PDA

Zobacz pełną wersję : Pimp my ride



piotrus
13-11-2004, 13:13
dlaczego w polsce nie zrobia czegos na wzor pimp my ride z mtv? ;/
pomysl jest super tylko wydaje mi sie ze te autka naleza do ich znajomych wiec najpierw rodzina przyjaciele znajomi etc a dopiero pozniej o ile wogole reszta :(

Yoda
04-12-2004, 13:02
co jest celem tego topic'u ??

reanimator
04-12-2004, 14:42
to jeden z głupszych programów jaki leci w tv.
mam nadzieje że nigdy go nie bedzie na tvn turbo

Anonymous
04-12-2004, 16:17
nigdy tego nie oglądałem prawde mówiąc ale jeśli jest tak porypany jak Monster Garage to napewno tego nie bede ogladac

Goguś
04-12-2004, 17:34
MONSTER GARAGE TO SUPER PROGRAM!!!! :P

Ice
04-12-2004, 21:08
dlaczego w polsce nie zrobia czegos na wzor pimp my ride z mtv? ;/
Buahahha :!: Znajdz im sponsora, zeby robili modyfikacje na taką skale.

A co do samego programu... taki tuning mnie nie kreci, zero filozofii i indywidualizmu, wszystko wedug jednego schematu

Anonymous
05-12-2004, 01:10
ale sporo osób widać jara sie tym programem :lol: nie zdziw sie jak zobaczysz kiedyś zpimpowanego poldasa lub kredensa na chromach :lol: pierwszym PIMPEM w kraju będzie Goguś :lol:

Jac
05-12-2004, 11:55
Wieci co jest moim zdaniem najlepsze w tym AMATORSKIM programiku?Oni nigdy nie biora sie za silniki!!!Super sprawa!Maks spojlerów,piekne telewizorki,wspaniałe lakiery,a pod maska moc dwoch połzdechłych chomikow!Ciekawe jak oni pozniej chca "szalec" takimi "karetami" :wink:

Anonymous
05-12-2004, 12:44
zależy za jaką furke sie biorą, w amerykańcach nie ma takiej potrzeby rasować dodatkowo silnika, widać modyfikacja silnika to droga zabawa drozsza od tych wszystkich lakierów i felg...chyba, moze sie mylę

Yoda
09-12-2004, 15:58
ja bym tam wolal np. zewnątrz zmienione tylko fele ew. szyby przyciemnione i modyfikacje silnika i zawieszenia. :roll: :roll:

Jac
10-12-2004, 19:19
Oni nie zawsze robia w tym programie amerykanskie fury...,a poza tym zawsze byc lepiej niepozornym "czarnym koniem" niz miec zarabisty wyglad i 60KM pod maska....

Anonymous
10-12-2004, 19:26
trafiłem na stronkę z fotkami z różnych odcinków P.M.R. i musze powiedziec ze niektóre bryki są nawet fajnie odpicowane

Yoda
13-12-2004, 19:07
Oni nie zawsze robia w tym programie amerykanskie fury...,a poza tym zawsze byc lepiej niepozornym "czarnym koniem" niz miec zarabisty wyglad i 60KM pod maska....

no cóż, ale zdaje mi sie że w USA aut z takimi malymi silniczkami jest niewiele
:roll:
P.S. Pimp My Ride to ekhmm.... może sie nie bede wyrażać :roll:

Anonymous
13-12-2004, 19:31
Oni nie zawsze robia w tym programie amerykanskie fury...,a poza tym zawsze byc lepiej niepozornym "czarnym koniem" niz miec zarabisty wyglad i 60KM pod maska....

no cóż, ale zdaje mi sie że w USA aut z takimi malymi silniczkami jest niewiele
:roll:
P.S. Pimp My Ride to ekhmm.... może sie nie bede wyrażać :roll:

to program dla dzieci taki jak Monster Garage

P.S. ktos prosił o tapety Monster Garage, bo jedną mam

W.D.M.O.T.
19-12-2004, 17:08
Jak ja bym miał taki odpicowany wóz to wszystkie sprzęty audio i video zabrałbym do domu bo w polsce takie coś by się nie utrzymało długo w samochodzie. Są garaże ale złodzieje lubią śledzić ODPICOWANE auta :D :D :D :D

-=Sadek=-
12-01-2005, 19:00
Program może nie jest taki głupi lae przy MONSTER GARAGE wysiada! :D

Emenems
12-01-2005, 20:54
Program może nie jest taki głupi lae przy MONSTER GARAGE wysiada! :D

Hej Sadek nie zapełniłeś jeszcze wszystkich tematów

Fancars
13-01-2005, 12:22
Pimp My ride...Boshh...Ogladam to tylko z jednego powodu...Zeby sie posmiac...To jest typowa filozofia Amerykanow...Zeby na***ac spojlerow i bajerow a potem samochod nie moze ruszyc...Ostatnio widzialem jak dziewczynie zamontowali w wozie kominek :shock: Po ch**a sie pytam???Albo polke na buty....NO kur*a !!! Gdzie tu sens??Poza tym te spojlery ktore wpieprzaja na dachy wszystkich vanow....Ja bym sie w takich samochodach nie pokazal nigdzie....

Wck
13-01-2005, 15:37
NO 8) :D

Ej, proszę Cię - bez przesady... To że będziesz miał więcej postów to naprawdę nie będzie Cię czyniło lepszym... :?

Emenems
13-01-2005, 16:39
NO 8) :D

Ej, proszę Cię - bez przesady... To że będziesz miał więcej postów to naprawdę nie będzie Cię czyniło lepszym... :?

Wck nie gorączkuj się, poważania to on sobie tu nie wyrobi, też mnie to wk.....a ale nic nie poradzisz.

Narqa

-=Sadek=-
13-01-2005, 17:12
Ej dobra bez nerwów jak nie chcecie to nie bede pisał.

reanimator
13-01-2005, 19:08
Ej dobra bez nerwów jak nie chcecie to nie bede pisał.
jak masz pisać głupoty,jednowyrazowe posty,głupie odpowiedzi niemające sensu to niepisz.

Anonymous
13-01-2005, 21:40
smiejecie sie z czarnuchów, a popatrzcie dookoła jakimi zburaczonymi samochodami jezdzi 50 % naszej wspaniałej polskiej niedorobionej młodzieży, my nawet nie potrafimy wypracować sobie własnego stylu, u nas w kraju tuning to rozlatujący sie samochód za kilka tyś. z komisu lub w lepszym wypadku samochodzik podarowany przez rodziców obładowany tanimi paskudnymi spoilerami, odstająca jak kutas w stanie erekcji końcówka wydechu która dynda po najechaniu na kazdą dziurę, felgi z Rajchu modne w latach 90-tych, całe zwoje siatexu i naklepka na wlewik paliwa - TO JEST POLSKI ZBURACZONY TUNING

Ice
14-01-2005, 00:11
u nas w kraju tuning to rozlatujący sie samochód za kilka tyś. z komisu

Taaa...? A skad ludzie maja brac kase na nówki z wyzszej półki czy co? Takie warunki, takie samochody...

A tandetne siatexy i chamskei spoilery to wies tjuning, a nie tuning...

Fancars
14-01-2005, 13:23
Dydzi,ze to w ogole rusza to ja sie dziwie...Poza tym nie rozumiem filozofii zeby wpieprzac w samochod za 5000$, rzeczy warte 20000$...

Sowison
14-01-2005, 21:08
u nas w kraju tuning to rozlatujący sie samochód za kilka tyś. z komisu

Taaa...? A skad ludzie maja brac kase na nówki z wyzszej półki czy co? Takie warunki, takie samochody...

A tandetne siatexy i chamskei spoilery to wies tjuning, a nie tuning...

To jak nie mają kasy to lepiej niech zostawią samochody w spokoju (nie wieśtuningują) tylko niech sobie kupią coś nierdzewiejącego...
Ale nie!!! Oni wolą kupić rozsypującego złoma i kase zaoszczędzoną wpakować w siatex i inne wieśdodatki :? Wielu tak robi i to widać... Naszczęście ta polityka zaczyna zchodzić z polskiej sceny...

Anonymous
15-01-2005, 14:46
Nie mam nic przeciwko używanym samochodom, ale jak kolega wspomniał wkurza mnie tuningowanie aut na siłe, jakby to był taki obowiązek jeździc stjuningowaną furą niewazne jaką, ja mam seryjny samochodzik i nie czuje sie jakos gorszy przez to, moglbym w nim coś zmienic ale po co, po co robić c-h-u-j-n-i-e za małe pieniądze, po co buraczyć auta. Wiejski tjuning jest zjawiskiem bardzo powszechnym w małych miastach, wystarczy przyjechać do mojego Wielunia żeby zobaczyć parade buraków co weekend. Masa ludzi w rdzewiejących kadetach z spoilerami przymocowanymi dosłownie na drut, do tego gruuuuba okopcona pyta dyndająca na każdej zaliczonej przez koła dziurze, oczywiscie nie można tu zapomnieć o radyjku rozkręconym na maxa i zimnym łokciu.

AML
20-01-2005, 18:41
no wlasnie nie chodzi o to zeby auto mialo jak najlepsze osiagi, tylko zeby sie pokazac. zobaczcie kto to robi - czarni. nie jestem rasista, ale im wlasnie chodzi o to zeby jechac 20 na godzine na chromowych felach z 15 telewizorami w srodku

no bo to są jebani 100%-towi pozerzy, ich zachowanie to dopiero jest wiocha, taka pała nie koncentruje się na jezdzie tylko na pokazywaniu jaki to on jest "men", podczas gdy tak na prawdę jest godny pożałowania.

Ice
20-01-2005, 18:45
Aston Martin Lagonda nie krytykuj ich gustu. Taki maja styl i już. Mi tez on sie nie podoba, ale coz...kazdy lubi co innego, jeden czekolade, a drugi jak mu skarpetki śmierdzą ;)

AML
20-01-2005, 18:46
o matko nie krytykuję ich stylu, tylko to że wyglądają wtedy jak buraki

Anonymous
21-01-2005, 14:13
w aston martinie też można wyglądać jak burak :twisted:

AML
21-01-2005, 14:22
jeśli jedzie nim murzyn albo ktoś kto się tak zachowuje :lol:

Wochu
02-02-2005, 17:05
Nigdy nie oglądałem, bo nie mam MTV, żałuję wielce z jednego powodu, chciałbym zobaczyć jak się tam sprawdza jeden z moich ulubionych raperów...
Ale jeżeli jest tam taka szopa jak w monster garage to ja wysiadam...
Może jednak lepiej nie oglądać, by się nie zawieść...

Anonymous
02-02-2005, 18:04
jeśli jedzie nim murzyn albo ktoś kto się tak zachowuje :lol:

oj, bo pomyśle że jesteś rasistą, nie można czarnym zabraniać kupowania luksusowych furek 8)

Gemini
02-02-2005, 19:23
A ja wam powiem, że Monster garage oglądałem i bardzo podobał mi isę ten program, a nie oglądam bo kablówke mi odcieli :evil: jakiś czas temu :evil: :evil: :evil:

Wochu
02-02-2005, 19:29
Powiem tak.
W Monster Garage robią fajne rzeczy (tzn. to co robią z autami)
tylko nie podobają mi się akcje, jakie wymyślają autorzy (James)
by było ciekawiej, np. w odcinku z ringiem to wezwanie do rady miasta, i ci urzędnicy. Po prostu, jak dla mnie to trochę przesadzili.

Anonymous
03-02-2005, 01:55
dla mnie najlepszy odcinek Monster G. to ten w którym przerabiali klasycznego chevy z 54' na customa, mistrzostwo !!!!

Carlsson
04-02-2005, 22:36
dla mnie najlepszy odcinek Monster G. to ten w którym przerabiali klasycznego chevy z 54' na customa, mistrzostwo !!!!




To jest też mój ulubiony odcinek. Nie ma jak custom :)

Anonymous
05-02-2005, 01:51
włąsnie sciagam sobie ten odcinek z chevym z p2p, dzisiaj miałem okazje po raz pierwszy zobaczyc dwa odcinki Pimp My Ride (z Oldsmobile Cutlass i Cadillac Eldoeado), no i powiem ze nieźle chłopakom z W.C.C. wyszło to przerabianie, jesli chodzi o sam program to jest to jeden wielki pic na wode, az nie chce mi sie wierzyc ze ludziska jeżdza takimi wrakami jak pokazują na poczatku programu, chyba te fury biorą ze szrotów dla potrzeb programu

Fancars
05-02-2005, 21:59
a widzieliscie program ktory sie nazywa RIDES??Discovery w piatki o 22.00.Zajebiste rzeczy tam robia...Program o Chipie Foosie,projektancie z USA ktory ma wlasna firme i tez przerabia wozy klientow...Ale zajebiscie...Ostatnio robil koles T-Birda 2002 na speedstera i powiem ze wyszlo mu to extra...W ogole pasmo od 20.00 w piatki zatytulowane "Wieczor nauki" jest zajebiste....Naprawde polecam.A co do Pimp my ride to ogladalem ostatnio jak kolesie przerobili Suburbana na wozek typowy dla cruisingu...W srodku dali umywalke :? i 10(!!!) monitorow...A wozek nie nadaje sie juz do wyjazdu w zaden teren...Ale kto sie tym w USA przejmuje...Wazny jest Bling Bling...

Anonymous
06-02-2005, 01:03
no program RIDES na Discovery to obowiązkowy program co tydzień, widziałem wszystkie odcinki :D

shrek
12-02-2005, 08:32
Popieram wszzystkich co lubią Monster Garage.
Mój ulubion odcinek już został przypomniany, to wtedy gdy przerabiali chevroleta z 54 roku na customa.

BeeMiX
21-04-2005, 18:28
A mi sie podobał odcinek jak przerabiali (W monsters garage)Escaladea na "WÓZ WYPOCZYNKOWY" .Te malunki areografem to mistrzostwo

BABELEC
21-04-2005, 18:38
Jakaś trefna ta amerykańska moda. Do każdej fury walą alu-chromy. Jak jedną z totalnych fur, które śmigają po świece w ilości 349 szt. (Enzo - czarne) ubrali w chromowane koła, to dosłownie wszystko mi opadło. Zero gustu i wszystko na jedno kopyto: chrom, ogień lub inne kalkomanie, telewizory w drzwiach, suficie i bagażniku, kolory jak makijaże z lat 60-70 i nie pasujące do niczego bodykity. Najważniejsze to mieć plejkę czy nintendo na pokładzie. Bo wtedy każda małolata za możliwośc pogrania przez chwilę zrobi....

piotrus
21-04-2005, 18:38
ale sie off top zrobil :lol: a mialo byc o pimp my ride :???: :lol:

Wochu
21-04-2005, 20:04
Jakaś trefna ta amerykańska moda. Do każdej fury walą alu-chromy. Jak jedną z totalnych fur, które śmigają po świece w ilości 349 szt. (Enzo - czarne) ubrali w chromowane koła, to dosłownie wszystko mi opadło. Zero gustu i wszystko na jedno kopyto: chrom, ogień lub inne kalkomanie, telewizory w drzwiach, suficie i bagażniku, kolory jak makijaże z lat 60-70 i nie pasujące do niczego bodykity. Najważniejsze to mieć plejkę czy nintendo na pokładzie. Bo wtedy każda małolata za możliwośc pogrania przez chwilę zrobi....
Hehe, widziałeś Enzo z West Coast Customs ? :grin:

King Kerosin
21-04-2005, 21:33
Jakaś trefna ta amerykańska moda. Do każdej fury walą alu-chromy. Jak jedną z totalnych fur, które śmigają po świece w ilości 349 szt. (Enzo - czarne) ubrali w chromowane koła, to dosłownie wszystko mi opadło. Zero gustu i wszystko na jedno kopyto: chrom, ogień lub inne kalkomanie, telewizory w drzwiach, suficie i bagażniku, kolory jak makijaże z lat 60-70 i nie pasujące do niczego bodykity. Najważniejsze to mieć plejkę czy nintendo na pokładzie. Bo wtedy każda małolata za możliwośc pogrania przez chwilę zrobi....
no nareszcie ktoś normalny, masz chłopie rację :!: amerykański tuning uprawiany przez czarnuchów i West C. Customs to totalny festyn :!: jak widze te obładowane telewizorkami bryki na wielkich kołach to az niedobrze sie robi. TV screens, big rims, lambo doors = big stinky shit

Fester
22-04-2005, 14:54
ja nie wiem po jaką cholere wkładają do tych samochodów po kilka telewizorów (przecież oczopląsu mozna dostać)i jakieś głupie konsole.
Przecież wystarczą jakieś głośniki, wzmacniacz , tuba, subwofery..
Zupełnie też nie wiem po co w samochodzie akwarium, umywalka czy bąbelki lecące z rury wydechowej, przecież to Vieś Tuning w najczystrzej postaci.
Jedyne auto jakie w miare fajnie zrobili to chyba zielony Oldsmobile Cutlass Coupe

BeeMiX
22-04-2005, 16:57
Noo lekka przesada ale wszystko jest kwestią gustu i dobrego smaku. Niektórym tego brakuje. A Enzo i tak jest Fiatem tylko o lepszych osiągach

-=Sadek=-
27-04-2005, 18:27
a ciekawe co którys z Was by zrobil jakby do was z tego pimp my ride przyjechali a mielibyscie rozpadajacego sie grata, bo jakos niechce mi sie wierzyc w to ze odmuwilibyscie

King Kerosin
27-04-2005, 19:17
....wywalił bym za drzwi na zbity pysk :lol: :wink:

Gornet
27-04-2005, 19:44
Przynajmniej można się pośmiać z ich pomysłow ,hehe U nich w standardzie muszą być LCD i konsola. Największą jazde miałem z aparatu cyfrowego w żaluzji p.słonecznej :lol:

Fancars
28-04-2005, 17:57
A Enzo i tak jest Fiatem tylko o lepszych osiągach

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Panie!!! :shock: :shock: :shock: :shock: Boshh az mi brak slow...NO po prostu mi wszystko opadlo ze zacytuje kolege....Echhhh....taaaak....a bez kitu z czysto samozachowawczego instynktu jakbys kolo mnie stal i cos takiego powiedzial,to najpierw bym dal w pysk a potem sie zastanawial za co i dlaczego...

-=Sadek=-
28-04-2005, 19:09
A Enzo i tak jest Fiatem tylko o lepszych osiągach

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Panie!!! :shock: :shock: :shock: :shock: Boshh az mi brak slow...NO po prostu mi wszystko opadlo ze zacytuje kolege....Echhhh....taaaak....a bez kitu z czysto samozachowawczego instynktu jakbys kolo mnie stal i cos takiego powiedzial,to najpierw bym dal w pysk a potem sie zastanawial za co i dlaczego...

w sumie to tez bardzo nie lubie takich komentarzy. np.co z tego ze w 360 jest wajcha od kierunkowskazu z fiata :?: ze fiat jest wlascicielem ferry nie znaczy to ze ferra=fiat... na tej podstawie moznaby powiedziec ze bugatti to vw...

BeeMiX
28-04-2005, 19:17
Wiem jestem okrutny bo nielubie europejskich wozów. Denerwuje mnie taki zachwyt nad Ferrari, przecież Ford GT i inne czasem nieseryjne wozy gwarantują lepsze osiąga za mmmm 6X mniej?? Chociaż Ferrari ma swoją historie i tworzył je człowiek o wielkiej pasji do samochodów.

Fancars
29-04-2005, 19:24
Wiem jestem okrutny bo nie lubie europejskich wozów. Denerwuje mnie taki zachwyt nad Ferrari, przecież Ford GT i inne czasem nieseryjne wozy gwarantują lepsze osiąga za mmmm 6X mniej?? Chociaż Ferrari ma swoją historie i tworzył je człowiek o wielkiej pasji do samochodów.

zalozmy ze wtedy byles pijany i nie wiesz co mowiles....Wedlug Twojej filozofii(tej co pokazales w cytowanym wczesniej poscie) moznaby w ogole nie rozmawiac o samochodach bo i tak wszystko to ewolucje Forda T.... :roll: Denerwuje mnie takie uogolnienie...Jestes fanem motoryzacji amerykanskiej?OK ale pozwol miec innym swoje zdanie i je szanuj a nie mieszasz z blotem (badz co badz) jedna z legendarnych marek sportu samochodowego...Dyskusja o tym czy Ford GT czy Ferrari to na oddzielny temat...Zreszta wlasciwie to nie wiem czy jest sens nastepnego porownania...

Davis
29-04-2005, 19:57
Tak se czytam: "Pimp my ride", <hmm...moze byc ciekawy temacik> wkraczam a tutaj to. Co ta rozmowa ma wspolnego z tematem :?:

BeeMiX
30-04-2005, 19:27
Jasne że jestem fanem amerykanów :lol: