PDA

Zobacz pełną wersję : Renault Laguna 3.0 V6 - warto?

mastah
15-08-2007, 07:27
Witam wszystkich serdecznie, jest to mój pierwszy post. Wszelkie wyszukiwarki nie dały mi satysfakcjonujących odpowiedzi, a chciał bym usłyszeć jakieś świeże wizje forumowiczów odnośnie zakupu auta.

Otóż szukam auta za małe pieniądze, dynamicznego, który nie musi być ekonomiczny, ponieważ jestem takim niedzielnym kierowcą (mieszkam blisko centrum i nie muszę nawet jeździć po zakupy). Obecnym autem jeżdżę 2, 3 razy w tygodniu na odległości nie więcej jak 20km (Vectra 1.6 1990), dlatego koszty paliwa nie grają dużej roli. Stan jego niestety jest nie zadowalający i dlatego chęć kupna czegoś innego. Człowiekiem za bogatym nie jestem, na milionach nie śpię, a więc na auto z opłatami mogę wydać maksymalnie 6000zł. W grę nie wchodzą kompakty i auta miejskie typu Tico, wybór padł na ten oto pojazd:

Renault Laguna 3.0 V6 - 1994
Mam możliwość kupna tego samochodu za 4000zł - sprowadzony z Austrii. Na liczniku przebieg 188 000km - udokumentowany, jeden właściciel za granicą, autko w stanie podobno bardzo dobrym. Bogate wyposażenie (pełna elektryka), brak tylko skóry i klimatyzacji (jest el. szyberdach - szczęście w nieszczęściu), srebrny metalik, auto widziałem na oczy i jechałem parę km - nic nie puka, nie stuka, elektryka wydaje się być ok, rdza ważniejszych części nie łapie (auto w końcu 60% ocynk), alufelgi, silnik kosmicznie dynamiczny, lecz pali jak dobry jeep (14.5 w mieście/9.5 trasa) - czysta benzyna, nie zagazowany. Auto od człowieka sprowadzającego samochody - nie zawiera opłat rejestracyjnych.