PDA

Zobacz pełną wersję : Nieziemski Batmobil



exul
09-04-2004, 01:26
Oto nowy Batmobil :D
ocene pozstawiam wam :D

sly_85
09-04-2004, 06:07
a skad wiesz ze to batmobil :P :wink:

eF
09-04-2004, 07:30
To nowy pojazd kosmiczny słuzący do eksploracji Marsa... Ten czarny model to luksusowa wersja przygotowana dla p. Busha... :twisted: :wink:

Ice
09-04-2004, 08:40
YYY....melex 4x4 po tuningu :D

Fajny, dorobił bym mu kosiarke, i bym mial kosiarke na wypasie :D

Jacub
09-04-2004, 09:42
Co to k.... jest :?: :evil:

LHunter
09-04-2004, 10:53
conajmniej niepraktyczne i nieestetyczne :lol:

Spark^
09-04-2004, 11:34
I się wydało -> to jest traktor mojego dziadka, który paparazzi to zrobił :?:

Ice
09-04-2004, 12:38
Co to k.... jest :?: :evil:

Yyyy...no nie widac? :lol:
Kosiarka to jest nie ma co

lordzofmafia
09-04-2004, 12:47
Skoro to jest nowy Batmobile to akcja nowego Batmana toczyć się będzie na Marsie??

Ice
09-04-2004, 14:16
Chłopcy musieli ostro popić, zeby wymyslec cos takiego :lol: :lol: :lol:

exul
09-04-2004, 14:28
Zdjecia pochodzą z oficjalnej strony wytwórni Warner Bros, która produkuje film.
Tak naprawde bedzie wyglądac ten wóz :)

sly_85
09-04-2004, 17:44
no to beka tylko ciekawe jak to bedzie po ulicy gotham city jezdzic to batmana wysmieja :wink: :lol:

LHunter
09-04-2004, 19:31
no dokładnie :D

i nie zdziwie sie jeśli sie okaże, ze ten quadzik potrafi latać :D

Ice
09-04-2004, 19:32
Jak to samochod batmana, to nie ma co rozmyslac co potrafi, ale czego nie potrafi :lol: :lol: :lol:

Spark^
09-04-2004, 21:00
Wg mnie on nie umie skręcać :P

LHunter
09-04-2004, 21:17
a mnie sie wydaje, ze napewno nie potrafi gotować : )

reanimator
09-04-2004, 23:27
Fajna bryka pewnie skręca jak czołg jedne koła stoją drugie sie kręcą albo normalnie nie jest to ozdjęcie w dzień i nie widać szczegułów.


pozdrowionka

sly_85
10-04-2004, 15:08
poczekamy zobaczymy narazie nie ma co gadac co on bedzie robil bo moze np wybuchnac po pierwszych 5 minutach filmu i batman sobie sprawi nowy lepszy :wink:

amelka
10-04-2004, 19:57
No cóż, :shock: może i to jest Batmobil ale mnie osobiście przypomina z tyłu czołg za którym nie przepadam a urodą też nie grzeszy raczej.
A co z silnikiem? Też nie do zdarcia?
Pozdrawiam

lordzofmafia
10-04-2004, 23:03
Czołgi są piękne a to coś... Coś podobnego było w którejś części obcego.