PDA

Zobacz pełną wersję : Kolorki



skibae124
30-07-2005, 21:36
Co wy na to zeby zmienić kolorystyke forum??

Wielbłąd
30-07-2005, 21:44
hmm... dziwny pomysł mi kolorystyka jak najbardziej sie podoba... a napewno bardziej niz na SŚ gdzie jest szaro :((( niee widze powodu aby zmieniac kolor... nic to niee da

skibae124
30-07-2005, 21:47
hmm... dziwny pomysł mi kolorystyka jak najbardziej sie podoba... a napewno bardziej niz na SŚ gdzie jest szaro :((( niee widze powodu aby zmieniac kolor... nic to niee da
A co miało by dać??? nie mowie ze kolor jest kiepski ale mozna byłoby zmieniac kolor raz na jakiś czas, by uniknąc monotonii

Wielbłąd
30-07-2005, 21:50
niee wiem jak to jest ale wydaje mi sie ze zmiana koloru całego forum moze byc raczej skomplikowana... a niee warto teraz zawracac głowy Krzysztofowi bo ma wazniejsze sprayw na forum... mi sie wydaje ze kolor forum był robiony pod kolor strony aG... wiec niech chyba tak zostanie...

skibae124
30-07-2005, 21:53
niee wiem jak to jest ale wydaje mi sie ze zmiana koloru całego forum moze byc raczej skomplikowana... a niee warto teraz zawracac głowy Krzysztofowi bo ma wazniejsze sprayw na forum... mi sie wydaje ze kolor forum był robiony pod kolor strony aG... wiec niech chyba tak zostanie...Ok taka propozycja tylko

Krzysztof Cieślak
31-07-2005, 01:12
Ciężko mi przeprowadzić zmianę designu strony, a co dopiero forum. Oczywiście zainstalowanie jakiegoś nowego stylu nie jest problemem, ale myślę, że jest to zbędne. Tyle czasu to forum istnieje w oryginalnej formie i niech tak pozostanie, przynajmniej w przeciągu 2-3 miesięcy.

debosy
31-07-2005, 09:03
Według mnie to dobry pomyśł bo strona autogaleria.pl była kiedyś niebieska , ale skoro zmieniła kolorystyke to proponuję też dopasować forum do koloru stronki...

skibae124
31-07-2005, 10:40
Ciężko mi przeprowadzić zmianę designu strony, a co dopiero forum. Oczywiście zainstalowanie jakiegoś nowego stylu nie jest problemem, ale myślę, że jest to zbędne. Tyle czasu to forum istnieje w oryginalnej formie i niech tak pozostanie, przynajmniej w przeciągu 2-3 miesięcy.
Dla czego akurat 2-3 miesięcy?? Zeby przeczekać z tym po wakacjach??

spider
31-07-2005, 11:10
a napewno bardziej niz na SŚ gdzie jest szaro :(((
na naszym forum są dostępne dwa style... i tego szarego szczerze mówiąc mało osób używa...

Davis
31-07-2005, 12:39
Ja jestem zdycydowanie ZA... Juz dawno tego chcialem, bo sama kolorystyka jest ładna, ale tu jest po prostu... nudno. Przydaloby by sie cos mocniejszego np. zielony czy czerwony(oczywisce bez przesady)

Di Kej
31-07-2005, 13:24
Ja jestem zdycydowanie ZA... Juz dawno tego chcialem, bo sama kolorystyka jest ładna, ale tu jest po prostu... nudno. Przydaloby by sie cos mocniejszego np. zielony czy czerwony(oczywisce bez przesady)

zupełnie się z tobą zgadzam

Krzysztof Cieślak
31-07-2005, 15:34
Ja jestem zdycydowanie ZA... Juz dawno tego chcialem, bo sama kolorystyka jest ładna, ale tu jest po prostu... nudno. Przydaloby by sie cos mocniejszego np. zielony czy czerwony(oczywisce bez przesady)
Panowie, ale w przypadku forum szata graficzna ma drugorzędne znaczenie. Najważniejsza jest przejrzystość, która nie przeszkada w czytaniu kolejnych postów.

Davis
31-07-2005, 17:53
Ja jestem zdycydowanie ZA... Juz dawno tego chcialem, bo sama kolorystyka jest ładna, ale tu jest po prostu... nudno. Przydaloby by sie cos mocniejszego np. zielony czy czerwony(oczywisce bez przesady)
Panowie, ale w przypadku forum szata graficzna ma drugorzędne znaczenie. Najważniejsza jest przejrzystość, która nie przeszkada w czytaniu kolejnych postów.

Zgadzam sie z toba w 100%, przejzystosc jest najwzniejsza, ale to czy szata jest przyjrzysta czy nie decyduja "ksztalty" jesli wiesz co mam na mysli.... A to jest jaknajbardziej OK, chcialbym zmiany tylko i wylacznie KOLOROW

Di Kej
31-07-2005, 18:41
Krzysztofowi chodzi o to czy wyrażnie widać napisy na różnych tłach bo to też zmniejsza widzialność. Kolory mogą być blade i jasne :grin:

piotrus
31-07-2005, 20:31
Ja jestem zdycydowanie ZA... Juz dawno tego chcialem, bo sama kolorystyka jest ładna, ale tu jest po prostu... nudno. Przydaloby by sie cos mocniejszego np. zielony czy czerwony(oczywisce bez przesady)
Panowie, ale w przypadku forum szata graficzna ma drugorzędne znaczenie. Najważniejsza jest przejrzystość, która nie przeszkada w czytaniu kolejnych postów.

Nie zgadzam sie z tym stwierdzeniem do konca, tzn szta graficzna forum ma duze znaczenie bo zacheca do wertowania kolejnych podstron i nie "bije" po oczach standardowym subSilverem ktory wielu uzytkownikow wrecz odstrasza :(....
taka prawda.... wiem z doswiadczenia, jesli sie chce by serwis prosprerowal nie wolno zapominac o uzytkowniikach i ich ignorowac bo to oni wkoncu sa sila preznie rozwijajacego sie portalu!


Pozdawiam
Piotrek

AML
31-07-2005, 22:24
Nowa szata niech se będzie jednak powinna być opcjonalna, poniewarz ja z autopsji wiem że styl phpbb jest dla mnie najużyteczniejszy.

Davis
06-08-2005, 16:32
Zastuj sie zrobil... Wiec co za ta kolorystyką ?|

AML
06-08-2005, 18:35
Na razie nic, i nie widzę sesnu się o to pytać, bedzie to bedzie.

Davis
06-08-2005, 20:07
Na razie nic, i nie widzę sesnu się o to pytać, bedzie to bedzie.]

Bedzie top bedzie mowisz... Jesli sie niebedzie o tym rozmawiac, to na pewno NIE BEDZIE, bo samo sie to nie zrobi...

AML
06-08-2005, 20:09
Zwróc się go Krzyśka na gg i pogadaj - GG - 258584.