PDA

Zobacz pełną wersję : [użytkownik] Małe Joł



Tomasz
13-09-2004, 20:16
Nie życzymy sobie na forum aG żadnych postów z linkami do Twojego (Małe Joł) "serwisu", czy to na prawdę tak trudno zrozumieć? Że forum jest do wypowiadania własnych opinii, a nie spamowania? :/ hmm...

Pozdrawiam serdecznie,
Tomasz.

reanimator
13-09-2004, 23:01
teraz wiem kto usunoł wcześniej mojego posta gdy reklamowałem sś

Tomasz
14-09-2004, 05:09
To fajnie że wiesz kto, bo ja akurat nie wiem ;) Mogę się tylko domyślać ;)
Z resztą to jest nie istotne! Bo Małe Joł robi to po prostu nagminnie! On tutaj przychodzi tylko w jednym celu - znaleźć temat, gdzie mógłby wchrzanić linka do 'swojego' newsa, lub zaprosić na jego 'serwis'. I to właśnie o to tutaj chodzi - bo jasne, że czasem ktoś gdzieś da linka jeśli jest coś ciekawego - to normalne! Ale u innych zdarza sie to bardzo rzadko, najczęściej nie są to linki do własnych serwisów, oraz ten ktoś tu przychodzi i się wypowiada, uczestniczy w dyskusjach, a to dużo zmienia. Natomiast Małe Joł przychodzi tutaj nagminnie i tylko w tym jednym celu - spamować, spamować, spamować... Dlatego w przypadku jego postów, nie przymykamy już oczu na NIC, tylko "tniemy"!

t.m.

Małe Joł
14-09-2004, 09:46
Nie widzę sensu odpowiedzi na tak dziecinny post Tomasza. Chłopak ma 0,5 roku net i mu się nudzi więc szuka "frajdy" i przy okazji spamuje mi komentarze.

Więcej informacji: [email protected]

Wilu
14-09-2004, 13:32
Qrde, co się z Wami ludzie dzisiaj dzieje?? Gdzie nie wejde, na jakiekolwiek forum, tam wszędzie są jakieś ciśnienia :roll: :roll:

Pozdro Tomasz ;) ;)

Tomasz
14-09-2004, 15:15
Nie widzę sensu odpowiedzi na tak dziecinny post Tomasza. Chłopak ma 0,5 roku net i mu się nudzi więc szuka "frajdy" i przy okazji spamuje mi komentarze.

Więcej informacji: [email protected]
Od pół roku? hahaha... to zacofany jesteś jeśli chodzi o motoryzacje...
Heh, no i wydało się kto tutaj jak długo ma... :lol:

A w komentarzech piszę PRAWDĘ, której się boisz, no cóż...

t.m.

Małe Joł
14-09-2004, 20:02
Nie widze sensu załatwiania naszych prywatnych spraw na forum....

Bez komentarza.

debosy
21-10-2004, 19:33
Musze stanąć po stronie Tomasza.

Niestety ale to Tomasz ma rację , forum jest do rozmowy na temat motoryzacji.

A wy robicie z tego forum jakieś targowisko albo dział ogłoszeniowy.

Może jeszcze ogłoszenia matrymonialne zaczniesz zamieszczać. :evil: :evil: :evil: :x

Odpowiedz na ten post dość spóżniona ale się WKUR***** na Małego Joł :evil: :evil: :evil: :x .

(TO JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAME) :lol: :lol: :lol:

Krzysztof Cieślak
01-11-2004, 08:53
Użytkownikowi Małe Joł na jego prośbę postanowiłem dać drugą szansę.

Mam nadzieje, że więcej spięć pomiędzy nim a resztą użytkowników tego forum nie będzie.