PDA

Zobacz pełną wersję : Nissan Sport



18-03-2005, 13:56
Co sądzicie o nim :?: http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=223

Dominik999
18-03-2005, 14:07
Azeal wygląda super, a ten drugi... no cóż, jak tuningowany kompakt. (zo nie oznacza, że źle - nawet nieźle)

shrek
18-03-2005, 15:49
Super jest ten sport!!
Co do Azeala to mnie się on nie za bardzo podoba.

AML
18-03-2005, 15:58
rzeczywiście sport concept wygląda świetnie :P
kolejny "hot hatch" fajna sprawa

MKa
18-03-2005, 16:33
Są świetne - szczególnie ten pierwszy... :D 8)
Myślę, że współczesne concepty i projekty stają się coraz lepsze, lecz już nowe samochody są bardzo drogie... :cry:

-=Sadek=-
21-03-2005, 17:16
ten biały wygląda troche jak siuzuki śfift mnie sie podoba :)

MKa
21-03-2005, 17:30
(...) siuzuki śfift (...)
:shock: Jak co :?: :wink:

Fancars
22-03-2005, 13:53
(...) siuzuki śfift (...)
:shock: Jak co :?: :wink:

Suzuki Swift :D <=Profesjonalna polska wersja jezykowa :D

Gornet
22-03-2005, 21:40
Azeal mi bardzo przypomina Tigre w połączeniu z ...... Citroenem C2 ,lol

Sowison
23-03-2005, 18:42
No fajowski ten Compact :twisted: Ciekawe jak to będzie w rzeczywistości :lol: 8) Narazie jestm na TAK :twisted:

Doktorek
24-03-2005, 17:07
Sport Concept - super, a ten drugi... no cóż, nie podoba mi się

TuningPan
25-03-2005, 11:23
Nissan Sport Concept jest fajny ale Azeal za bardzo "kosmiczny" :D:D:D

playerone
13-04-2005, 21:48
Mi się tam podoba, troche 307 przypomina, ale jest OK

TuningPan
14-04-2005, 13:36
kiedys widzialem azeal w automoto tam napisano ze "Infiniti Azeal" wiec co to jest infiniti czy nissan a moze polaczono sily :lol:

Max
14-04-2005, 15:48
Całkiem niezłe te fury

bartixxx
28-07-2005, 14:43
Ten wyraz Suzuki to sie pośmiałem :lol:

brzuchi
29-07-2005, 09:06
Jako sportowe to swietne.

MikI MałS
29-07-2005, 19:02
Sport jest extra.Bardzo mi się podba.Wnętrze jest super.Azael też jest fajny.Na pierwszy rzut okja przypomina trochę Cadillaka