PDA

Zobacz pełną wersję : Outlander-wasze opinie



BartaS
20-02-2005, 14:01
Co sądzicie o mitsubishi outlanderze :?: :?:

Dominik999
20-02-2005, 14:24
Czy ja wiem, ani mnie grzeje ani ziębi... taki sobie... Dziwny ma przód z wysuniętym "nosem".

MKa
20-02-2005, 17:21
Mi się podoba taka wersja "Turbo". Auto (w tej wersji) jest czarne (metalik) ze srebrnymi wstawkami...
Naprawdę dobrze wygląda tak zrobiony... :D

FOTY: :wink:

:arrow: http://www.carnews.boom.ru/mitsubishi_outlander_2005_turbo_01.jpg
:arrow: http://www.autoreview.ru/new_site/year2004/n15/colt/800/12.jpg

20-02-2005, 17:36
Podoba mi się...przypomina mi trochę BMW X5 :D

Raffi
20-02-2005, 17:50
Bardzo fajny samochodzik. Jeden z lepszych SUV-ów w rozsądnej cenie.

shrek
20-02-2005, 18:06
Nawet fajny ale w poruwnaniu z Pajero to całkiem słaby wóz.

Fancars
20-02-2005, 19:48
Bardzo fajny samochodzik. Jeden z lepszych SUV-ów w rozsądnej cenie.

nie porownuj tego do SUVa...Raczej do offroadera....SUVami to sa wozy typu X5,XC90 itd...A temu do tego daleko..

Wochu
20-02-2005, 20:01
A ja tam wolę XC90, choć też fajny.... (jeszcze Lexus RX400h)

brzuchi
28-05-2005, 13:29
Bardzo fajne auto, ale wole chyba forestera

renówa
28-05-2005, 14:10
Nawet ładne, ale widziałem go w terenie- jest beznadziejny!!!!!

brzuchi
28-05-2005, 14:14
też go widziałem w terenie i powiedziałbym że jak na ten samochód to całkiem nieźle

renówa
28-05-2005, 14:20
też go widziałem w terenie i powiedziałbym że jak na ten samochód to całkiem nieźle


W Top Gear mówili że woleliby Pande 4x4!!!

brzuchi
28-05-2005, 14:22
niech sobie mówią co chcą, ja widziałem filmy z rajdów i byłem pod wrażeniem

renówa
28-05-2005, 14:28
niech sobie mówią co chcą, ja widziałem filmy z rajdów i byłem pod wrażeniem

O gustach się nie dyskutuje :wink:

BKX
28-05-2005, 15:13
mialem okazje siedziec w tym samochodzie, serio mnie sie podobal, kolor czarny, duza felga, super