PDA

Zobacz pełną wersję : Dlaczego znacznik [img] jest zabroniony?



Ice
15-04-2004, 10:20
nie wiem dlaczego znaczniki IMG sa tak drastycznie zabronione, ale niech bedzie :/

Krzysztof Cieślak
15-04-2004, 10:32
Jest to ukłon dla modemowców. Dajmy im wybór czy chcą oglądać obrazek w oryginalnych wymiarach.

Ice
15-04-2004, 10:53
Ah Ci modemowcy, ze jeszcze tacy istnieja... :wink:

Edit: A i jeszcze co rząd planuje, jezeli ktos przekroczy dozwolony limit uploadu? Wynosi on zaledwie 5 mb, ja rozumiem jak by bylo 200 :wink: ale 5 mb zaraz sie skonczy i co wtedy?

Krzysztof Cieślak
15-04-2004, 11:40
5 MB nie jest wcale tak mało, jeśli ktoś zaufany będzie korzystał bardzo załączników pomyślym nad zniesieniem mu ograniczenia.

exul
15-04-2004, 13:32
A ja bym jednak pozostał przy img ale dać limit na wielkość zdjęć.
Tak by było chyba lepiej :)

Krzysztof Cieślak
15-04-2004, 13:40
Przy znaczniku [img] nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek limitów w wielkości i rozmiarze.

lordzofmafia
15-04-2004, 13:48
Ale można dać przykazanie aby nie dawać większych niż np. 640x480. A jak będzie większy to tylko adres. Przecież znacznik "img" jest najwygodniejszą formą dawania zdjęć.

Krzysztof Cieślak
15-04-2004, 13:51
Ale można dać przykazanie aby nie dawać większych niż np. 640x480. A jak będzie większy to tylko adres. Przecież znacznik "img" jest najwygodniejszą formą dawania zdjęć.

Przy rozdzielczości 640x480 px zdjęcia potrafią zajmowac nawet 50 kB, a to już i tak za dużo. Dajcie żyć modemowcom. Dajcie im wybór czy chcą zobaczyć dodane przez Was zdjęcie w dużym rozmiarze.

Ice
15-04-2004, 17:17
a ja mam inny poomysł. Skoro mamy dac zyyc modemowcom, to taka zasada:

np. do 20 kb wagi mozna img, jezeli ciezsze to zalacznik

albo np. do jakiejs rozdzielczosci. Poprostu male zdjątka mozna przez img, ale wieksze tylko zalacznik

Chociaz jezeli jest ew. przeiwywane powiekszenie skrzynki uploadu, jezeli zabraknie, to niech i tak bedzie. W takim razie mi to rybka

Pozdro

Tomasz
15-04-2004, 17:37
Hahaha... nie ma się co kłócić o rozmiary czy wagę... mało kto się będzie do tego stosował "na słowo" - jest masa nowych osób które nie przychodzą tutaj po to żeby czytać regulaminy i przez wsadzaniem zdjęcia sprawdzać jesto objętość czy wielkość...

t.m.

Krzysztof Cieślak
15-04-2004, 18:38
Czyli jak wpiszą [img] i nic się nie wyświetli wtedy zaczną myśleć dlaczego itp.

Ice
15-04-2004, 21:06
Yyy...wg mnie to te zasady sa denne jak cholera. Na zadnym forum nie widziałem takich ograniczen...w koncu jezeli ktos ma modem, to jakos sobie wyczeka, zreszta tapety ogloda jakos i czeka to i tu chwilke poczeka, ale skoro tak ma byc niech bedzie. Dla mnie to te zasady i normy wielkosciowe sa zbyt surowe, biorac pod uwage ze sam nie mam super szybkiej stałki, a jedynie radiowy, i nie sa to duze szybkosci, a jednak mi to nie przeszkadza

Krzysztof Cieślak
15-04-2004, 23:18
Yyy...wg mnie to te zasady sa denne jak cholera. Na zadnym forum nie widziałem takich ograniczen...w koncu jezeli ktos ma modem, to jakos sobie wyczeka,
Chyba nie wiesz co mówisz, a może po prostu nigdy nie miałeś modemu. Koszt wzrasta proporcionalnie do czasu.


zreszta tapety ogloda jakos i czeka to i tu chwilke poczeka,
A Ty oglądasz tapety, które Cię nie intersują?


ale skoro tak ma byc niech bedzie. Dla mnie to te zasady i normy wielkosciowe sa zbyt surowe, biorac pod uwage ze sam nie mam super szybkiej stałki, a jedynie radiowy, i nie sa to duze szybkosci, a jednak mi to nie przeszkadza
Nie wiem jak Ty, ale ja cenie sobie czas. No ale niektórzy mają go za dużo wolnego.

Ice
16-04-2004, 15:20
poprostu jestem ciekaw ilu modemowcow, stac na regularne zwiedzanie forum?

Ale niech i beda takie zasady, spoko

2 post

Ajjj...admin strony tak mowi o tych biednych modemowcach.. WIEC ZAPYTUJE SIE WAS, DRODZY FORUMOWICZE, CZY ZAWZDY JEST CHOCIAZ JEDEN MODEMOWIEC? Bo watpie, zeby ktoregos modemowca stac bylo na "forumowanie".... Jedynie moze jakis Gosc, ktory zajzy w interesujacy go jeden temat raz na tydzien, a nam brak IMG powoduje utrudnienie "pracy" i obciaza serwer. Ale niech sie dzieje wola Admina :wink: Jak tak ma byc, niech tak bedzie, ale watpie w slusznosc takiego postepowania :D Pfff...sie rozpisalem :P

HILTI
06-03-2005, 10:17
Szczerze mówiąc nie jest to moje pierwsze forum na jakim się wypowiadam, ale pierwsze z takimi absurdalnymi zasadami. Nawet największe i najpopularniejsze fora umożliwiają wsadzanie zdjęć o dowolnym rozmiarze przez [img]. Zobaczcie na PCLab.pl czy Tweak.pl... Chyba takie wielkie fora o takiej ilości odwiedzających osób jak tam wiedzą najlepiej jak regulować zasady pisania. Nie mogą sobie pozwolić na błędy ponieważ z odwiedzających się utrzymują.
Modemowcy... Jeśli w ogóle jeszcze istnieją to zapewne stanowią znikomy procent odwiedzających fora. Więc dlaczego reszta (czytaj miażdżąca większość) ma cierpieć przez nich. Ludzie korzystający z modemów korzystają zapewne z przeglądarek blokujących podpisy i zdjęcia. To, że można blokować podpisy wiem na 100%, jak poradzić sobie ze zdjęciami szczerze mówiąc nie próbowałem bo nigdy nie widziałem takiej potrzeby.
Osobną sprawą jest to, że zazwyczaj tematyka samochodowa ciągnie za sobą zdjęcia i to duże zdjęcia. Weźmy chociaż jakąkolwiek gazetę motoryzacyjną... Czy jest ona czarno biała pisana czcionką 25 aby przypadkiem niedowidzący mogli ją łatwo przeczytać? To jest sytuacja nieomal analogiczna. Motoryzacja żyje zdjęciami a wprowadzanie takich sztucznych i archaicznych zasad korzystania z forum jest wyłącznie utrudnieniem i tak naprawdę spowalnia korzystanie z forum WSZYSTKIM ponieważ na tych miniaturach zdjęć nic nie widać... Trzeba więc znowu klikać i otwierać następne okno. Podobnie zresztą jest z pisaniem postów - trwa to dłużej.
Jako świadomy użytkownik zdaję sobię sprawę, że powinno się stosować do zasad panujących na każdym forum. Zastosuję się do nich tylko po to, aby uniknąć bana. Moje zdanie jednak jest takie, że brak możliwości wrzucania zdjęć przez [img] JEST PO PROSTU ZASADĄ BEZSENSOWNĄ I NIEUZASADNIONĄ.

Krzysztof Cieślak
07-03-2005, 15:28
Mogę się zgodzić na stosowanie znaczników [img] tylko i jedynie dla małych plików graficznych. Najlpiej jakby były to minaturki z odnośnikami do dużych wersji. Tak jak co niektórzy użytkownicy już robią.