PDA

Zobacz pełną wersję : Lamborghini Espada



Diablo6.0SE
14-07-2005, 16:22
Tutaj jest Nowy Espada presentation na detroit car show 2007.

V10

560 PS

tutaj stary espada:
http://img329.imageshack.us/img329/1341/espada015rw.th.jpg (http://img329.imageshack.us/my.php?image=espada015rw.jpg)

a tutaj nowy espada:
http://img345.imageshack.us/img345/5126/espadanew017cf.th.jpg (http://img345.imageshack.us/my.php?image=espadanew017cf.jpg)

kocie_ruchy
14-07-2005, 16:37
BOLOGNA, Italy — Lamborghini is working on a 2+2 sport coupe inspired by the legendary 1970s Espada. But instead of reviving the Espada nameplate, Lamborghini has decided to name the car "Lagartijo," after a famous Spanish matador.

Lagartijo — his real name was Rafael Molino — became a bullfighting legend when, back in 1879, he famously spared the life of a particularly courageous fighting bull. This was, and still is, a rare occurrence in the bloodthirsty sport, and an honor granted only to the most courageous animals.

The bull's name? Murciélago, a name Lamborghini already uses on its two-seater supercar.

The Lamborghini Lagartijo, a competitor of Ferrari's Scagletti, features carbon-fiber construction and will share the Murciélago's 6.2-liter V12, delivering 620 horsepower. Sales are expected to begin in 2009 for about $330,000 each.

In the late afternoon of the 5th October 1879, after a fiercely fought contest in the arena of Cordoba, a bull named Murcielago from the stud farm of Joaquin del Val di Navarra had his life spared by the famous matador Rafael Molina “Lagartijo”.

This was a very rare occurrence in bullfighting, and an honor accorded only to those bulls that have shown exceptional courage and spirit in the arena. And Murcielago was indeed such a bull. He was subsequently donated to the breeder Antonio Miura, and went on to father a formidable line of fighting bulls that extends right down to the present day.

http://www.autocarmagazine.com//Car/Lamborghini/17655541560.jpg

przy okazji warto dodac, ze murcielago byl bykiem ktory byl w prostej linii potomkiem countacha i diablo

no i zdjecie ktore pokazales starego modelu jest po przerobkach, moze warto pokazac jak wygladal rzeczywiscie :wink:

http://img344.imageshack.us/img344/7382/lamborghiniespada19789ze.th.jpg (http://img344.imageshack.us/my.php?image=lamborghiniespada19789ze.jpg)

Ajronmen
14-07-2005, 17:46
Tradycja z nazwami byków jest świetna, chyba nikt jeszcze tego nie miał, tylko do pełni szczęścia brakuje żeby lambo było hiszpańskie bo we włoszech byków raczej nie ma :) Jeżeli ten model ma być konkurencją dla Scalghietti to mam nadzieje, że wyjdzie wcześniej i będzie choć w 80% wyglądał jak prototyp. Poprzednik był zwyczajnie brzydki

BKX
14-07-2005, 17:54
A ja mam mieszane uczucia... poprzednik bardzo mi sie podoba, cos w podobie do "muscle car" a ten nowy taki jakis "spasiony jest"... mam nadzieje, ze produkcyjna wersja bedzie ladniejsza :wink:

BABELEC
14-07-2005, 18:56
Jeżeli wejdzie do produkcji w takim lub zbliżonym kształcie, to będzie kolejne Lambo, którym będę się fascynował.

Potek
14-07-2005, 19:22
Mi cos w tym aucie nie pasuje jak lubie lambo to z tym cos nie tak ... pierwsze to świarła ... cos nie halo ... i jeszcze te felgi .. ale bryła spoko

kocie_ruchy
14-07-2005, 19:46
Tradycja z nazwami byków jest świetna, chyba nikt jeszcze tego nie miał, tylko do pełni szczęścia brakuje żeby lambo było hiszpańskie bo we włoszech byków raczej nie ma :) Jeżeli ten model ma być konkurencją dla Scalghietti to mam nadzieje, że wyjdzie wcześniej i będzie choć w 80% wyglądał jak prototyp. Poprzednik był zwyczajnie brzydki

ferrucio byl fascynatem bykow, sam mial hodowle i byl zodiakalnym bykiem

Wielbłąd
14-07-2005, 22:42
Jak dla mnie to napierwszy rzut oka to dziwne to Lambo ale po dłuzszych ogledzinach spodobało mi sie i jestem ZA bardzo mi sie podoba to bedzie kolejne auto moich marzen... :grin:

Emenems
15-07-2005, 13:22
Dość dziwne proporcje. Widać że firma się rozwija, ciekawe co z tego wyjdzie ?

Doktorek
15-07-2005, 13:24
A ja mam mieszane uczucia... poprzednik bardzo mi sie podoba, cos w podobie do "muscle car" a ten nowy taki jakis "spasiony jest"... mam nadzieje, ze produkcyjna wersja bedzie ladniejsza :wink:
Mam dokładnie to samo zdanie.

shrek
16-07-2005, 11:24
Zadziwia, naprawdę zadziwia. Poprzednik jest piękny ale to będzie cudo.

Dominik999
16-07-2005, 12:36
A mi się nie podoba :???: Ma strasznie dziwne proporcje nadwozia, na poierwszy rzut oka wygląda jak sportowy dostawczak :neutral: Z drugiej strony to tylko wizja, jak będzie wyglądał naprawdę czas pokaże.

Za to stary jest bardzo ładny :mryellow:

MKa
16-07-2005, 20:52
A mi się nie podoba :???: Ma strasznie dziwne proporcje nadwozia, na poierwszy rzut oka wygląda jak sportowy dostawczak :neutral: Z drugiej strony to tylko wizja, jak będzie wyglądał naprawdę czas pokaże.

Za to stary jest bardzo ładny :mryellow:
Tak - zgadzam się z Tobą całkowicie.
Auto wygląda conajmniej dziwnie jak nie wręcz brzydko. :mad: :???:
I również mam cichą nadzieję, że to tylko wizja i w realu auto będzie ładniejsze...
Pożyjemy - zobaczymy...

skibae124
16-07-2005, 21:01
Moim zdaniem mogłby bardziej nawiązywać do poprzednika tak jak to zrobił Ford z Mustangiem

Sowison
08-08-2005, 19:04
Przekombonowane... :???: Zbyt awangardowe... Może nawet i obleśne.

MikI MałS
09-08-2005, 10:43
No zbyt awangardowy.Te świtła to z Gallardo.Tył jakby dokleili i w ogóle.Ten prototyp psuje dobre imię Lamborghini.Straszny.Tefelgi bardzo ładne.

endrju
09-08-2005, 21:51
Jak dla mnie jest piękne jak każde inne lambo :mryellow:

Imperius
12-08-2005, 17:32
Nigdy bym się takim czymś nie woził. Wszystkie nowe lamborghini mają przednie leflektory podobne do gallardo. Przód - ujdzie w tłoku a tył oszpeca cały samochód. :damn:

MikI MałS
12-08-2005, 19:07
Jak dla mnie jest piękne jak każde inne lambo :mryellow:

To, że będzie ci się podobać było oczywiste.Nawet nie musiałeś pisać tego posta :twisted: :mryellow: :razz:

endrju
14-08-2005, 18:12
To, że będzie ci się podobać było oczywiste.Nawet nie musiałeś pisać tego posta

Skąd wiedziałeś??? :cool: :mryellow:

MikI MałS
14-08-2005, 20:36
To, że będzie ci się podobać było oczywiste.Nawet nie musiałeś pisać tego posta

Skąd wiedziałeś??? :cool: :mryellow:

Jakoś się domyśliłem :twisted:

endrju
14-08-2005, 20:39
No patrzaj pan, jakie te ludziska mądre :mryellow: :mrgreen:

podsia
03-09-2005, 09:36
lllllleeeee:/:/:/ brzydal co to za auto jakies nie ksztaltny zlepek :???: na tym pierwszym zdjeciu ocenilem na 7 ale nie ocenialem auta TYLKO FELGI :):):):)):

bartixxx
03-09-2005, 10:19
A mi przeciwnie...podobaja wszystkie modele...na pewno chciałby mieć taki model..tylko na pewno tp żre paliwo jak smok a jeszcze pewnie trzeba bedzie tankować 99 oktanów a za l płaci sie 4.76

endrju
03-09-2005, 20:33
A mi przeciwnie...podobaja wszystkie modele...na pewno chciałby mieć taki model..tylko na pewno tp żre paliwo jak smok a jeszcze pewnie trzeba bedzie tankować 99 oktanów a za l płaci sie 4.76

No ale generalnie jest tak, że jeśli masz kase na Lambo to masz kase na jego utrzymanie, nawet jeśli benzyna kosztuje 4,76, nie :susp: A poza tym to nie prawda że trzeba 99 oktanowej, Gallardo i Murcielago jeżdżą na zwykłej 95. Owszem starsze modele Lamborghini takie jak Miura, czy Countach porzerały 100 oktanową :twisted: ale to było daaaawwwno... :smile:

kocie_ruchy
03-09-2005, 20:40
lllllleeeee:/:/:/ brzydal co to za auto jakies nie ksztaltny zlepek :???: na tym pierwszym zdjeciu ocenilem na 7 ale nie ocenialem auta TYLKO FELGI :):):):)):

czlowieku kim ty jestes ze najwazniejsze co widzisz w aucie to felgi :neutral:
pewnie jeszcze brakuje tutaj kilku spojlerkow nie?

fischer777
03-09-2005, 20:49
Zero podejścia merytorycznego. Dzieci mają zdecydowanie za dużo do powiedzenia. Poza tym to odkop...

Emenems
04-09-2005, 09:23
lllllleeeee:/:/:/ brzydal co to za auto jakies nie ksztaltny zlepek :???: na tym pierwszym zdjeciu ocenilem na 7 ale nie ocenialem auta TYLKO FELGI :):):):)):

Nieeee, kolejny D...l, a już zaczeło się poprawiać. Chyba że ktos sobie jaja robi.

MikI MałS
04-09-2005, 11:47
Zero podejścia merytorycznego. Dzieci mają zdecydowanie za dużo do powiedzenia. Poza tym to odkop...

Aaaaaaaaaa już mam gdzieś te odkopywania, ale te bezsensowne posty....................... kurde

No, ale w jednej kwestii trzeba się z nim zgodzić.Wszystkie Lambo są piękne.........no nie endrju.Tylko ten mi się nie podoba

Łukasz (POPEK)
04-09-2005, 12:11
to jest chyba najbrzydszy samochód z Lamborghini.

Przód jeszcz ujdzie ale ten tył to jest normalnie niewypał

fischer777
04-09-2005, 12:17
Nie wiem co tu jest do komentowania. Przecież to mizerny VT na bazie Gallardo. Ja się dziwię, że wy komentujecie takie rzeczy w tym dziale :roll:

endrju
05-09-2005, 10:37
No, ale w jednej kwestii trzeba się z nim zgodzić.Wszystkie Lambo są piękne.........no nie endrju.

To jak dla mnie jest oczywiste :grin: , a to że ten wyglada trochę dziwnie coz... jak ma wygladać combi - Gallardo??


Nie wiem co tu jest do komentowania. Przecież to mizerny VT na bazie Gallardo

Do komentowania jest nowy Lamborghini Espada :susp: inaczej zwany Lagartijo. Jaki mizerny, jaki mizerny :sad: po jednym zdjeciu wiele nie widac, jak dla mnie to "rodzinno - sportowe" cudo dla bogaczy :wink: