PDA

Zobacz pełną wersję : Suzuki liana vs Reno Thalia



PONTIAC.007
10-02-2006, 13:04
ktore ztyh 2 malych sedanow wybierzecie? :susp: ja wybiore Suzuki bo jest atrakcyjniejsze,i ladniesze :mryellow: a o to dane techniczne:

Suzuki liana 1.6:
Rodzaj silnika: benzynowy
Pojemność silnika [cm3]: 1586
Moc maksymalna [KM/kW] (przy obr./min.): 106/ 78 ( 5500)
Maksymalny moment obrotowy [kGm/Nm]: 14.7/ 144 ( 4000)
Skrzynia biegów 5- biegowa;
manualna
Przyspieszenie od 0 do 100km/h [s] 11.7
Prędkość maksymalna [km/h] 175
Zużycie paliwa w cyklu miejskim [l/100km] 8.8
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym [l/100km] 6.9
Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim [l/100km] 5.8
Pojemność zbiornika paliwa [l] 50

1.5 dCi Alize :
Rodzaj silnika turbo diesel
(common rail)
Pojemność silnika [cm3] 1461
Moc maksymalna [KM/kW] (przy obr./min.) 80/ 60 ( 4000)
Maksymalny moment obrotowy [kGm/Nm] 16.3/ 160 ( 2000)
Skrzynia biegów 5- biegowa;
manualna
Przyspieszenie od 0 do 100km/h [s] 12.2
Prędkość maksymalna [km/h] 175
Zużycie paliwa w cyklu miejskim [l/100km] 5.7
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym [l/100km] 4.6
Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim [l/100km] 4.6
Pojemność zbiornika paliwa [l] 50

a tu fotki :grin: :

Michak91
10-02-2006, 13:23
Dlaczego porównujesz benzynowca z Dieslem :???: . To jest nie logiczne :???: .
Ja wybieram Renault :cool: . Bo:
+ ma na nazwisko Renault
+ cieszy się podobno lepszą jakością wykonania
+ jest bardzo bezpieczny
+ atrakcyjny wygląd (należy się spodziewać następnej wersji naszego Clio sedan :susp: )
+ jest oszczędniejszy
+ dużo częsci na naszym rynku
- z tą jakością jeszcze nie jest tak różowo

Suzuki
+ dynamiczne silniki
+ może się podobać
- będzie źle z serwisem i częściami zamiennymi bo auto jest małospotykane na rynku Polskim
- to jest japońskie Suzuki


Więc jak każdy wie: głosuje na Renówe :twisted: :susp:

2post:
To zdjęcie wnętrza Renówki jest z najmniej prestiżowej wersji :evil: , a Liany z najlepszej :evil: .

mustangshelby
10-02-2006, 13:40
Ale porównanie.. 1.6 benzyna kontra 1.5 diesel :???:
Ja wybrałem Suzuki, wygląda w miare "normalnie" bo thalia to clio z doczepionym bagażniekiem :???: Dla mnie thalia jest strasznie brzydka.
+ dla thalii na niskie zurzycie paliwa.

PS Lianą jeżdżą gwiazdy w Top Gear - duży + :cool:

PONTIAC.007
10-02-2006, 13:46
:???: . To jest nie logiczne :???:.

To zdjęcie wnętrza Renówki jest z najmniej prestiżowej wersji :evil: , a Liany z najlepszej :evil: .po pierwsze podobne osiagi,i to nawed ciekawa konfrontacja...a co do wnetrz to znalazlem tylko takie fotki...a o prestizu niema co mowic :lol: chyba chodzi ci o bogatosc wyposazenia danej wersjii? :twisted: ps. prestiz to ma mercedes,ferrari,porshe itp. a nie suzuki :neutral: i jeszcze jedno nie zasmiecajcie tego topicu uwagami np.Dlaczego porównujesz benzynowca z Dieslem!!prosze tylko o wypowiedzi o jest lepsze :wink: wg was :susp:

10-02-2006, 14:28
Wybrałem Lianę jest ładniejsza i ciekawsza bo Thalia już się trochę opatrzyła przez ten czas :smile:

Robak
10-02-2006, 14:38
Porownanie zupełnie bezsensowne.
1. Thalia to sedan klasy B a Liana to sedan klasy C czyli auta z dwoch oderebnych segmentow nieporownywalne do siebie.
2. Jesli juz na siłe porownywac to przynajmniej oba z dieslem lub z benzyna.
Poraz kolejny Pontiac nam udowodnił ze jego obecnosc na tym forum jest przypadkowa

stanko
10-02-2006, 14:54
1.Npaisz poprawnie nazwe renault
2.Glosuje oczywiscie na liane z tego wzgledu ze na thalie patrzec nie moge,kanciak jakich malo i liana ma wiekszą moc

Qba
10-02-2006, 15:33
Wybrał bym Renaulta, tylko i wyłącznie za bardzo udany (żwawy i oszczędny) silnik diesla, ale to jedyny powód bo gdyby Thalia była w benzynie to wolałbym Liane, chociaż żadne z 2 aut nie podoba mi się wizualnie.

PS Liana jest sprawdzona w Top Gear, biedna dają jej tam mocny wycisk, ale widać wytrzymuje to :wink:

Robak
10-02-2006, 15:37
Nie zawsze, kilka razy koła w niej odpadły. Były inne przyczyny o ktorych wspominał JC (mowił ze samochod jest dead). Kilka osob zajechało auto :wink: Oczywicie wszytskie usterki wyniakały z niewłasciwego uzytkowania pojazdu :mryellow: :grin:

wojtekwielkiew
10-02-2006, 16:34
Suzuki za udział w Top Gear :mryellow: :mryellow: :mryellow:

Di Kej
10-02-2006, 17:01
Suzuki za udział w Top Gear :mryellow: :mryellow: :mryellow:

buhahahahahahaha!!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Przede wszystkim wydaje mi się, że Thalia to segment B a Liana to C ;)
Jednak to może być...silnik 1.6 kontra 1.5 DCi no.....niech będzie :mryellow: :mryellow: :mryellow: :mryellow:

Wybieram Lianę za wygląd, pomimo diesla w Thalii, czyli małego spalania, nie jest ona zbyt ładna....Liana górą!!! No i jest w Top Gear :twisted: :twisted: :twisted:

AGENT
10-02-2006, 17:12
Szkoda, że najważniejszej rzeczy nie podaleś - cen obu aut.
Wybieram Lianę, bo jest ladniejsza od paskudnej Thalii, a poza tym jest Japończykiem i spodziewam się lepszej jakości od awaryjnego Francuza.
Teraz wpadlem na genialną myśl - Liana może być konkurentem Hondy City :mryellow: Zawsze zastanawialem się, jakie inne auto może stawać w konkury z Hondą City (Jazz sedan).

Max
10-02-2006, 17:15
Wybralem liane (jah wszyscy :lol:) Bo jest ładniejsza od thali

Dj Brabus
10-02-2006, 17:42
Porownanie zupełnie bezsensowne.
1. Thalia to sedan klasy B a Liana to sedan klasy C czyli auta z dwoch oderebnych segmentow nieporownywalne do siebie.
2. Jesli juz na siłe porownywac to przynajmniej oba z dieslem lub z benzyna.
Poraz kolejny Pontiac nam udowodnił ze jego obecnosc na tym forum jest przypadkowa

Bardzo cieszę się Robaku, że mamy dokładnie takie samo zdanie. Z tą przypadkową obecnością na forum to nawet nie będę komentował... :lol: :lol:


ktore ztyh 2 malych sedanow wybierzecie?
Wiesz jak to zdanie powinno brzmieć prawidłowo w języku polskim? "Którego z tych dwóch małych sedanów wybierzecie?" :roll: :roll: Jesteś kompletnie niereformowalnym kolesiem, bo ile razy Ci ludzie powtarzali, żebyś unikał walenia takich błędów i pisał najlepiej w Wordzie... A Ty swoje... NO COMMENT

Wracając do porównania - sprawdziłem ceny. Suzuki Liana 1.6 kosztuje 51.900 złotych, a Thalia 1.5 dCi Alize 49.550 złotych (dlaczego nie wybrałeś 1.4 16v za 45.350 zł, tego nawet Bozia chyba nie wie...). Pomimo tego, że Suzi jest droższa, wybieram ją choćby dlatego, że Thalia po prostu nie podoba mi się - na siłę doklejony kufer do Clio robi paskudne wrażenie. Co prawda Renault dysponuję lepszymi silnikami, jednak wyposażenie jest bardzo podobne a Liana ma wielkiego plusa za to, że robi za ścigacza za rozsądne pieniądze! :mryellow: Poza tym mając technikę Thalii wolałem Logana z inną karoserią - moim zdaniem zdecydowanie lepszą...

wojtekwielkiew
10-02-2006, 18:02
Dokładnie! Logan to Thalia, ale w ładniejszym nadwoziu. A i tak pod znaczkiem Dacia jest napis Renault ;)

Di Kej
10-02-2006, 18:15
AAA....właśnie zapomniałem dodać - weź popraw w temacie "reno" na Renault" poza tym wielką literą wygląda porządniej i ładniej.......

No co do cen....
jak widać z podobnym wyposażeniem Thalia wcale nie jest tania - 45 tysięcy to "tylko" 5000 zł mniej, poza tym 5000 za klasę wyzej to naprawdę mało - a i tak zdecydowanie wolę Lianę ;)

Aha, wie ktoś czy moze Stig jeździł na torze TG Lianą?? Chciałbym porównać jego czas z czasem nawet najlepszego z gości... to było chyba jakieś 1:45 i coś...

Michak91
10-02-2006, 18:18
Jeździł bo jest odzielna tablica czasów dla kierowców F1 itp... I tam jest na pirwszym miejscu, coś koło 1.43 ~~ 1.44

Jasio
10-02-2006, 18:44
Napewno wybralbym Suzuki bo ladniejsze a thalia jest brzydka i ta dupa paskudna ;d

Nitric
11-02-2006, 13:03
ja wybieram Thalie :mryellow: kiedys tez mi sie to auto nie podobało, ale od czasu kiedy rodzice wymienili zasłuzonego Poloneza (też bardzo dobre autko ;) ), na nowiutką Thalię prosto z salonu, zacząłem sie powoli do niej przekonywać. Przeciez wygląd to nie wszystko. Silnik jaki mamy to własnie 1.5 dCi i trzeba go pochwalic za bardzo małe spalanie (najlepszy wynik to 3.9L/100km na trasie z załadowanym pełnym bagaznikiem i rowerami na dachu :razz: ). osiągi podane przez Renault nie sa może zadowalające (15s do 100km Vmax 160km), ale w rzeczywistowci są o wiele lepsze. Spod świateł zbiera sie zadziwiająco żwawo i Vmax też jest lepsze (maksymalnie jechalismy 170km/h, a pedał gazu nie był' do dechy' ). Elastyczność tez jest bardzo dobra. A jeżeli chodzi o wygląd to jest to kwestia przyzwyczajenia. Wnętrze jest przestronne, ale jakośc wykonania i materiały moze nie zachwycają, ale przeciez to nie jest limuzyna ;) a w bagazniku (510L) zmiesci sie naprawde pokaźne CarAudio :wink:
czyli podsumowując dla mnie Thalia górą :mryellow:

Jacobser
02-03-2006, 22:05
Tu bez dwóch zdań głosuję na Suzuki.Jest to dość rzadko spotykany model,ale dobry,na poziomie Nissana czy nawet Mitsubishi.Zamiast Thalii zastanawiałbym się nad Dacią Logan,gdyż jest w niej wszystko co najlepsze z Clio i Megane za niewygórowaną cenę.Poza tym stylistyką też Suzuki bije na głowę swojego rywala.W osiągach pada zaś remis.

piotrt
04-03-2006, 09:18
to inna klasa - liana to klasa meganki
no ale rozumiem ze chodzi o silnik dizla w thalii-balii

liana bez dwóch zddań - inna jakosc inna wielkosc