Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Tab Content
  • Awatar Buzzer
    Dzisiaj, 10:06
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Za pare lat bede mogl sie wypowiedziec. Poki co uwazam jest jeet rewelacja - spalanie dieslowkie bo w trasie cytryna bierze okolo 5.5 do 6.5. Jesli...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    Wczoraj, 21:08
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Ktory rocznik? W cytrynie go mamy, ma 1500 przejechane wiec nie powiem. - - - Aktualizacja - - - - Podobno w 2017 zrobili podobno jakas kolejna...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    30-11-2020, 19:09
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Biorąc pod uwagę obecne warunki to przez ostatnie dwa miechy zrobiliśmy tym samochodem niecałe 800km więc będzie pewnie podobnie. Może z racji świąt...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    30-11-2020, 18:27
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Dzisiaj do cytryny wpadły całoroczne Goodyeary G3. Zdarzyło się to akurat jak dzisiaj trochę śnieg padał w Poznaniu więc mogłem porównać trakcję...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    28-11-2020, 19:32
    Pewnie 1.6 za chwile wyleci.
    124 odpowiedzi | 21623 odsłon
  • Awatar Buzzer
    25-11-2020, 10:23
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Jesli ABS ma czujniki akcelerometryczne oraz zyroskopowe i czujnik skretu kierownicy to moze stabilizowac tor jazdy. W przeciwnym wypadku nie moze bo...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 22:34
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Bo nie czytasz co pisze. Po pierwsze pisalem o cywilnych a nie cywilizowanych. Po drugie - korekcja sily hamowania to korekcja sily hamowania a nie...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 22:01
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Tak zgadza sie bo wyrownuje do najslabszego kola i dlatego wlasnie tak fatalnie hamuje na oblodzonej nawierzchni. Nie zmienia to faktu, ze abs nie...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 21:32
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Nie da sie odlaczyc jednego systemu bez wplywu na drugi - to sa krytyczne systemy bezpieczenstwa i awaria jednego z nich prowadzi do przejscia...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 15:13
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Jesli bedziesz omijac przeszkode hamujac to sam abs nie bedzie tak skuteczny jak esp ktore przyhamuje bardziej tylko odpowiednie kola.
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 15:07
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Niekoniecznie. Stabilizacja oznacza ze samochod potrafi czynnie dokonac korekty toru jazdy. Abs zappbiega blokowaniu kol - jaki bedzie tego skutek...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 14:55
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    ABS niendopuszcza do blokowania kol - nie potrafi przyhamowac jednego kola aby skorygowac tor.
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 11:38
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Sam ABS bez ESP nie będzie stabilizować hamowania w zakręcie - on tylko zapobiegnie blokowaniu kół, które to z kolei w warunkach bardzo niskiej...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    24-11-2020, 00:03
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    No nie wiem czy tak latwo wyprowadzisz jak dupa lata po drodze. Jak przod pluzy to przynajmniej zachowujesz tor a nie krecisz sie jak kupa w...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-11-2020, 22:24
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Sa dwie sytuacje. Raz: 6mm vs 8mm to mozna te lepsze na przod FWD zeby sie dotarly. Druga opcja to 4mm vs 8mm (letnie, bo zimowe to juz smietnik)...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-11-2020, 15:04
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    No dlatego rozsadniej jest kupic cos z czego sie skorzysta. W restauracji tez zamawia sie porcje do jedzenia a nie zeby wyrzucac.
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-11-2020, 12:32
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Temat sprzed prawie 2 lat to byście mi później złotą łopatą machali :-) nawet nie wiedziałem, że takowy jest.
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-11-2020, 12:24
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Zamówiłem goodyear-y G3.
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-11-2020, 11:41
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Na jak masz 200KM+ to raczej dwa komplety, ale do spokojnej jazdy w niewymagającym terenie całoroczne mają raczej sens. Swoją drogą nieźle schodzą...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-11-2020, 11:25
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Oczywiście najlepiej mieć nowe opony co sezon i zmieniać je w przypadku zmiany pogody - tak się robi przed rajdami, gdzie liczy się bezkompromisowa...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    23-11-2020, 04:39
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Lepsze ida na tyl. Jak przod ucieka latwiej zapanowac, jak tyl ucieknie to sprawa gorsza, tym bardziej wynika to z rownan kinematyki ruchu - mniejszy...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    22-11-2020, 23:03
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Tylko czy w okresie wiosenno jesiennym ktorego u nas sporo najlepszym wyborem nie jest wlasnie caloroczna? Letnia ponizej 5 stopni wyraznie odstaje...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    22-11-2020, 14:50
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Niestety testy tylko nowek ale paru kolesi na YT pokazuje opony po pewnym czasie uzytkowania. Jeden ma caloroczne goodyeary w smax i sobie chwali. ...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    22-11-2020, 11:10
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Do jakiego samochodu?
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    22-11-2020, 09:11
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    A goodyeary vector 4 seasons generacja 3? Mieliście z nimi styczność? One są w wersji XL i mają nieco inny bieżnik niż G2. Tutaj generacja 3...
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    22-11-2020, 07:30
    Buzzer napisał w temacie Imperium Spamu na forum Off-topic
    Pisze o swojej sytuacji.
    53251 odpowiedzi | 6486087 odsłon
  • Awatar Buzzer
    22-11-2020, 06:40
    Buzzer napisał w temacie BMW 540iA e39 kombi by Driv3r na forum Nasze Fury
    A jak kosztowo? Ubezpieczenie AC mozesz kupic do tego samochodu?
    190 odpowiedzi | 26064 odsłon
  • Awatar Buzzer
    21-11-2020, 11:44
    Buzzer napisał w temacie Volkswagen ID.3 1ST 58 kWh | TEST na forum Testy aut
    Zaloze sie ze za pare lat pojawi sie wltp gate.
    45 odpowiedzi | 1366 odsłon
  • Awatar Buzzer
    21-11-2020, 09:39
    Buzzer napisał w temacie Volkswagen ID.3 1ST 58 kWh | TEST na forum Testy aut
    Upadli na glowe. Postep technologiczny powinien dzialac dla nas a nie przeciwko. Co z tego ze samochod bedzie emitowac 30 jak fabryka produkujaca...
    45 odpowiedzi | 1366 odsłon
  • Awatar Buzzer
    20-11-2020, 22:42
    Buzzer napisał w temacie Volkswagen ID.3 1ST 58 kWh | TEST na forum Testy aut
    Naped elwktryczny jako taki nie ma wad w stosunku do napedu spalinowego. Problemem jest zrodlo zasilania. Noe wiem dlaczego, ale producenci robia na...
    45 odpowiedzi | 1366 odsłon
Więcej aktywności
Informacje o Buzzer

Podstawowe informacje

Data urodzenia
May 22
Informacje o Buzzer
Auto:
Mondek MK4
Lokalizacja:
Poznań
Zainteresowania:
Elektronika, akustyka, elektroakustyka, fotografia
Zawód:
mgr inż.

Statystyki


Wszystkich postów
Wszystkich postów
3,397
Postów dziennie
0.78
Ogólne informacje
Ostatnio aktywny
Dzisiaj 16:57
Dołączył
24-12-2008