Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Tab Content
  • Awatar Buzzer
    06-04-2020, 10:48
    Ja mialem conti costam 3 i byly bardzo glosne - szumialy juz od 90kmh. Dla porownania fuldy to subietywnie ten sam halas przy okolo 150kmh.
    24 odpowiedzi | 1485 odsłon
  • Awatar Buzzer
    05-04-2020, 20:03
    Buzzer napisał w temacie BMW 540iA e39 kombi by Driv3r na forum Nasze Fury
    Kwarantanna za mocno weszla �� pewnie w renowkach ukryte sa mikroroboty ktore psuja VAGi ��
    171 odpowiedzi | 18728 odsłon
  • Awatar Buzzer
    02-04-2020, 20:05
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    A obraz jaki? Zrobil dobre wrazenie?
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    31-03-2020, 20:21
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Gwara 24 miesiace? Mozna przedluzyc
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    31-03-2020, 19:14
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Plazmy tez niby mialy sie wypalac a moj panas ma 10 lat i nalatane 20tys. h i zadnych powidokow czy wypalen tyle ze tv ma funkcje wprowadzajace...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    31-03-2020, 09:32
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Ktos alarm przeciwpozarowy uruchomil.
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    28-03-2020, 20:35
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Ale chlebki ida fajnie. Bez drozdzy. Zakwas daje rade. Pszenno - zytni i pszenny. Ogolnie polecam zabawe jak ktos nie wie co ze soba zrobic.
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    26-03-2020, 19:16
    No a co maja robic. Statystyczny kupujacy patrzy najpierw w cyferki. Pojemnosc bgaznika to temat na oddzielna dyskusje. W dzisiejszych czasach mozna...
    83 odpowiedzi | 8485 odsłon
  • Awatar Buzzer
    26-03-2020, 18:38
    Jezdzilem 8 lat LIII i moge powiedziec ze trzeszczal tyle ze 99% tego trzeszczenia usunalem w jedno popolidnie za pomoca 2m uszczelki EPDM o profilu...
    29 odpowiedzi | 1641 odsłon
  • Awatar Buzzer
    26-03-2020, 14:30
    Ty fanboju renowek ty 😀. Nie znasz sie, bo Twoja megana skrzypi i trzeszczy i tego nie slyszysz po prostu 😀😀😀
    29 odpowiedzi | 1641 odsłon
  • Awatar Buzzer
    25-03-2020, 21:19
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Tyle ze maki pszennej jest od pana wujka i z powrotem - w tesco cale palety, wszystkie typy co chcesz, brakuje tylko zytniej. Podobno w hurtowniach...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    25-03-2020, 20:52
    Nie da sie czytac tych bredni o "elektryce we francuzach".
    29 odpowiedzi | 1641 odsłon
  • Awatar Buzzer
    25-03-2020, 17:37
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Obczajcie ze nigdzie maki zytniej nie ma. Ani w stacjonarnych ani w necie - stany magazynowe sa de facto wirtualne bo obdzwonilem z 10 sklepow i nic.
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    25-03-2020, 16:37
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Mysle ze najlepsze dzieci sa w wieku miedzy 2 a 5 lat. Pogadasz, sa w miare samodzielne i jest mnostwo zabawy. Starsze juz za bardzo sie madruje a...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    25-03-2020, 11:06
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    3 - drozny system aktywny. Zwrtoki, wzmaki, zasilacze do tego preamp i selektor. Troche jest 😀 - - - Aktualizacja - - - - Nie powiem -...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    25-03-2020, 07:12
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Przeciez tu nie chodzi o ekologie tylko o forse.
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-03-2020, 21:59
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Ja mecze kicada i rysuje com wymyslil przez ostatni rok. Zakwas ladnie pracuje. Dokarmiam wieczorem okolo 2000 i rano ma taki mega zapach ze w szoku...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-03-2020, 10:47
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Dyzelek na zakwasie robiony nie kopci tak bardzo 😀
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-03-2020, 07:55
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    A u mnie zakwas sie robi 😀
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    22-03-2020, 18:03
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Choc raz w miesiacu temperature robocza zlapie? 😀
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    21-03-2020, 20:13
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Sprawdzales - proste?
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    21-03-2020, 20:12
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Fajnie te dekle wyszly. Co do vw to nie ogarniam jak to mozliwe. W lagunie w mondku nie ma opcji z pilota zamknac i zatrzasnac kluczyk. Moze...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    21-03-2020, 17:24
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Ze jak? Jak on to zrobil?
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    21-03-2020, 06:09
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Mnie tez troche nosi. Siedzenie w domu nie dla mnie. Silka zamknieta, rowerem strach jezdzic. Za to nadrabiam projekty z audio co nawno lezaly w...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    17-03-2020, 21:23
    Buzzer napisał w temacie BMW X6 M50i | TEST na forum Testy aut
    Dwa ostatnie minusy nie powinny miec miejsca - to jest cena za segment high - end i miejsca na kompromisy byc nie powinno. Dodal bym jeszcze czwarty...
    8 odpowiedzi | 688 odsłon
  • Awatar Buzzer
    17-03-2020, 14:40
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Noi gitarra. Kiedy pierwszy odcinek?
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    16-03-2020, 22:45
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Ale mu napizdza cos w aucie. Kamera sie tak telepie caly czas? Huczy i szumi jakby z otwatym oknem jechal.
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    16-03-2020, 21:40
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Wezcie pod uwage ze na tym etapie rzeczywiscie widoczne jest okolo 5 do 10% rzeczywiscie zarazonych. Andzej to j***. - - - Aktualizacja - - - - ...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    16-03-2020, 21:35
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Brytoli jeszcze rozniesie jak obornik na wiosne bo okres inkubacji to 5 do 14 dni. Stawiam ze za tydzien 100tys zakazonych pyknie i sie sytuacja...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
  • Awatar Buzzer
    16-03-2020, 21:13
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Ja dzisiaj bylem w miesnym to sie mocno zdziwilem. Filet z piersi kurczaka po 25/kg (razem 50zl) do tego 30dkg szynki, 20dkg sledzia z octu i 2...
    51828 odpowiedzi | 6170134 odsłon
Więcej aktywności
Informacje o Buzzer

Podstawowe informacje

Data urodzenia
May 22
Informacje o Buzzer
Auto:
Mondek MK4
Lokalizacja:
Poznań
Zainteresowania:
Elektronika, akustyka, elektroakustyka, fotografia
Zawód:
mgr inż.

Statystyki


Wszystkich postów
Wszystkich postów
2,970
Postów dziennie
0.72
Ogólne informacje
Ostatnio aktywny
Wczoraj 22:15
Dołączył
24-12-2008