PDA

Zobacz pełną wersję : Oceń aktualizacje tapet z 20.06.2007



Krzysztof Cieślak
20-06-2007, 17:20
Zapraszam do oceny aktualizacji tapet: Audi Imperator, Ford Mondeo, Porsche 911 Turbo Cabriolet, Subaru Impreza WRC oraz Toyota Hilux (http://www.autogaleria.pl/tapety/index_date.php?data=2007-06-20).

bigaczzz
20-06-2007, 17:34
Audi Całkiem niezłe te dwie ostatnie foty, pasują do tega staruszka, ale autostrada juz nie.
Ford No no ładne fotki, ale Fordzik przy nowym C5 wymięka :razz:
Porsche Oj oj oj, ten Porschak wygląda tu jak plastikowa zabawka, niestety te foty średnie, auto również
Subaru Ten to ma muskuły chciałboby się wręcz powiedziec po oglądnięciu tych fotek. Świetne.
Toyota Zdjęcia niczemu sobie, ale dla mnie auto już niestety tak. Lepiej wyglądałyby zapewne w trudniejszym terenie(oczywiście auto powinno być całe w błocie)

Reasumując tapety jak zwykle świetne, jak zawsze chciałoby się powiedzieć...

Dj Brabus
20-06-2007, 21:53
Pewnie, że tapetki świetne. Moje opinie po kolei:

Audi Imperator - klasyka w każdym wydaniu, zwłaszcza takim, jest mile widziana. Szczególnie 2 i 3 zdjęcie mają klimat.

Ford Mondeo - fakt faktem, że same tapety nie porywają (to już nie wina aG :cool: ), ale mnie nowe Mondeo jak najbardziej przypadło do gustu więc dobór pochwalam.

Porsche 911 Turbo Cabriolet - na żółtą już nie mogę patrzeć, ale srebrna wygląda całkiem, całkiem... Porsche plisss - dajcie czarną!!!!

Subaru Impreza WRC - dobra rajdówka nie jest zła, zwłaszcza jeśli jest Imprezą szalejącą na odcinkach. Takie fotki tygryski uwielbiają!

Toyota Hilux - dla niektórych Hilux może nie jest porywający, ale dla mnie ma szczególne znaczenie. Dlaczego? Przekonacie się wkrótce!!

Kaczor
20-06-2007, 22:23
Audi- fajne tapetki, mają klimat
Ford-typowo angielskie wydanie, chłodne, w sumie nic ciekawego, dynamiczna stylistyka Mondeo nieco poprawia sytuację
Porsche-ładne krajobrazy, typowe tapety dla tej marki, całkiem całkiem
Subaru-rajdówka w akcji, to co lubię :cool:
Toyota- w swoim żywiole ładnie się prezentuje.
Ogólnie głos na dobrze

Kertoip
21-06-2007, 09:43
Ocenię przyznając tylko plusy i minusy.

Audi minus
Ford minus
Porsche plus
Subaru plus
Toyota plus

Znowu oceniam na średnio, bo czasami trafiają się wszystkie genialne tapety i wtedy trzeba je wyróżnić lepszą notą.

Szakal
21-06-2007, 10:40
Toyota Hilux - dla niektórych Hilux może nie jest porywający, ale dla mnie ma szczególne znaczenie. Dlaczego? Przekonacie się wkrótce!!

Będziesz go tak testować jak Panowie z Top Gear??? :lol:

Audi- nie dość, że to moja ulubiona marka to jeszcze w dodatku taki klasyk. :shock: Tapety bardzo klimatyczne i się strasznie nimi jarałem. Coś przepięknego. Chyba sobie którąś wezmę na tapetę. Hmmm....może to środkową??? :mryellow:

Ford- Nie dość, że beznadziejne i brzydkie jak noc auto to w dodatku same tło w ogóle nie pasuje do niego. W czasie robienia tych zdjęć bardziej skupiono się na pokazanie detali stylistycznych tej pokraki i dlatego samochód jest na pierwszym planie co oczywiście jak dla mnie to żle. :/

Porsche- standardowe, niczym nie porywające tapety. O ile samochód jest nawet ciekawy to tło i całe otoczenie wygląda sztucznie. W tym przypadku były ciekawsze tapety tego auta, ale wybraliście te najgorsze. Niestety. :(

Subaru- nie wiem jak wyrazić swoje zadowolenie, że zdecydowaliście się pokazać tapety rajdówki w akcji. :mryellow: Takie tapety powinny być w standardzie przy każdej aktualizacji. Nic dodać, nic ująć. Właśnie dlatego mam przez was problem. Bo nie wiem czy wziąść na tapetę którąś z tapet Subaru czy Audi??? Hmmm......ale chyba zdecyduje się na drugą tapetę Subaru.

Toyota- zdjęcia tego typu aut powinny być zupełne inne. Przedstawione w czasie akcji np. w terenie albo jak wół roboczy ciągnący przyczepę lub gdy ma coś na pacę. A nie prezentowane jak każdy samochód osobowy pokazujący detale stylistyczne. Nie ma w nic porywającego, tło pasuje do niego (szczególnie na 3 tapecie), jednak sama prezentacja tej Toyoty zupełnie mi nie przypadła mi do gustu.

Także dzięki tapetom Imperatora oraz Imprezy w akcji co najwyżej mogą zaznaczyć aktualizację jako dobrą. Inaczej byłaby co najwyżej średnia. :wink:

bigaczzz
21-06-2007, 12:56
A mi się wydaje DJ, ze zobaczymy je w teście, tak? Bo w takich gazetach jak Auto moto czy motro pojawiły się testy z ich udziałęm, więc teraz hilux powędrował w ręce aG.

Puszek
21-06-2007, 13:12
Mój głos powędrował na: DOBRZE.
Audi: pierwsza taka sobie, reszta bardzo fajna
Mondeo: bez komentarza :damn:
Porsche: no super, ale w brązowym metaliku byłoby jeszcze lepiej :mryellow:
Subaru: rewelacja :lover:
Toyota: fajnie, szczególnie trzecie zdjęcie

Dj Brabus
21-06-2007, 14:07
Przedstawione w czasie akcji np. w terenie
Nie można topić w błocie każdej terenówki w aktualizacji. :mryellow:


albo jak wół roboczy ciągnący przyczepę lub gdy ma coś na pacę
Zobaczę, co da się zrobić.

Veyron
22-06-2007, 12:38
Audi -> super
Ford -> bardzo dobrze
Porsche -> średnio
Subaru -> bardzo dobrze
Toyota -> dobrze

ogółem -> bardzo dobrze :D

Emenems
22-06-2007, 20:28
W sumie fotki, poza Subaru nie rzuciły mnie na kolana. Dlatego oddaje głos na Średnie.

Matador
24-06-2007, 02:07
Głos na dobre. W zasadzie wszystko poprawne, jedynie drugie i trzecie zdjęcie Imprezy WRC bardzo przypadło mi do gustu...