PDA

Zobacz pełną wersję : Śmieszne :)



Ice
11-04-2004, 11:29
Pewnie juz czesc jest wam znana, ale ... humoru nigdy za wiele :)

Krzysztof Cieślak
11-04-2004, 11:41
Dawajacie zdjęcia jako załączniki. Ponieważ nigdy nie można być pewnym, że link do zdjęcia zawsze zostanie aktualny. Poza tym niedługo dla wszystkich zdjęć tak dodanych będą generowane minaturki.

Tomasz
11-04-2004, 11:45
Świetny pomysł z tymi miniaturkami, bo przy dużych zdjęciach rozwala się forum (wydłuża), a tak to bedzie wszystko ok :D

PS. Choć jest i druga strona medalu - zwiększy Ci sie transfer na serwerze...

t.m.

Ice
11-04-2004, 12:38
załączniki sie niewygodnie przegląda :/ ale ok, jak mus to mus :)

Krzysztof Cieślak
11-04-2004, 12:58
Dlaczego załączniki się niewygodnie przegląda Ice?

Ice
11-04-2004, 13:13
No kliknac trzeba pare razy wiecej, a tak to wszystko widac jak na widelcu :)

Spark^
11-04-2004, 16:37
Ale jak ktoś ma neta wolnego to długo czekać trzeba.

Ice
11-04-2004, 18:21
Jak ktos ma neta wolnego to i tak bedzie czekal i tak, na otworzenie zalacznikow, a tak to wszystko widzi jak juz wspomnialem na widelcu, ale maja byc zalacznik to beda zalaczniki, chociaz to mniej wygodne jest :mrgreen:

amelka
23-04-2004, 07:53
No a ja coś dodam żeby było staroświecko i miło. Powiązanie "oldtimera" z nowoczesnością. :D
Przedstawiam przyczepkę-trabant:http://www.republika.pl/killserv_old/original/przyczepka_trabant.jpg

Ice
23-04-2004, 09:36
Lol, czego ludzie nie wymysla

lordzofmafia
23-04-2004, 11:22
Hihihihihihihi pasuje do tego VAN'a jak... :lol:

sly_85
23-04-2004, 16:43
ale beka :lol:
tylko ze najfajniejsze z tego jest ze to nawet nie jest zly pomysl z ta przyczepa ..... zamiast kupowac nowa przerabia stare auto i jeszcze dach ma :P

Spark^
23-04-2004, 18:30
Ciekawe czy ktoś zrobi naczępę do TIR'a z Maluch'a :?:

amelka
23-04-2004, 18:41
Ciekawe czy ktoś zrobi naczępę do TIR'a z Maluch'a :?:
Jak mi ktoś zasponsoruje i podaruje TIR-a, to ja mogę zrobić naczepkę z Malucha :D

Spark^
23-04-2004, 20:03
Jak mi ktoś zasponsoruje i podaruje TIR-a, to ja mogę zrobić naczepkę z Malucha :D
Na mnie nie licz :P

Ice
23-04-2004, 21:23
A ciekawe czy ktos zrobi przyczepe do malcha z TIRA :wink:

Ps. Kupienie przyczyepy taniej wyjdzie niz przerobka trabiego, jak by nie bylo

Ice
09-05-2004, 09:46
:lol: wyobrazacie sobie cos takiego naprawde :lol:
Ale wzbudza respekt i groze :lol: normalnie jak karykatura :)

Tomasz
09-05-2004, 11:59
Dlaczego? Zwrotne autko + mocny silniczek - w pewnym sensie może wzbudzać ten "respekt i grozę" :>

t.m.

markus
09-05-2004, 12:44
Dokładnie, był przecież New Beetle RS z silnikiem o mocy 225 KM. Zdjąć spoilery, pomalować w policyjne barwy i mamy małego "przecinaka" :)

Ice
09-05-2004, 14:12
Ale ja mowie o wygladzie, ludzie taka policja to grozy nie wzbudza, bo mi sie smiac chce jak by to zabawka byla ;)

sly_85
09-05-2004, 14:16
i tak to o niebo lepsze niz nasz polonezy :lol:
pozatym jak cie beda przewozic na komisariat to bynajmniej bedziesz mial wygodnie :wink:

markus
09-05-2004, 14:58
Racja, racja, Sly!

Ice
09-05-2004, 15:28
Ta...w tej dwuosobówce bym chyba siedział na dachu :| :)

reanimator
09-05-2004, 16:32
jeżeli uważacie że garbus jest dziwnym autem policyjnym patrzcie na to!

Ice
09-05-2004, 17:12
:lol: to juz lepiej na rowerze ;)
btw. reanimator jaki wielki avatar 8), chyba tej wielkosci to dlugo nie wytrzyma ;) lepiej odrobinke zmiejsz

sly_85
09-05-2004, 17:24
ja mysle ze ten smart tylko jezdzi i wlepia mandaty :wink:

Ice
09-05-2004, 17:29
Ta..jezdzi i nieposlusznym pszechodnia zabiera buty :lol:

Edit: poniekad karykaturka:

amelka
10-05-2004, 18:32
jeżeli uważacie że garbus jest dziwnym autem policyjnym patrzcie na to!

Mnie się ta miniaturka samochodziku podoba. Zapisuję się do Szkoły Policyjnej i mogę zacząć wlepiać mandaty mężczyznom którym zachciewa się orgii w samochodach :twisted:

Ice
10-05-2004, 18:36
:lol: wlepiac z zazdrosci, ze w tym smarcie nie ma na to miejsca ;););) świruje

amelka
10-05-2004, 18:41
:lol: wlepiac z zazdrosci, ze w tym smarcie nie ma na to miejsca ;););) świruje
No tak świrujesz potwornie :shock: :D A dokładnie mówiąc to dla "chcącego" nic trudnego :roll: :lol: Żartuję jakby ktoś nie wiedział i kończymy ten temat. :evil:

Spark^
10-05-2004, 19:04
Jeszcze ja na koniec dorzucę cos od siebie ... próbował ktoś w malcu :?:

Ice
10-05-2004, 19:17
No chyba cyrkowe klaunt :lol: :wink:

Taaaa to moze jeszcze na hulajnodze? :P

reanimator
10-05-2004, 20:42
AA jak bedziesz wlepiać mandat tym którzy sie ... w autach jak ich rozpoznasz że oni akurat ..

amelka
11-05-2004, 15:37
AA jak bedziesz wlepiać mandat tym którzy sie ... w autach jak ich rozpoznasz że oni akurat ..
A co to rozpoznać nie potrafisz? Hmmmmm, A wlepiać będę bez ogródek jesli im sie będzie należało. A tam gdzie wolno niech sobie "flirtują" delikatnie mówiąc.
A swoją drogą to samochód stworzono do jeżdżenia a nie do "tego typu" spraw.

Spark^
11-05-2004, 15:38
heheh samochody sa wielofunkcyjne ;) We Włoszech jakby takjie pszczółki zczili to by jako wykroczenie byłó.

Ice
11-05-2004, 17:03
A swoją drogą to samochód stworzono do jeżdżenia a nie do "tego typu" spraw.
Ale recesja jest, to samochody musza byc wielofunkcyjne ;)

reanimator
11-05-2004, 21:16
Ameli nie w tym senisie mi chodziło.
Tobie chodzi na parkingu pewnie a mi chodziło podczas jazdy poprostu jak widze że policja zatrzymuje to wracam do normalności a na parkingu robił bym tak kżeby nikt nie widział i w takim miejscu gdzie jest mało ludzi

sly_85
12-05-2004, 14:45
chociaz jak sa przyciemnione szybo to nawet na parkingu mozna :wink: a ja wariuje :P

el_
14-05-2004, 10:40
Tak bedzie wygladalo Wasze ukochane autko po stosowaniu biopaliw...

amelka
14-05-2004, 14:22
Tak bedzie wygladalo Wasze ukochane autko po stosowaniu biopaliw...

A mnie się bardzo takie zarośnięte podoba. Przynajmniej złodzieje będą mieli większe problemy z znalezieniem nie tylko samochodu w gąszczu zarośli ale także zamka. :) Juz nie wspomne że przyda się taki samochód dla tych co uważają że samochód jest "wielofunkcyjny"(wiecie o co mi chodzi) :wink:

reanimator
14-05-2004, 20:51
złodzieje i .......
ty jak bedziesz chciała wlepić mandat za małe co nieco w nim w krzakach w krzakach he he

amelka
23-05-2004, 09:18
Żeby odsunąć waszą uwagę od takich spraw dodam znów coś nietypowego.
W takiej sytuacji bym się pogubiła i przyznaję że polubiłabym piesze przechadzki

Witek
24-05-2004, 20:33
To ja może też wrzuce tu coś nietypowego. Jak widać corveta też może być funkcjonalna pomimo, że seryjnie ma tylko dwa miejsca :]

ilovebmw
24-05-2004, 20:45
Ejjj skad masz zdjecie mojego samochodu?? 8) Dopiero co szofer go wypucował....... :D

Ice
24-05-2004, 20:59
:lol: ta lima to juz klasyka 8)

Seth
24-05-2004, 21:38
a jej właściciel jest przeklinany po wsze czasy :twisted:

sly_85
24-05-2004, 22:13
sam bym sobie taki kupil tylko kasy brak :wink: :lol:

reanimator
24-05-2004, 22:47
osobiście nie kupił bym czegoś takiego nigdy gdzie ja bym tym jeździł???
po lotnisku i tak u mnie nie ma!!!

reanimator
25-05-2004, 17:06
to jest dopiero tuning najprawdopodobniej najniższy na swiecie!!!

Ice
25-05-2004, 17:10
WIdzialem go, i jestem ciekaw jak sie w nim jezdzi, pewnie na siedziaco :)

Seth
25-05-2004, 19:03
pewnie na siedziaco
w przeciwieństwie do innych samochodó, gdzie sie jeździ na stojąco :twisted:

a siwedzi sie w nim jak w f1. a volvo na dodatek jest low riderem :wink:

Witek
25-05-2004, 19:38
fajnie zrobione autko, tylko patrząc na zdjęcie mam wątpliwości czy da się tam w jakikolwiek sposób wsiąść :D

Ice
25-05-2004, 19:43
Literowka, rozpedzilem sie ;)

Mialo byc, ze pewnie jezdzi sie na leząco :P

Seth
25-05-2004, 21:08
co do wsiadania to podnosi sie cała karoseria, jak w hot rodach niektórych. da sieją podniesć, bo jest z tworzyw;)

reanimator
25-05-2004, 22:05
Ja myśle że tam wjeżdża sie od tyłu jak do karetki na noszach i kierowca leży albo to auto dla karła

reanimator
25-05-2004, 23:23
miałem to dać w kraksach supersamochodów ale to nie super...

sly_85
26-05-2004, 12:17
ja mysle ze siedzi sie w tym wozie tylko bardziej rozciagniety jestes :idea:
tak jakby do polowy siedzisz i do polowy lezysz :wink:

reanimator
26-05-2004, 12:21
jak sie bardziej przyjrzycie autu to zobaczycie linie na dachu a to wskazuje że drzwi są podnoszone do góry.

reanimator
26-05-2004, 12:27
to jest dopiero tunig codziennie coś innego można dać.

Ice
26-05-2004, 13:07
Niezłe ktoś ma poczucie humoru ;)

markus
26-05-2004, 14:13
Albo kiepskiego psychiatrę :wink:

sly_85
26-05-2004, 18:06
to takie dla picu ... zaraz to pewnie zdjal zeby mogl normalnie do pracy jechac :wink:

markus
26-05-2004, 22:29
Ja też nie bardzo wierzę, że ktokolwiek mógł zrobić autu coś takiego.

Witek
27-05-2004, 19:53
Oczywiste, że zrobił to tylko do zdjęcia :D Sporo jest takich ludzi tylko trzeba dobrze szukać w necie. Na przykład ten gość ma turbo-rurę PCV. Chciałbym wiedzieć co się stanie z tym autem jak sobie nim trochę pojeździ :lol:

Ice
27-05-2004, 19:58
hahahaha
jak sie fura zepsuje, to trzeba po hydraulika dzwonic :wink:

luke
30-05-2004, 13:29
No a ja coś dodam żeby było staroświecko i miło. Powiązanie "oldtimera" z nowoczesnością. :D
Przedstawiam przyczepkę-trabant:http://www.republika.pl/killserv_old/original/przyczepka_trabant.jpg
Takie cos jak na zalaczonym przez ciebie zdjeciiu mozna tez spotkac na zywo
A dokladnie w miescie Myszkow...
Zapiete do jakies mazdy 626 denerwuje potencjalnych chetnych do wyprzedzania :D
Z tego co widzialem to jest zarejestrowane i przeszlo przeglad...
Wiec radze sie upewnic zanoim zaczniecie wyprzedzac trabanta kombi czy to aby prawdziwt Trabi a nie przyczepka zaprzagnieta do BMW 328i
:P

luke
30-05-2004, 13:36
Ja też nie bardzo wierzę, że ktokolwiek mógł zrobić autu coś takiego.

Nie wierzysz ze mozna zrobic autu cos takiego...hmmm
Pewnie mnie wysmiejecie ale zamieszcze ten link chociaz pewnie nie raz juz tu byl...;)
http://www.wiejskituning.prv.pl/

el_
30-05-2004, 21:12
Skoro mowa o przyczepkach... Check it out now...

Seth
30-05-2004, 21:45
tego znam, z barkiem na przyczepce i sprzętem audio sporej wartości :wink:

sly_85
31-05-2004, 01:46
no to beka ... tylko po co komu taka przyczepa ... chyba tylko dla szpanu :?

Seth
31-05-2004, 09:41
no mówie. przyczepa w pasku jest wypełniona dużym barkiem, kanapą z TV i sprzetem audio. w sam raz na imprezkę/grilla

Ice
31-05-2004, 14:48
... chyba tylko dla szpanu :?
No i co w tym złego? ;)
Jezdzi po pokazach, etc. i przy okazji do browaru ma blisko :lol:

sly_85
31-05-2004, 16:51
daj se spokoj ... ja jak bym mial taka przyczepe to zamiast w aucie to bym w przyczepie siedzial i saczyl drina :wink:

reanimator
31-05-2004, 19:08
fajne autko ktoś miał pomysła kasy i se zrobił nie każdemu musi sie podobać ja bym zrobił hummera z hummerowską przyczepą albo maybacha czujecie jak by to wyglądało

kenny
31-05-2004, 19:27
passay nadaje sie tylko na przyczepki :lol:

reanimator
01-06-2004, 17:54
a to ??? jak myslicie co to jest???

Ice
01-06-2004, 17:56
Wspołczuje temu autku, dzieło jakiegos murarza :mrgreen:

Jacub
01-06-2004, 20:12
Opel Vectra. Ale jego właściciel musi być pojechany.

el_
01-06-2004, 20:34
Tak... te lusterka... a reszta to juz jedna wielka zagadka...

lordzofmafia
01-06-2004, 22:55
Szkoda mi tej Vectry. Dajcie mi jej właściciela to ją pomszczę. :twisted:

Sonsiatt
01-06-2004, 23:46
Jakos mnie mdli :)

Ice
02-06-2004, 13:12
Miał koleś troche szpachlowania :lol:

sly_85
03-06-2004, 14:03
szpachlowoz :wink:
nie no totalny odjazd 8)

nikt
03-06-2004, 16:13
hehehe to nawet gorsze niz nasz wieśtuning bo wiecej kasy na to poszło :D :D :D

Ice
03-06-2004, 16:54
:lol: pewnie zasponsorował producent gipsu i zapraw ;) Atlas czy cos :D

Sonsiatt
03-06-2004, 17:05
nawet wyglada jakby mial po kawalku gips odpasc :)

el_
03-06-2004, 19:53
A po wypadku to do murarza...