znaleźć,do tego jakieś kapcie fele 20 i jakiś malunek ciekawy to mogło by jakoś wygląać

markus
09-05-2004, 22:44
Tuning każdy definiuje po swojemu. Ja uważam, że stateczne limuzyny do jakich należy W140 jest PIEKIELNIE trudno stuningować. Nawalić plastikowych g...... potrafi każdy baran. Sęk w tym, że to ma jakoś sensownie wyglądać. Spójrz na limuzyny Brabusa - to jest TUNING w prawdziwym wydaniu. O to tu chodzi - aby PODKREŚLIĆ usportowiony charakter auta a nie zrobić z niego tandetną plastikową choinkę.

reanimator
10-05-2004, 10:40
Ok dobra ja nie mówie że plastik jest fajny brabus robi perfect tuning ale
zobacz na ostatniego mercedesa dtm dla mnie ten spojler jes zajefajny
i niewiadomo jak by wyglądała S klasa z takim spojlerem jak np supra czy eclipse wyobrazić se można ale to ie to samo

Ice
10-05-2004, 18:05
Z tych powyzszych, zdecydowanie góruje ten zarzucony przez Reanimatora "W22_026", reszta nie do konca w moim guscie ;)
A no i jeszcze piekny Carlson, ktorego mialem zarzucic, ale wolalem te co zarzucilem ;)

Ice
10-05-2004, 19:39
Wybaczycie? :)

http://www.fab-design.com/neu/frameset_e.html
http://www.fab-design.com/neu/english/tuning/c_lim/haupt.html
http://www.carlsson.de/de/tuning/slk/r171/aero/01.html

NIe tych autek jest jescze pelno, ja sie zamykam :), zeby nie bylo :)

sly_85
11-05-2004, 21:29
nie no tym slk to mnie zagioles i basta :shock:

reanimator
12-05-2004, 11:02
Jest on fajny ale nie rewelacyjny fele ma super!!!

sly_85
12-05-2004, 14:49
sluchaj pewnie by cie na nawet te felgi stac a ty mowisz ze nie jest rewelacyjny :lol:
bez obrazy

Ice
12-05-2004, 15:31
Ja sie zgodze z reanimatorem, rzeczywiscie piekny, ale rewelacja to nie jest, bywaly jeeszcze lepsze...

Edit: podejzewam ze i Ciebie na takie fele nie stac :P:P:P

Ice
12-05-2004, 16:15
Pare propozycji :P bo w temacie cichutko...

sly_85
12-05-2004, 19:16
a czy ja powiedzialem ze mnie stac :wink:
ps ice chyba juz wygrales wszystkie konkursy co do tego tematu :wink:

Ice
12-05-2004, 19:33
Poczekamy, zobaczymy :mrgreen:

exul
13-05-2004, 23:46
A ja bede brzydki i dam wiecej niż 4 propozycje bo cichutko tutaj :D

exul
14-05-2004, 00:10
I następne :D

markus
14-05-2004, 09:21
Zaj...... autka, prawie nie ma się do czego przyczepić.

Sonsiatt
14-05-2004, 10:12
ML-ka wyje**** w kosmos :D

Spark^
14-05-2004, 14:34
Pod wrażeniem :shock:

Ice
14-05-2004, 14:40
qra fara, piekne autka, skomplikowales sprawe :P

reanimator
14-05-2004, 21:05
Fajniuśkie te fury ale ta a-klasa :shock: :shock: nie pasuje

Ice
21-05-2004, 15:32
Hehe, to jako ciekawostka ;)

nikt
21-05-2004, 16:07
masakryczny.... wyglada troche nierealnie, jakby z obrazka....

sly_85
21-05-2004, 16:13
poruszajace sie lustro na kolkach marki mercedes :lol: :wink:

reanimator
21-05-2004, 22:47
nie chodzi tu o żadne lustro tylko o ujęcie chodzi tu o piękno zdjęcia.
A jak mnie pamieć nie zwodzi to są zdjęcia z kalendarza mercedesa

el_
22-05-2004, 11:21
Podobne efekty byly w przypadku prototypu nowego Jaguara XJ...

lordzofmafia
22-05-2004, 15:20
To są foty z kalendaża Mercedesa. To nie są prawdziwe foty tylko przerobione komputerowo.

Ice
22-05-2004, 16:09
:lol:

Jedyny lordzomafia chyba zauwazyl ze to komputerowa grafika...

markus
22-05-2004, 16:11
Nie jedyny. Ale nie widzialem sensu tego pisac bo widac golym okiem :lol:

Tomasz
22-05-2004, 16:50
Exactly, niejedyny! Na samochody.e9.pl (http://samochody.e9.pl/) są nie 3 a wszystkie 12 z tych fot...

t.m.

reanimator
22-05-2004, 23:00
To fajnie że dałeś adres na te mercedesy ale długo szukałem i nie znalazłem daj cały link please!!!

Tomasz
23-05-2004, 08:10
Proszę :) http://samochody.e9.pl/viewtopic.php?t=557

t.m.

Seth
23-05-2004, 13:06
bardzo mi przykro. Na forum,.tuning.pl wśród ludzi od VT była dłuuuuuuga dyskusja nt tych merców, w której również miałem okazję sie wypowiedzieć. Zdjęcia są retuszowane, usunięte jakieś ślady i cienie, natomiast samochody są jak najbardziej prawdziwe. CLK zresztą stało przed halą mercedesa we Frankfurcie'03

reanimator
23-05-2004, 13:23
Dzięki serdeczne Tomaszu (beautiful)

Ice
23-05-2004, 14:58
No ale macie problemy, przeciez widsaz ze lakier jest zrobiony komputerowo, OMG :)

Seth
23-05-2004, 16:53
właśnie nie jest, tak samo jak nie był na audi bodajże avusie i jak na mtm audi a8 - to jest fantachrom. W arabii saudyjskiej jexdzi taka a8ka,

Ice
23-05-2004, 18:28
Ale tu widzac, ze to ewidentnie komputerowa grafika :)

lordzofmafia
24-05-2004, 09:27
Qźwa ludziska, to jest komputerówka. Mercedes jak wypuścił ten kalendaż to wydał też oświadczenie, że są to foty przerobione komputerowo. Było o tym w AŚ.

Seth
24-05-2004, 10:26
widziałem takiego merca, a z tego co pamiętam to halucynacji nie miewam, a jak powiedziałem, jest możliwe zrobiene czegoś takiego

reanimator
24-05-2004, 10:29
Ludzie ale wy macie problemy liczy sie to jakie jest piękne a nie czym jest zrobione komputerowo czu kaczki sraczką.
Zakończmy temat bo to jest bez sensu!!!

Ice
06-06-2004, 15:37
No to jeszcze jeden ciekawy sie trafił :) Tak na rozluznienie :)