PDA

Zobacz pełną wersję : Ford 49



Robak
13-07-2005, 15:01
Jak wam sie podoba to auto?Wiem ze jest juz troche stare jednak bardzo interesujace.Ma bardzo Piekna linie nadwozia.Powsało chyba w 2001 roku.Jak pierwszy raz je zobaczyłem byłem zachwycony i czekałem az cos podobnego wejdzie do produkcji.Był by to powrót do wielkich klasycznych amerykanskich coupe.Jednak do dzis jest to tylko prototyp a ford juz pewnie dawno o nim zapomniał. Co sadzicie o stylizacji tego auta?

R34
13-07-2005, 15:12
Wygląda świetnie ,te tylnie światła śa ok , i te rury fajnie wychodża z tego niby zderzaka :twisted:

Matador
13-07-2005, 15:17
49-tka bardzo mi się podoba. Stylistyczny "powrót do przyszłości" Fordowi się zdecydowanie udał. Pod maską też nieźle: 3,9 V8 od Thunderbird'a, 32 zawory.

Jeszcze kilka fotek:

http://www.fast-autos.net/ford/494.jpg
http://www.fast-autos.net/ford/495.jpg
http://www.fast-autos.net/ford/4914.jpg
http://www.fast-autos.net/ford/496.jpg

I jeszcze Convertible (2002):

http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2002_ford_49_convertible-2.jpg
http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2002_ford_49_convertible-1.jpg

Wielbłąd
13-07-2005, 15:42
Autko bardzo mi sie podoba nawiazanie Forda do dawnych lat te rury w zderzaku bardzo mi sie podobaja ugólnie przypomina mi torche Thunderbilda (nie wiem jak to sie pisze) a widziałem po wypowiedzi jednego z kolegów ze silnik tez ma od niego, mi autko sie podoba

Doktorek
13-07-2005, 16:03
Ten ford to mój ulubiony prototyp... Jest po prostu piękny :smile:

Ajronmen
13-07-2005, 16:13
Powinni go produkować seryjnie, jest idealny.

Emenems
13-07-2005, 17:11
Retro Style by Ford

SIDO
13-07-2005, 18:15
No !!! autko wyglada masakrycznie najbardziej to mi sie podobaja te tlumiki w zderzakach z tylu oraz przedni grill (poniewaz to go najabradziej wyroznia i trudno go pomylic z jakims innym)a o napedzie juz nie mowie! :roll: Jakie to ma przszpieszenie do setki??:D

TuningPan
13-07-2005, 18:16
widzialem juz dawno ten samochod i cholernie przyciagnal moja uwage, po prostu jest super :mryellow: :wink:

kocie_ruchy
13-07-2005, 18:43
Jakie to ma przszpieszenie do setki??:D

to jest prototyp, w nich nie chodzi o przyspieszenie do setki :neutral:

Hania
13-07-2005, 18:48
Samochod jest sliczny, najbardziej podobaja mi sie tylnie swiatla :smile:

MKa
13-07-2005, 19:09
Mi też się podoba ale taki typowa amerykańsaki styl tak bardzo do mnie nie przemawa. Nie jest brzydki ale ja za takimi autkami po prostu nie przepadam... :wink:

13-07-2005, 20:08
w grze "ford racing 2" był ten samochód:]:]:] mi sie podoba i jest nawet szybki ok. 240km/h... o ile sie nie myle :grin:

BKX
13-07-2005, 21:09
Tak, FORD potrafi robic samochody w stylu "retro", a ten jest tego najlepszym przykladem, ale zdaje sie ze Ford mial obawy przed wprowadzeniem go do produkcji, ze wzgledu na slaba sprzedaz "retro" Thunebirda... Bo moze i on sie wszystkim podoba, tyle ze pozniej ze sprzedaza nie jest tak "rozowo"... Coz, mogli chociaz limitowana serie wypuscic, tak ja GT, ale od tego sa juz doradcy firmy. Wracajac do tego modelu, to bardzo mi sie podaba, jak Ford potrafi laczyc nowoczesnosc z kasycznym wygladem swoich poprzednich modeli. Swietnie dobrany kolor, szklany dach, piekna felga i ta "otoczka" poprzednika czuwajaca nad nim, super, jeden z piekniejszych, jak nie najpiekniejszy Ford, jakie znam.

Emenems
14-07-2005, 10:14
Słaba sprzedaż rerto Thunderbirda. No tak ale wystarczy spojrzeć na sprzedaż Retro Mustanga i Retro GT40. Widać że Fordowi lepiej wychodzi sprzedaż modeli Retro niz aut z nowoczesnym Designem

BKX
14-07-2005, 12:51
I tu masz racje, tyle ze GT (40) to limitowana seria, a cena Mustanga jest bardzo niska, jak na tak sportowy samochod, ktory jakby nie patrzec jest legenda, a Thunebirda nie wszyscy znaja... To samo moze tyczyc sie wlasnie 49. A wracajac do Mustang'a, to nie jest znowu taki piekny (tyl) starszy byl ladniejszy :wink:

BABELEC
14-07-2005, 19:02
Bardzo ładne kształty. Długo gościło swego czasu u mnie na tapecie. Nostalgiczna sylwetka w nowoczesnym stylu. Fajny ma motor. Głęboka czerń lakieru potęguje pozytywne wrażenia.

shrek
16-07-2005, 09:07
Przy tym concepcie Ford si.e bardo postarał, jest świetny