PDA

Zobacz pełną wersję : Cos na poczatek w biednej kasie :P



Jasio
09-02-2006, 21:21
Co byscie proponowali na poczatek w kasie do 2000-3000 tysi ?? :D Malana,moze Poldka ??

wojtekwielkiew
10-02-2006, 06:45
Chyba poldka, chociaż to spory wóz i ma tylny napęd. Może coś mniejszego, w rodzaju Polo starego albo Corsy?

10-02-2006, 07:33
Proponowałbym ci żebyś poszukał czegoś innego: może Forda Fiestę albo Escorta, albo podobno trwały niemiecki samochód jakim jest Volkswagen Golf II. Poloneza nie polecam ze względu na szybką korozję i duże zużycie paliwa, ale to twój wybór. :wink:

Qba
10-02-2006, 09:09
Napewno nie poloneza ... bez przesady

Polecam któryś z takich aut

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C861150

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C733653

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84581847

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85795725

to tylko przykłady, ale myślę że każde z tych aut będzie o niebo leprze od poldka

Jasio
10-02-2006, 11:10
NO golf 2 jakby byl w tej kasie to bym wzial :D
Corsa - raczej mi sie nie podoba i jest za mala
Polo- tez interesujaca oferta :smile:

A z tego co proponowal mi Qba to najchetniej wzialbym peugeota 405 - lubie wieksze samochody :wink:

AGENT
10-02-2006, 11:41
Odradzam poldka i kanta - chyba, że jesteś mechanikiem i lubisz co drugi dzień spędzać w garażu :lol: Możesz pojechać po auto do reichstagu, ale ja nie polecam, bo w tej kwocie to opłaty więcej wyniosą od wartości auta. Za 3 k można kupić już sensownego Cieniasa 700, ekonomiczny, oplaty male, najlepiej na LPG. A jeśli chcesz hyży wóz to ewnetualnie Ścierkę 2.0 z LPG lub BMW 316 też z LPG. Osobiście nie polecam, bo na takie graty więcej wydasz na części i naprawy niż to warte. Co z tego, że są dosyć szybkie, ale palą z 15 litrow gazu i za taką cenę to już niewiele są warte - same klopoty będziesz mial. Maluch też odradzam, 2 k to za dużo na taki pojazd, nie oplaca się inwestować.

Qba
10-02-2006, 12:50
Cienias 700 na gaz to nie jest dobry pomysł, raz widziałem jak nie mógł pod górkę podjechać ...

Golfa II też można polecić, tylko tego pełno jeźdźi, ale za te pieniądze jedna z leprzych propozycji, napewno leprzy od kadeta

stanko
10-02-2006, 12:59
Mimio ze lubie poldka to tez nie oplecam,zwlaszcza starego ka kanciak to juz nawet nie mowmy o taim gracie.

Michak91
10-02-2006, 13:33
Możesz wybierać w najstarszym Clio albo w Hondzie Civic (dokładnie takiej jak w którymś z linków :wink: ). Ale godny uwagi jest też Citroen AX, to z troche nowszych aut... :wink:

venom
10-02-2006, 13:42
Ja za te kase proponuję Ci kupic dobry bike ściągany z Niemiec :grin:.

AR 156
10-02-2006, 14:42
Skoro lubisz wieksze auta to może ten :wink:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C828051

stanko
10-02-2006, 14:52
AR calkiem niezle to autko,duze pojemne i bardzo tanie bo 2500 to dobra cena

Max
10-02-2006, 14:55
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86157792 może to :wink:

stanko
10-02-2006, 14:57
To raczej nie gdyz jest to bardzo stare auto bo ma ponad 30 lat i bdzie bardzo ciezko o czesci zamienne w razie uszkodzenia jakiegos elementu tego oto samochodu a jesli sie znajdą to bedą w cenie i stalo by sie to nieoplacalne dla własciciela bo autem trzeba jezdzic i sie cieszyc a nie trzymac w warsztacie i dokladac tylko do niego pieniedzy za naprawe.

10-02-2006, 15:13
Pomyśl na takim autkiem jak Golf II- http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85192591
czy Omega Kombi- http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84995853

Max
10-02-2006, 15:14
-> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85098895
-> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85705547
-> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83995374
-> (ciekawe) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85641278

może ktoś ie skusi :mryellow: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85748529

10-02-2006, 15:40
Ten ostatni jest super, czego nie przynajmniej kombi :grin:

Jasio
10-02-2006, 15:58
No najszybciej pewnie to bedzie sciagane cos z niemiec pewnie rover 620 lub toyoa carina 92r. 2.0 - moj znajomy we Francji kupil za 50 euro ;d

Suchy
10-02-2006, 16:05
Skoro lubisz wieksze auta to może ten :wink:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C828051

Mam! Oczywiście polecam :wink: Auto super. Sportowy a zarazem luksusowy samochód i jeszcze ta cena. Przecież za taką kase to można rower lepszej firmy jedynie kupić :lol:

Jasio
10-02-2006, 16:16
Ta alfa wydaje mi sie dziwnie tania,duza,ladna z gazem :d no i nie droga :smile:

Max
10-02-2006, 16:32
-> http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C843576
-> http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C832803

AGENT
10-02-2006, 17:04
Coś za tania ta Mazda i Audi :roll: Musi tu być jakiś haczyk :/

Max
10-02-2006, 17:17
No najszybciej pewnie to bedzie sciagane cos z niemiec pewnie rover 620

-> http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85701157

10-02-2006, 17:19
Coś za tania ta Mazda i Audi :roll: Musi tu być jakiś haczyk :/ W Audi na dole w opisie pojazdu koło telefonu sprzedającego widnieje cena 15,5 tysiąca złotych więc ta propozycja jest chyba nie na miejscu :ogh:

Max
10-02-2006, 17:21
Coś za tania ta Mazda i Audi :roll: Musi tu być jakiś haczyk :/ W Audi na dole w opisie pojazdu koło telefonu sprzedającego widnieje cena 15,5 tysiąca złotych więc ta propozycja jest chyba nie na miejscu :ogh:

Aha nie zauważyłem :lol:

10-02-2006, 17:23
Max: Kierownica w tym Roverze jest po prawej stronie to trochę kłopotliwe dla polskiego kierowcy nie uważasz :damn:

Suchy
10-02-2006, 17:24
-> http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C843576
-> http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C832803

Dzwoniłem. To są ceny części do takich samochodów.

Max
10-02-2006, 17:28
Max: Kierownica w tym Roverze jest po prawej stronie to trochę kłopotliwe dla polskiego kierowcy nie uważasz :damn:

Może i tak ale jak ktos troche pojezdzi tym samochodem to sie przezwyczai

Suchy
10-02-2006, 17:31
Max: Kierownica w tym Roverze jest po prawej stronie to trochę kłopotliwe dla polskiego kierowcy nie uważasz :damn:

Może i tak ale jak ktos troche pojezdzi troche tym samochodem to sie przezwyczai

Ale przecież nie zarejestrujesz auta z kierownicą po prawej stronie. Przeróbka to około 3000zł.

Max
10-02-2006, 17:33
Max: Kierownica w tym Roverze jest po prawej stronie to trochę kłopotliwe dla polskiego kierowcy nie uważasz :damn:

Może i tak ale jak ktos troche pojezdzi troche tym samochodem to sie przezwyczai

Ale przecież nie zarejestrujesz auta z kierownicą po prawej stronie. Przeróbka to około 3000zł.

Ups zapomniało mi sie :oops:

10-02-2006, 17:35
Max: Kierownica w tym Roverze jest po prawej stronie to trochę kłopotliwe dla polskiego kierowcy nie uważasz :damn:

Może i tak ale jak ktos troche pojezdzi troche tym samochodem to sie przezwyczai

Ale przecież nie zarejestrujesz auta z kierownicą po prawej stronie. Przeróbka to około 3000zł.

Ups zapomniało mi sie :oops:
No słowem kłopotliwe dla polskiego kierowcy ująłem także ten problem czyli opłatę za przeróbkę i nie możliwość zarejestrowania w Polsce :???:

Suchy
10-02-2006, 18:21
Zapomniałem dodać że w tej cenie polecam BMW E30 najlepiej z rocznika 1990/1991 z silnikiem 1.8i.

Jasio
10-02-2006, 18:40
Co wy tak wypowiadacie sie nad tym roverem :???: i tak bym nie wzial wersji z kierownica po prawej stronie,ale sasiad wlasnie takiego mial i mu sie mylilo ;d A rover - starszy mial 2 sztuki i super car :D

wojtekwielkiew
10-02-2006, 19:56
Taka trumna na pierwszy samochód? Kiepski pomysł :damn:

GuGi
11-02-2006, 11:14
Posty z drzewami cytatow zostaly usuniete :P Na przyszlosc nie robcie w ten sposob...

Jasio
11-02-2006, 12:13
Czego trumna? ja sie w nim swietnie czułem :D MOze za wielki ale przyzwyczailbym sie :]

Max
11-02-2006, 13:20
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C840508
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86273517

Jasio
11-02-2006, 14:07
Fajna ta beta tylko szkoda ze 82 rok :P

Suchy
11-02-2006, 15:18
Fajna ta beta tylko szkoda ze 82 rok :P

Dlaczego szkoda?? BMW jak wino - im starsze tym lepsze :wink:

stanko
11-02-2006, 15:37
Mimo ze ci Pldka odradzalem to ten jest w niezlym stanie
http://mototrader.onet.pl/details.asp?CategoryID=131&ID=100348433

Max
11-02-2006, 15:41
BMW
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84577553
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C758749
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86294036
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C843371
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C717932
:ogh: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84473320

Jasio
11-02-2006, 17:05
O ta jest zarabista :razz:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84577553 :razz: :smile:

Suchy
11-02-2006, 17:12
O ta jest zarabista :razz:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84577553 :razz: :smile:

BMW z kwadratowymi światłami to nie BMW :wink:

Jasio
11-02-2006, 17:19
A twoja beta na avatarze tez wyglada na taka z kwadratowymi smiatlami :P

Suchy
11-02-2006, 17:24
A twoja beta na avatarze tez wyglada na taka z kwadratowymi smiatlami :P

Może wygląda ale zapewniam cię że moje E39 z avataru nie ma kwadratowych świateł :wink:

marek
13-02-2006, 20:06
Za 2-3 tys zł bym kupił VW Golfa II albo Skode Favorit. CC 700 na gaz miałem i to była porażka.