PDA

Zobacz pełną wersję : Honda NSX vs Porsche Boxster S



nyczu88
03-03-2006, 16:04
Kazdy mysli ze te auta nie są stosowne do dobrego porownania gdyz same marki roznia sie wieloma rzezcami lecz silniki mają brdzo podobne oraz cene zbliżoną.
Oto ich silniki:
Honda NSX
Silnik benzynowy,V6,24 zaworowy
Poj. skokowa 3179ccm
Moc:280KM
Max. moment obrotowy 298Nm
0-100km/h 5,7s
V-max:270km/h
Cena:284 800zł
Lecz cena juz nieaktualna gdyż auto nie jest juz produkowane.



Porshe Boxster S
Silnik benzynowy B6 ,24zaworowy
Poj.skokowa 3179ccm
moc:280KM
Max. moment obrotowy 320Nm
0-100k/h 5,5s
V-max 268km/h
Cena 260 500zł
Foto Hondy:
http://img407.imageshack.us/img407/2369/nsx4fm.th.jpg (http://img407.imageshack.us/my.php?image=nsx4fm.jpg)http://img407.imageshack.us/img407/6610/nsx23mb.th.jpg (http://img407.imageshack.us/my.php?image=nsx23mb.jpg)


Foto Porsche:
http://img407.imageshack.us/img407/7366/2005porscheboxsters085kb5vs.th.jpg (http://img407.imageshack.us/my.php?image=2005porscheboxsters085kb5vs.jpg)http://img158.imageshack.us/img158/5183/porszak5nt.th.jpg (http://img158.imageshack.us/my.php?image=porszak5nt.jpg)

Żrodlo:google.pl www.honda.pl www.porsche.pl

Robak
03-03-2006, 16:26
:cool: Tylko nsx. Prosiak siada przy nim wygladem, prowadzeniem no i prestizem bo przeciez nsx to kultowy model z Japonii produkowany 15 lat a boxter tylko namiastka 911. Lepszy by był do porowaniania Cayman S bo to tez coupe. Jestem ciekaw skad wziałes cene nsx skoro nigdy nie był oferowany w Polsce a jago produkcja sie skonczyła w zeszłym roku.

Jasieksam
03-03-2006, 16:32
jednak Honda ma łądną stylistyke ale ja mam miłość do Porszaka! Wybaczcie! Mimo iż Boxter nie jest moim ulubiomym modelem to i tak postawilem na Porsze! (Porsche)

Dominik999
03-03-2006, 17:02
:cool: Tylko nsx. Prosiak siada przy nim wygladem, prowadzeniem no i prestizem bo przeciez nsx to kultowy model z japoni
Swoja wypowiedź motywuje tak samo, tylko... zamieniam auta :P Jak dla mnie NSX jest nieporównywalny pod względem designuz Porsche, nigdy mi sie nie podobało.... :roll:

PONTIAC.007
03-03-2006, 18:19
moim zdanim Porsche jest lepsze...ma lepsze osiagi i prestiz :twisted: ,ma tez bagaznik :grin: honda to dobre auto ale brak mu stylu,ps. honde wycofano z produkcji! :sad:

Golden Boy
03-03-2006, 18:25
Też wybieram japońskiego samuraja :cool:. Bardziej mi się podoba z zewnątrz. Auto posiada bardzo dynamiczną i agresywną sylwetkę. Tak jak już napisali poprzednicy NSX to już legenda i to jaka! Z Porszaków to tylko Carrera Gt. Moim zdaniem NSX była najlepszym japońskim superautem.

Thombike
03-03-2006, 18:26
NSX poszedł na emeryturę-dlatego zdecydowanie wybrałbym Hondę-tym bardziej, że dorastałem razem z nią, czuję więc jakąś dziwną więź z tym modelem...no i jest nietuzinkowy w porównaniu do Prosiaka-tym bardziej Boxter...to Porsche dla ubogich, nikt nie powie tak o NSXsie, szczególnie teraz, kiedy już go nie ma.

BKX
03-03-2006, 18:41
Co tu duzo pisac... NSX jest niczego sobie, takie japonskie ferrari, bardzo udane, rowniez stylistycznie, przeciez przez tyle lat produkcji tak malo sie zmienilo, nawet jesli chodzi o osiagi, to samochod pierwsza klasa... Jednak ja i tak wybieram Boxtera, a dlatego:
-Bardziej mi sie podoba
-nowoczesna technika jednak przewyzsza stara konstrukcje Hondy
-to jest Porsche, wiec firma zajmujaca sie glownie samochodami sportowymi ;)
Do tego musze przyznac, ze naleze chyba do tych nielicznych, ktorym Boxter bardziej sie podoba niz 911 :D

Dj Brabus
03-03-2006, 20:23
Dokładnie ta sama pojemność i moc? Ciekawy zbieg okoliczości... :ogh: Z całym szacunkiem dla Porsche wybieram japońskiego supercara - Honda NSX to kultowy produkowany przez wiele lat samochód, który dzielnie dawał sobie radę z konkurentami - mimo właśnie nazywania go "japońskim Ferrari" chyba jednak nie stawił im czoła... Jednak Boxstera zjada swoim charakterem i legendą, a to podstawa w takim porównaniu! :grin:

wojtekwielkiew
04-03-2006, 08:07
NSX to czterokołowa legenda, prawdziwe japońskie ferrari. Przez ostatnie lata produkcji jako ostatnie broniło japonii w kategorii aut supersportowych, gdyż Mitsubishi 3000GT, Toyota Supra i Nissan 300ZX popadły w zapomnienie sporo wcześniej

Suchy
04-03-2006, 08:18
Oczywiście wybieram Hondę ponieważ ma to w sobie czego nie ma Porshe poza tym wygląda bardzo sportowo, prawie jak bolid :wink: Wielka szkoda że już zaprzestali produkcję.

Thombike
04-03-2006, 09:16
NSX to czterokołowa legenda, prawdziwe japońskie ferrari. Przez ostatnie lata produkcji jako ostatnie broniło japonii w kategorii aut supersportowych, gdyż Mitsubishi 3000GT, Toyota Supra i Nissan 300ZX popadły w zapomnienie sporo wcześniej

Drobna uwaga-żadne z tych aut nie popadło w zapomnienie-co więcej Supra bodaj nadal jest klepana ale tylko dla skośnookich...3000GT to też swego rodzaju legenda z tym, że żaden z nich nie był tak exclusive jak NSX. To inna kategoria.

Qba
04-03-2006, 10:56
Zdecydowanie NSX piękne auto, świetne osiągi, silnik na środku więc świetne prowadzenie, v-max myślę że wskazówka może pokazać nawet 300km/h

Grzywek
04-03-2006, 14:52
Moim zdaniem Porshe jest świetne, ale przy NSX kuca :) W moim mieście widziałem raz Boxtera, w warszawie jak byłem przejazdem to też widziałem Boxtera, a NSX nigdy nie widziałem na żywo. NSX towarzyszyło mi od najmłodszych lat i podobała mi się szalenie jej stylistyka. Teraz gdy zaprzestali jej budowy :sad: :sad: przejdzie on do grona klasyków.

Di Kej
04-03-2006, 15:31
Wybieram zdecydowanie Hondę za prędkość maksymalna, Boxter sie nie równa, jedzie tylko 268 a Honda aż 270!!!!

Hehehehe,
ale na serio i tak wolę NSX za jej nietypowy, rasowy wygląd, ten spojelrek z tyłu wygląda fajnie, szerokie, niskie nadwozie świadczy o tym, że to... wyścigówka?? :???: :???: :???: :ogh: :ogh: :ogh: :ogh:

A czemu nie..... spokojnie można nim wyjechać na tor ;) Szkoda tylko, że w śroku widać ślady długiej produkcji NSX bez żadnych liftingów większych... chodzi o design, deska nie jest zbyt ciekawa stylistycznie ;) Ale obędzie sie bez tego... ważniejsze jest prowadzenie.... :susp: :susp: :susp: :mryellow: :mryellow: :mryellow:

AGENT
04-03-2006, 18:34
Wybór może być jeden - Porsche. Żywa legenda, prestiż, rzeczy których Honda mieć nie będzie. Poza tym wygląd NSX jest paskudny :/

Robak
04-03-2006, 18:53
Boxter zywa legenda? Chyba na głowe upadłes :lol: Ty wiesz w ogole co to zanczy?NSX swoja legenda i prestizem zabija boxtera z mejesca. Wiekszosc jak patrzy na nsx to od razu wie z czym ma do czynienie natomiast jak patrza na boxtera to sie zastanawiaja czy to 911 a moze jakis inny nowy podrzedny wynalazek prosiaka. Jedyna legenda w Porsche to 911 a reszta modeli z podklejonym wygladem na niej jedzie.

AGENT
04-03-2006, 19:40
Chodziło mi o markę Porsche, a nie konkretny model. Muszę przyznać, że z Prosiaków cenię bardziej inne modele. A Honda dla mnie będzie tylko Hondą, żaden prestiż, pomimo że to sportowy model tej marki. Design jest okropny, w dodatku auto sie zestarzało. Na ulicy nikt by się nawet nie obejrzał, większość ludzi nie miała by pojęcia o marce tego auta. Wybieram znaczek Porsche na masce. :cool:

Robak
04-03-2006, 19:49
Nikt by sie nie obejrzał. No tu mnie rozbawiłes do łez. Ja go ani razu w Polsce na ulicy nie widziałem. 911 czy boxter to przy nim chleb powszedni. Czy inni tez podzialaja ta opinie ze by sie nikt za nim nie obejrzał? Mowa tu o boxterze. Nie rozumiem dlaczego uogolniasz na cała marke porsche.

BKX
04-03-2006, 20:04
Ja go ani razu w Polsce na ulicy nie widziałem.
A musze Ci powiedziec, ze ja mialem ta przyjemnosc, raz byla to stara wersja, prawdopodobnie z poczatkowych lat produkcji i juz mnie zagiela na maxa... A drugi raz, jak bylem na obozie w Bulgarii, to juz byla nowa wersja, w tym charakterystycznym niebieskim kolorze i w pierwszej chywli szok... nie wiedzialem co to jest, dopiero po chwili dotarlo co to za maszyna! Ogolnie robi piorunujace wrazenie, strasznie przyciaga uwage, szczegolnie w pelnym sloncu, z czystym nadwoziem i zajebista laska za kolkiem ;)

Robak
04-03-2006, 20:15
Czyli jedna osoba z 6 miliardow na tej kuli sie obejrzała wiec Agent nie przesadzaj :wink:

fischer777
04-03-2006, 20:35
A Honda dla mnie będzie tylko Hondą, żaden prestiż, pomimo że to sportowy model tej marki.

Tak, tylko, że ów model powstał jako uwieńczenie sukcesu w F1. Więc prestiż ma dużo większy niż pospolity Boxster (mimo, iż to Honda). Nawet technologia w NSX swego czasu była bardzo innowacyjna. A Boxster ma wiele rzeczy zaczerpniętych z wiekszej 911.
Sam wybieram NSX. Jest to nietuzinkowe auto z perfekcyjnym silnikiem. Poza tym znakomite stylistycznie. A Boxster to poprostu zubożona 911. Brakuje mu tego charakteru mimo, iż to też jest majstersztyk technologiczny :wink:

djhexe
06-03-2006, 16:48
i jako ze ja tez ze wschodu (zza buga) wybieram nsx... tylko bym zmienil troszke tyl hondy... a porsche zostawil plebsowi co kojazy tylko marke i nic wiecej. srebrne porsche czy bedzie to boxster, cayman s czy tez 911 to i tak wsio ryba!

Rav009
06-03-2006, 18:53
Rozumię, ze dobierales fury w podobnym przedziale cenowym, ale NSX wygrywa bezkonkurencyjnie. Mogles ja porownac z 911 carrera to bym mial wiekszy delemat bo przynajmniej ma lepsze osiagi, ale i tak jest brzydsze.....

endrju
06-03-2006, 20:46
Trudny wybór, ale zagłosowałem na NSX-a, ma V6 (brzmi dumnie :mryellow: ) wygląda lepiej, a na torze nie ma sobie równych, nie zapomniany samochód. A Porsche hmm... to Porsche :wink: Wszystkie są do siebie są podobne, ale jak kto lubi :smile:

Jacobser
09-03-2006, 21:47
To oczywiste,że wybieram NSXa i z utęsknieniem czekam na jego kolejną generację.Konkurent to takie baby Porsche,które adresowane jest do mniej zamożnych fanów Carrery.Wygląd ciężko porównać,gdyż są to dwa różne charaktery,podobnie jak silniki,które legitymują się podobnymi pomiarami,ale minimalnie wskazują one na Porsche.

burus
16-04-2006, 19:19
NSX to czterokołowa legenda, prawdziwe japońskie ferrari. Przez ostatnie lata produkcji jako ostatnie broniło japonii w kategorii aut supersportowych, gdyż Mitsubishi 3000GT, Toyota Supra i Nissan 300ZX popadły w zapomnienie sporo wcześniej
=======bur=====>

w latach 90-tych na rynek weszly sportowki japonskie.masserarti silnik byl ich wzorcem ( dotad maxima - Nissan go posiada= technologie!)
Natomiast honda i toyota byly juz od dosc dawna w Formule 1-szej.z silnikami ponad 1000KM.jednak Toyota i Honda mialy tylko tylni naped .natomiast Mitsu GT -4 i Nissan mialy AWD oraz 4 kola skretne!
============================================
jezdzilem troche NSX w D.Znam dobrze wiekszosc porchow.
BB silnik jest trwalszy i lepszy od V6 ale nie jest chlodzony plynem i strasznie halasliwy!natomiast bezawaryjnoscia japonskim ustepuje kazdy - oraz....?Nowoczesnoscia- elektronika ect!
Zas honda nawet wsrod japcow jest wybitnie elegancka. a wszystko w niej dziala cudownie delikatnie subtelnie.Cichotko i niezawodnie.
jak na 3l V6 silnik bez zadnego doladowania turbina- ponad 300Km oraz oszczednosc paliwa NSX bije nawet swoich konkurentow japcowych na glowe!
Porche ( ten model) jest wyjatkowo dobry i wyjatkowo dobrze sie trzyma drogi- gdyz silnik ma umieszczony w srodku .Wszystkie inne (oprocz 928) maja z tylu- wiec wybitnie zle sie prowqdza - sa makabrycznie nadsterowne.Dopiero od niedawna instaluje sie im system AWD ale z niewlasciwa propoprcja- mimo to juz mozna nimi sie przemieszczac nawet po slizgim!No a system AWD eliminuje nadsterownosc RWD i podsterownosc FWD

kazdy kto kiedykolwiek mial sam z silnikem z tylu ( obojetnie jaki: skoda,garbus,simca ect) dobrze wie - jakie to niebezpieczne w prowadzeniu sie.
==============================================
Nic nie wiem o tym by NSX czy Nissanm,Mitsu Toyota az tyle kosztowaly??( honda zawsze jest najdrozsza ze wszystkich japcow- w kazdej klasie idac w leb w leb z toyota!
w USA np Nissan kosztowal okolo 40 tys$ Mitsu o 10 tys mniej porche nadal lekko powyzej 50 tys$- a przeliczajac to x 3 + dodajac zlodziejstwo lewckie=unijne..??? to i tak nie wiecej winno wypasc niz 200 tys.pl-owskich ZL!
radze podawac cene w Euro lub $!
burus


jako jedyny z wymienionych - honda jest cala z aluminium ciaglym szfem spawana ( stad o tyle drozsza)!
Zapewne jeszcze za 20 lat bedzie jezdzic- bo nie rdzewieje tak szybko jak zgrzewane punktowo nadwozia z podloga!
Z tego co mi wiadomo ( moze sie myle) wsrod sportowych z aluminium i stali nierdzewnej sa sam tylko w cenie okolo pol miliona $ i wiecej!

zatem wsrod "prawie sportowych" honda jest unikalna!

burus
Ps. nowa 2000 honda oraz jej hybrydowosc I-sza na swiecie takze sa z aluminium!

wsrod firm japonskich najnowoczesniejsze i wyprzedzajce rozwiazania ma wlasnie honda.Jej laboratorium techn jest filia motocyklowa

Mitsubishi NAJWAZNIESZE Designe,jak: turbodoladowanie,
system AWD
Walki wywazajace wal korb,
GDI,Sportotronic trnasmisja (AT-M)
commonrail wtrysk do Diesli wziety z GDI
i trwalosc!( wszak to firma lotnicza pospolu z subaru) stad najlepsze technologie materialow i niezwodnosc!+ najlepsza electronica NIpodenso,
takze diesle sprawdzone silnikach maszyn budowlanych,generatorow i yachtow pod nazwa Yanmmar!

qoompel
16-04-2006, 19:39
Wolę NSX'a bo Boxter szczerze już mi się trochę "opatrzył". Poza tym Honda jest bardzo ładna i szybka (Prosie oczywiście też). Wybieram NSX'a za świetną boczną linie i odlotowy 24 zaworowy motor :lol:

Kurczak
16-04-2006, 20:54
Ja mam dylemat.
Porsche jak napisał AGENT- prestiż i legenda
natomiast NSX rasowy, niski, sportowy
Głosuje na NSX'a :grin:

phaeton230
29-04-2006, 12:07
Wybieram zdecydowanie Hondę za prędkość maksymalna, Boxter sie nie równa, jedzie tylko 268 a Honda aż 270!!!!



hehheheh :D:D:D::D: ale róznica hehhe 268 i 270 hehhe BOXTER sie nie równa hehehheh racje ale co ci z 2km wiecej na godzin e hehhehhe ale smieszn e to jest ale oki ja biore honde jest po prostu super tylko szkoda ze skończyła sie produkcja tego autka :(:(:(

Dj Brabus
29-04-2006, 13:48
hehheheh :D:D:D::D: ale róznica hehhe 268 i 270 hehhe BOXTER sie nie równa hehehheh racje ale co ci z 2km wiecej na godzin e hehhehhe ale smieszn e to jest
DK_WRC wziął to w formie żartu... :???:

BeeMiX
29-04-2006, 16:24
Baa, oczywiście że NSX. Choć NSX ma już trochę na karku i tak moim zdaniem jest świetnym autem. Przez kilkanaście lat produkcji intensywnie go unowocześniano a ostatnie modele (mowa o seryjnych) objeżdzały Nissana Skyline R34 GT-R. Dość niska moc (choć dużo wystarczająca) bierze sie z japońskiego prawa które zabraniało produkowania aut mocniejszych jak 280KM, w praktyce takie auta jak Skyline, 3kGT, NSX, Supra tt, miały na chamowniach koło 320KM :twisted: