PDA

Zobacz pełną wersję : HONGQI HQD concept



R34
13-07-2005, 08:07
Oto odpowidz Chinczyków na RR i Maybacha!!! :twisted:

Wielbłąd
13-07-2005, 08:24
Mi gril i boczna linia nadwozia bardzo przypominaja RR Phantoma i według mnie taki samochód niee ma szans wejsc na tak eksluzywny rynek. Jedyny powód dla którego moze sie sprzedawac to bogatw wyposarzenie i nieska cena. Jak cena bedzsie na poziomie RR i Maybacha to według mnie ten model niee ma zadnych szans na rynku, mi sie kompletnie niee podoba...

Fancars
13-07-2005, 08:32
Bedzie to samochod dla chinskich dygnitarzy...W Europie jesli w ogole bedzie sprzedawany to nie odniesie sukcesu ze wzgledu na mala renome marki i na to ze bedzie tani...Ktos podrozujac nim bedzie non-stop myslal ze ma podrobke RR...NIe chcialbym wydac kasy i miec takiego poczucia potem..

BKX
13-07-2005, 08:39
Jesli chodzi o stylistyke, to za to wlasnie (przepraszam za slowa) wybil... ten narod, moze jestem rasista, ale ci ludzie maja nasrane we lbie!!!!! Samochod moze i ladny, ale jakim prawem jest on tak podobny do RR!!! Az mnie krew zalewa jak patrze na to, jak oni powoli zaczynaja zalewac caly swiat swoimi produktami... Popieram kolegow, ten samochod nie ma szans bo znajac zycie bedzie o polowe tanszy... a kto ma kupic sobie RR czy Maybacha nawet na niego nie spojrzy... :damn: :damn: :damn:

renówa
13-07-2005, 09:05
Oczywiście ajk to chińce grill i lionie boczną ściągneli od RR bo sami potrafią tylko reflektory zrobić :evil: :???:

Ajronmen
13-07-2005, 09:09
Komentarz, który znalazłem na jakiejś stronie :

China's First Automotive Works takes on Rolls-Royce, Bentley, Maybach and the upcoming Cadillac flagship with the Hongqi HQD. This car will be handbuilt with aluminum, and will cost around 2.5 million yuan(that is about $300,000)in China. At 6.325 meters long, 1.99 meters wide and 1.67 meters tall, it will be the biggest production car in the world once the production starts in 2008. The engine is still under development, and FAW says it will be one of the most powerful and sophisticated in the world.

Myślę, że RR już teraz może ich spokojnie podać do sądu o plagiat. Poniżej kilka dodatkowych fotek tego (nie)zwykłego samochodu

Robak
13-07-2005, 10:22
Wszyscy sie dopatrzyli kopi rr co dotego nie ma watpliwosci.Kiepska imitacja.Ja jeszcze znalazłem podobienstw do starego MB.Gril, swiatła i nadkola tworza kompozycje podobna nieco do tego starego modelu.

Ajronmen
13-07-2005, 11:03
Robak zgadzam się z tobą w pełni, tylko te małe okrągłe lampki są żywcem wyjęte z Phantoma. Tak cały przód to popularny W116.
Tył bardzo przypomina mi Gaz-a M21 (Wołga), te dwie tylne lampy no jak dwie krople wody.
Niestety nie znalazłem dobrego zdjęcia czarnej Wołgi

TuningPan
13-07-2005, 11:15
moim zdaniem nigdy nie dorowna rr i maybachowi ale jest calkiem nezle odwzorowany, przod - RR, tyl - maybach :mryellow: :wink:

MKa
13-07-2005, 12:18
Jak Chińszczyzna może dorównać Niemcom czy Anglikom :?: :???: :neutral:

R34
13-07-2005, 12:27
Naj badziewniejsze co w tym aucie jest to migacze :evil:

Ajronmen
13-07-2005, 12:44
To nie są żadne migacze tylko słupki na chorągiewki z flagami państwowymi !! !! !!

R34
13-07-2005, 13:07
a może
:twisted:

Emenems
13-07-2005, 17:13
Chińczycy to wszystko skopiują, pewnie te auta zaczną niedługo dawać jako dodatki do czasopism :mryellow:

Ajronmen
13-07-2005, 17:25
Fajnie by było, idziesz do kiosku po Auto Świat, płacisz 2.90, a do domu już jedziesz bryką :D Ale myśle, że panowie na wiejskiej szybko by walneli jakieś cełko, akcyzke, troszke podatku, opłat i już by nie było różowo ...

SIDO
14-07-2005, 14:34
moim zdaniem nigdy nie dorowna rr i maybachowi ale jest calkiem nezle odwzorowany, przod - RR, tyl - maybach :mryellow: :wink:
Zgadzam sie z toba "Tuning Pan" jakby zywcem wyciagneli czesci z tych pieknych autek i je wlozyli to tego czegos chinskiego. Przypomina mi on autka z lat 60-70 tyle ze oczywiscie troche odrestaurowane :grin:

BABELEC
14-07-2005, 19:00
Czy oni mają jakiejś licencje kupione od MB, RR? Bo nie sądzę, by te firmy pozwalały w tak wyraźny sposób kopiować swoje produkty.
Całe szczęście, że coś takiego nie trafia do Europy, bo pomijając to, że by się nie sprzedawały, to raziły by i wkurzały tylko. Dla mnie takie auto nie jest żadnym synonimem luksusu, nawet jego namiastką. Wolalbym już najmniejszego Jaga z najmniejszym silnikiem niż to dziwadło.

Emenems
15-07-2005, 18:49
Wiesz prawo do wyglądu można obejść, to jest praktycznie to samo co czteropaskowe adidasy

Robak
15-07-2005, 19:14
Pierwsza i najwazniejsza rzecz o której wiekszosc chyba nie wie - w Chinach nie ma ochrony praw autorskich wiec robia tam co chca

Ajronmen
15-07-2005, 21:39
No tak, ale nic nie może wypłynąć poza ich rynek. Z drugiej strony mają na pewno rynek zbytu bo kraj niemały no i sprzyja to powstawaniu niezbyt uczciwej konkurencji ...

speedfight_
15-07-2005, 22:41
to jest RR tylko po "liftingu"... :damn:

shrek
16-07-2005, 11:27
przód tego samochodu mnie robawił, autko przypomina RR ale jest tak samo ekskluzywne, te słupki są głupie, chi.ńczysy jak się postaraja to coś porządnego wyprodukują.

AML
16-07-2005, 17:30
Ja mam krótką ocene na tego typu syf "kolejne gówno spod ręki azjatów" i niech ktoś mi spróbuje zaprzeczyć. :twisted:

Rolex aka JoHnSoN
16-07-2005, 17:32
Ja mam krótką ocene na tego typu syf "kolejne gówno spod ręki azjatów" i niech ktoś mi spróbuje zaprzeczyć. :twisted:

ja nawet potwierdze :mryellow:
nie wiem co oni chceli osiagnac ... pokazac ze tez potrafia robic takie samochody ?? moze i tak tylko ze calkowicie sie im to nie udalo i zaporzyczyli pomysly od innych ... BŁEEE ...

17-07-2005, 23:49
Oto odpowidz Chinczyków na RR i Maybacha!!! :twisted:


gówno a nie odpowiedź to jest szjaski mede in china :damn: :damn: :damn:

Robak
17-07-2005, 23:59
Oto odpowidz Chinczyków na RR i Maybacha!!! :twisted:


gówno a nie odpowiedź to jest szjaski mede in japan :damn: :damn: :damn:
matko niebieska przeciez to chinskie auto a nie japonskie.Policz do 10 zanim cos napiszesz, błagam :damn:

AML
18-07-2005, 00:03
To i tak śkośnookie badziewie. :roll:

Robak
18-07-2005, 00:11
tak ten samochód to gowno ale nie lubie jak któs bezpodstawnie obraza japonska motoryzacje która ma, obiektywnie patrzac, wielkie zasługi a autom teraz produkwanym nic niebrakuja i niejednokrótnie przewyzszaja konkuretów z Europy lub Stanow

18-07-2005, 00:11
Ja mam krótką ocene na tego typu syf "kolejne gówno spod ręki azjatów" i niech ktoś mi spróbuje zaprzeczyć. :twisted:


zgadzam sie<lol2> :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: to jest gówno w krztałcie najluxusowszej limuzyny świata :damn: :damn: :damn: poprostu "Made in China" :mryellow: :mryellow: :mryellow: :mryellow: :mryellow: :mryellow: