PDA

Zobacz pełną wersję : [priv] Golf V



AGENT
13-12-2005, 18:52
http://www.ag-tuning.pl/

Kliknijcie galeria aut, potem na Golf V (trzecie od góry). Coś pięknego! I to w Polsce powstało, wygląda jakby z NFS! Cudeńko.
Polecam zobaczyć inne auta AGT, szczególnie Citroena Xarę, także wypasione auto!

GuGi
13-12-2005, 18:57
Radze sobie przypomniec od czasu do czasu :P TO (http://www.autogaleria.pl/forum/viewtopic.php?t=1707)

Wielbłąd
13-12-2005, 18:58
wiele naprawde ładnych auto powaznie okaleczonych... jak zobaczyłem SL i Cl to sie az przestraszyłem... nie wiem co mu zrobiły te auta, ze musiał je tak oszpecic... a Cl to juz prawdziwy smiech na sali...

Rolex aka JoHnSoN
13-12-2005, 19:01
powiem że jedynie co mi sie tutaj podoba to body-kit ... chociaz tez zrobiony bez wiekszej fantazji ... reszta to po prostu wieś tuning ... nie podoba mi sie nic a nic ...

poszerzajac nadwozie przydałyby sie jeszcze jakies dystanse bo teraz te piekne chromowe felgi chowaja sie w nadkolach ... brzydko to wyglada ... mimo ze w auto zostalo wsadzone dużo $$$ to jrdnak uwazam ze jedynym co im sie udało to BK ... chociaz tez moglby byc jakis taki "z lekka nutką dekadencji" :P jakis jest troszke nudny ... no ale jako jedyny jeszcze ujdzie w tej furze ... reszta BŁEEEE ...

AGENT
13-12-2005, 19:25
A tam, dla niektórych to co by nie było, to jest to wieś tuning. Dla mnie to przykład prawdziwego tuningu. Jedna rzecz tylko trzeba by poprawić - właśnie te koła za głęboko schowane w nadkola. Wszystko inne jest w porządku. A jeśli to dla kogoś WT, to niech pokaże kaieś fotki aut po ładnym i fachowym tuningu.

SPGM1903
13-12-2005, 20:17
chociaz tez zrobiony bez wiekszej fantazji
wszystko zaczyna być takie samo, te same konwencje, style, modele. szczególnie te wloty powietrza na zderzaku... jak dla mnie, zaczyna być to troszkę nudne :)
w porównaniu do niektórych tunerów odnoszę wrażenie, że Polska pod tym względem jest jakieś 5-7 lat wstecz...
choć z drugiej strony naprawdę ciężko jest zaprojektować coś nowego, sam próbowałem, i naprawdę nie jest łatwo :P

to jest, że tak powiem, tuning "na ulice". to jeszcze zalezy co się uznaje za tuning i jak klasyfikuje poszczególne modyfikacje, dla jednego może być to wieś a dla drugiego cudo techniki...
ja tuning uznaję jako modyfikację głównie silnika, podzespołów i ulepszenie aerodynamiki samochodu + jego ewentualny wygląd zewnętrzny (naklejki) lecz bez jakiejś pomarańczowej rewolucji w samochodzie :P a szczytem tuningu są Muscle Car'y jak Chevrolet Chevelle, El Camino SS o mocy oscylującej w 1000 KM.
dla mnie ten Golf to powiewa wsią, ale da się ujrzeć jakiś polot :) a Xsara jest nieco... plastikowa...

stanko
13-12-2005, 20:32
Oj piekny jest choc wg mnie golf V nie jest dobry do tuningu.WOle IV ale to im wyszlo.Fajne Vinyle

kuules
13-12-2005, 20:40
Tragiczny jest ten Golf. Strasznie go okaleczyli. Typowy belgijsko/francuski styl. Kupa szpachli i zywicy. Koła siedza gleboko w nadkolach, jak to wyglada mogli jakies dystanse zastosowac chociaz.
Jednym slowem przyklad jak nie tuningowac golfa bo mozna go tylko zeszpecic. Bodykit jest wstretny nie pasuje do bryły Golfa 5.

Wedlug mnie wlasciciel auta lub firma tuningowa wykazala sie strasznym brakiem gustu i dobrego smaku. Oby mniej takich aut robili.

Jesli tuningowac Golfa to tylko w niemieckim stylu.

PS. Obejrzalem inne auta i dochodze do wniosku ze oni nie potrafia zrobic czegos ladnego. Wiekszosc jest robiona tak zeby jak najwiecej szpachli bylo i zywicy. Jest pare wyjatkow ale tylko pare. Niektorzy moze lubia taki styl ale ja preferuje tzw czysty styl bez zbednych dodatkow.

Seth
13-12-2005, 21:36
kolejna kiczowata polska firma... zaraz po HoT-cie. a golf tragioczny... winyle, żywica. wszystko co "jazzy" i modne oi och i ach w tuningu, ale bez smaku, do tego na dystanse kasy zbrakło... nie pokazałbym sie w czymś takim na ulicy... jak już tuning extremalny, to też nie w takim wykonaniu

Potek
13-12-2005, 22:17
jejku .... ;//... jest mi nie dobrze.. a jak zobaczyłem tego golfa to wcale mi sie lepiej nie zrobiło ... :sad: :damn:
Jestem przeciwnikiem takiego typu tunningu ...
bardzo spaprany ten gulf

Golas
13-12-2005, 23:05
Mi sie nigdy nie podobaly tuningowane golfy, wole zwykle gti. golf nie dosc ze pospolite auto to chyba jeszcze bardziej pospolite wsrod fanow tuningu. co do samego tuningu to cos w stylu szybcy i wsciekli (nawiasem mowiac zygac mi sie chce na widok tego filmu) nigdy mi sie nie podobalo. jesli tuning to delikatny i ze smakiem, wystarczy jak dla mnie fabryczny jak chociazby AMG, no ale nie kazda firma ma swojego tunera wiec co poniektorzy odwalaja wioche.

wojtekwielkiew
14-12-2005, 06:18
Fajny ten golfik :)

M.A.C.K.
14-12-2005, 08:56
golf fajny :twisted: nie powiem,

ale nie wiem czym wy się zachwycacie, chyba nie widzieliśćie najnowszej przeróbki firm LTS i Show Design na bazie Calibry :grin: , samochód bez problemu moze konkurować z najlepszymi światowymi przeróbkami :cool:

samo osobiście nie jestem zwolennikiem takich przeróbek jakby bez smaku ale auto zasługuje na uwagę chociarzby z tego powodu ze zostało zbudowane w Polsce

na okładce GT właśnie to auto :twisted:

JaCie
14-12-2005, 12:20
Nie jestem zwollennikiem tego typu tuningu, co nie zmienia faktu, że auto jest zrobione bardzo profesjonalnie. Żeczywiście bardzo przypomina auta z NFS, ale osobiście wolę mniej rzucające się w oczy przeróbki.

Dj Thomson
15-12-2005, 10:12
Czytałem ten artykuł w GT i w tym tuningu jest tylko seryjna płyta podłogowa z Opla Calibry. Beznadzieja... :damn: