PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy Hyundai Sonata



Doktorek
19-03-2005, 16:54
Co myślicie o tym samochodzie ? Moi zdaniem Hyundai tym razem naprawdę się postarał...

Sonata z silnikiem 2400ccm o mocy około 161 KM będzie kosztować około 90 ty. zł

MKa
19-03-2005, 16:59
:arrow: http://www.autogaleria.pl/forum/viewtopic.php?t=1027&highlight=sonata
Dokładniej sprawdzaj forum zanim napiszesz... :wink:
Ale wg mnie to jeden z udanych Hyundai'ów...

Doktorek
19-03-2005, 17:01
TAK, jest taki temat, ale tam mowa jest o poprzedniej generacji tego samochodu :idea: :wink:

MKa
19-03-2005, 17:03
TAK, jest taki temat, ale tam mowa jest o poprzedniej generacji tego samochodu :idea: :wink:
A to spoko... sorry :roll:

A co do Hyundai'a to już się wypowiedzalem.

Dominik999
19-03-2005, 17:23
Mi się podoba, do tej pory po wszystkich Hyundaiach było wiadomo, skąd pochodzą, a ten wygląda naprawdę "europejsko". Troszkę mi przypomina Audi... ale troszeczkę tylko :wink:

MKa
19-03-2005, 17:25
(...) Troszkę mi przypomina Audi... ale troszeczkę tylko :wink:
:idea: Ja bym powiedział, że bardziej SAAB'a przypomina...

Dominik999
19-03-2005, 17:37
(...) Troszkę mi przypomina Audi... ale troszeczkę tylko :wink:
:idea: Ja bym powiedział, że bardziej SAAB'a przypomina...
No może...

Fancars
19-03-2005, 19:46
Very nice...Podoba mi sie ze w koncu Hyundai zrobil cos pod europejskie gusta(przynajmniej z zewnatrz) nie jest to juz tak anonimowy pojazd jakim byla poprzednia Sonata...CO wiecej wyglada bardzo dobrze i ma przystepna cene...Nie wiem jak z silnikami szczerze mowiac...Ale jak bedzie jakis test to sie obaczy...Nie podoba mi sie to ze dalej nie zmieniaja kierwonicy w tych nowych samochodach u Hyundaia i wygladaja po prostu jak sprzed 10lat....Ale to w koncu drobny mankament(do ktorego pewnie tylko ja przywiazuje jako taka uwage...)Reasumujac ladny woz...

shrek
19-03-2005, 19:48
Ładny ładny jak na tą markę to się postarali.

Doktorek
19-03-2005, 19:49
Silniki :

- 2400ccm 161 KM
- 3300ccm 233 KM
- 2000ccm 135 KM TurboDiesel

Fancars
19-03-2005, 19:53
Silniki :

- 2400ccm 161 KM
- 3300ccm 233 KM
- 2000ccm 135 KM TurboDiesel

przydalby sie mocniejszy TDI...Tak gdzies kolo 160KM...I byloby glancko...A tak w ogole to co to jest za klasa bo sie pogubilem???Bosh...Cos dzisiaj mi nie idzie konstrukcyjne myslenie.... :?

AML
19-03-2005, 21:53
ee to auto to taki nowy accent, a jako że jest to hiundai to leję na to auto też, choćby nie wiem jakie było 8)

qoompel
22-03-2005, 09:12
auto wyglada fajnie,tylko że jakos bardzo mi sie kojarzy np. z Accordem

AML
22-03-2005, 10:46
auto wyglada fajnie,tylko że jakos bardzo mi sie kojarzy np. z Accordem
Albo jeszcze gorzej z Accentem (czyt. Accident).

Doktorek
22-03-2005, 15:24
To jest właśnie to co mnie denerwuje... gdyby identyczny wygląd jak np. Audi A4 miał jakiś model Fiata, to i tak byłby zwykłym złomem. Baardzo dziwne podejście do interesu... :?

Sowison
23-03-2005, 19:29
Mi przodem najbardziej przypomina Subaru Legacy :twisted: Dla mnie wygląda spoczko, ciekawe jak tył i wnętrze... 8) No i jak reszta spraw, ale to pokażą porównania :twisted: