PDA

Zobacz pełną wersję : Nowa szata graficzna aG



Krzysztof Cieślak
29-03-2004, 23:31
Witam wszystkich,

Zanim podam Wam adres testowego wyglądu autoGALERII, kilka uwag:
- dostępna jest tylko str. gł. działu tapety, wszystkie odsyłacze prowadzą do obecnej wersji aG,
- jest oparty na warstwach DIV, stąd nie u wszystkich może mieć poprawny wygląd - http://autogaleria.pl/tapety/poprawny_wyglad.gif (220 kB),

Nowa szata graficzna autoGALERII:
edit: stare dzieje i link nie działa

Jeśli widzisz różnice pomiędzy wyświetlaną stroną, a obrazem poprawnego wyglądu, to właśnie po jest ten tamat.

Napisz jaką masz przeglądarkę i jakie u Ciebie są różnice.

Przemysław Szymański
30-03-2004, 18:19
Nie widzę zadnej róznicy między wyświetlaną u mnie stroną, a obrazem poprawenego wyglądu :!:

Moja przeglądarka to IE 6.0 :)

Klama
02-04-2004, 15:26
Nowy lay prezentuje się bardzo ciekawie! Gratuluje!

norbi
02-04-2004, 15:28
bardzo ladnie :wink:

Małe Joł
02-04-2004, 20:42
Witam. Tak, jak już pisałem:
[+]
szata graficzna jest ok
czcionki dobrze dobrane
zupełnie inna niż aktualna ;D

[-]
wymiary topu
starty top, który nic nowego nie wnosi :(

Ogólnie 7+/10

Ice
02-04-2004, 21:09
Żadnej roznicy. IE 6.0

Szczerze to obecny wygląd mi sie lepiej podoba, ten nowy jest mniej wyrazisty, i taki bezpłciowy, zbyt mgly i malo agresywny ze tak to ujme. Zostancie lepiej przy obecnym. A jezeli zmieniac, to juz gruntownie, np. kolorystyka granatowa czy cos. Ale wg. mnie jest ladnie tak jak teraz. Ew. jezeli byl by nowy wyglad, to pozostawcie do wyboru wyglad

Krzysztof Cieślak
03-04-2004, 12:30
Sprawdziłem też nowy wygląd na szkolnym komputerze z IE 5.0. Wygląda w 100 % poprawnie.

Czekam też na uwagi użytkowników nie korzystających z IE.

Kobi
03-04-2004, 19:50
Ja bym pozostał przy tym wyglądzie który jest :)

Spark^
04-04-2004, 17:28
Pierwsze jest u mnie strasznie rozmazane.

Ice
04-04-2004, 17:34
Pierwsze jest u mnie strasznie rozmazane.

Moze nie poczeakłes az sie calkiem załaduje :]

A jaka przeglądara?

Spark^
04-04-2004, 17:42
Nie pamietam ;) A twój podpis znam zkądś.

Tomasz
04-04-2004, 20:12
Klama, widzę że Ty tez tu się przyczłapałeś ;) Jak to miło widzieć nas, redaktorów/newsmenów/dziennikarzy (zwał jak zwał) w jednym miejscu ;)

t.m.

Klama
05-04-2004, 15:24
Klama, widzę że Ty tez tu się przyczłapałeś ;) Jak to miło widzieć nas, redaktorów/newsmenów/dziennikarzy (zwał jak zwał) w jednym miejscu ;)

t.m.Ano zwaliłem się i tu, trzeba pilnowac co sie u znajomych dzieje no i rozbujac troszke forum :)

kenny
05-04-2004, 17:15
fajne wiosenne barwy az chce sie zyc :)

Spark^
05-04-2004, 19:26
Patrzę Lord wjechał na forum, Boowzy jest ja ofkors oraz Tomasz to może ekipka zacznie bujać tu waszym forum :twisted:

lordzofmafia
05-04-2004, 22:02
Pomożemy - jak naród Gierkowi. :lol: Żartowałem.

nikt
16-04-2004, 15:58
wygląd jest niezły ale obecny jest bardziej wyrazisty i nie taki ''ściśnięty''
[wszystko poprawnie IE 6.0]

Ice
22-04-2004, 20:13
O wlascie zauwazylem ze cos zmieniono :) Ale jako konserwatysta przyzwyczajony do starego wygladu, uwazam ze ten jest o 0,00001% slabszy :wink:

Dee
25-09-2004, 16:41
Lay jakby nieco bardziej uporządkowany, większych plusów/minusów nie widzę. Wg mnie przydało by się odrobinkę więcej szleństwa :) i 997 w logo.