PDA

Zobacz pełną wersję : [info] Jak dotrzec zawory do glowicy??



SnApik
11-01-2006, 19:14
Witam!
Tym razem mam pytanie jak dotrzec zawory??
Tylko prosze nie piszcie mi oddaj do warsztatu, nie zrobie tego bo po 1 ja grzebe w moim kashlu, po 2 nie bede placil jakiemus majstrowi za takie działania!!
Panowie pomocy jak to zrobic?? bo slyszalem juz kilka mozliwosci ale kazdy w paszczy mocny, ale zaden nie umie do konca wytlumaczyc albo pomuc!!
Jak to zorbic pliskaaaa o szybka odp!!!


PS
chyba ze ktos ma tanio!PODKRESLAM TANIO!! glowice splanowana z dotartmi zaworami!(mozliwa wymiana na czesci do motocykli wsk,jawa.itp) :ogh:

Carlsson
11-01-2006, 20:51
do tego potrzebujesz specjalnej pasty do polerowania, i przyssawki żeby jakos zamocować docierany zawór


PS zapytaj o pastę do polerowania gniazd zaworów i dostaniesz to czego szukasz.

SnApik
12-01-2006, 11:17
Master wiem ze potrzeba mi pasty a nawet bym powiedzial ze 3by sie przydały tylko w jaki sposob mam to zrobic!?!?!?!?!?!?! :susp:

Carlsson
12-01-2006, 15:46
smarujesz pastą krawędz styku zaworu z głowicą, zawór zaczepiasz przyssawką, i kręcisz w rękach tak jakbyś ogień rozpalał, i to wszystko musi być idealnie gładkie, więc nic na ten temat nie wiem

SnApik
12-01-2006, 16:16
thx!!
A jesli jeszcze ktos cos na ten temat wiecej wie to prosze niech napisze tu albo na gadu do mnie!!

Carlsson
12-01-2006, 16:42
thx!!
A jesli jeszcze ktos cos na ten temat wiecej wie to prosze niech napisze tu albo na gadu do mnie!!



więcej się nie da powiedzieć :wink: można tylko ew. podać więcej szczegółów :wink:

SnApik
12-01-2006, 18:39
Majstry! Opiszcie to dokładniej!!
A jak byscie mieli głowice do kaszelka z zaworami od cc700(badz jeszcze jakimis innymi byle były wieksze od orginału) Tylko prosze panowie rozssadne ceny!! bo jak widze czasem glowice i cene to malo co sie na ''garba'' nie przewracam i nie bujam na nim :mryellow: :mryellow: :mryellow:

POZDRO