Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: marian1978

Strona 1 z 4 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    742
    Odsłon
    137,158

    S±dzę ze Ryjas ma rację, najlepsze byłoby auto z...

    S±dzę ze Ryjas ma rację, najlepsze byłoby auto z trzema niezależnymi fotelami z tyłu np s-max, scenic, touran. Z tych trzech najbardziej mi pasi s-max, ale jego to tylko używanego bo tyle kasy nie...
  2. Odpowiedzi
    742
    Odsłon
    137,158

    własnie zakonczyłem tygodniowe testowanie nowej...

    własnie zakonczyłem tygodniowe testowanie nowej octavi 1.6 tdi dsg w wersji elegance z dodatkowymi bajerami jak nawigacja, ksenony, asystent pasa itp. Byłem jednym z tych co "wygrali" użyczenie autka...
  3. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: jaki ja jestem szczęsliwy ze pozbyłem się tego...

    jaki ja jestem szczęsliwy ze pozbyłem się tego szkodnika. Z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, że była to jedna z lepszych decyzji, jak± w zyciu podj±łem. Nawet żona, która troche rozpaczała,...
  4. Odpowiedzi
    156
    Odsłon
    60,884

    Co wybrać? miałem podobny dylemat, wybrałem focusa 1,6 125...

    miałem podobny dylemat, wybrałem focusa 1,6 125 km hatch, załapałem sie na promocje, za 62 tys dostalem auto z automatyczn± dwustefow± klim±, alumami, podgrzewanymi fotelami przednimi, podgrzewan±...
  5. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: akurat tymi b±blami to sie nie przejmuj bo to...

    akurat tymi b±blami to sie nie przejmuj bo to dotyczyło MY 2010, w MY 2011 nie słyszałem zeby ktos miał ten problem. Problem wynikał z fatalnie wykonanego ocynku i te auta po prostu po mału, acz...
  6. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: powaga, nie uwzglednili mi tego przy lakierowaniu...

    powaga, nie uwzglednili mi tego przy lakierowaniu drzwi bo uznali to za uszkodzenie mechaniczne, bueheheh. Uszkodzenie mechaniczne nogawk± spodni:mryellow: Brak słow.
  7. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: mam pytanko, czy w waszych yetichach wyciera się...

    mam pytanko, czy w waszych yetichach wyciera się lakier na progu od strony kierowcy? U mnie przed sprzedaż± była czysta blacha(nawet podklad sie starł), lakier wytarł się od ocierania nogawkami przy...
  8. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: no chyba nie tylko uszczelki, z tego co pisałes...

    no chyba nie tylko uszczelki, z tego co pisałes yeticha Ci rdzewieje( jak zreszt± wszystkie z MY2010), a to jest niewybaczalane w tych czasach. Mogły rdzewiec felicje czy favoritki, ale nie SUVy...
  9. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: nie pchaj sie w 1.2 tsi, póki co problem z...

    nie pchaj sie w 1.2 tsi, póki co problem z zaworem turbiny nie został rozwi±zany, na zagraniczych forach s± już przypadki aut z wymienionymi dwiema turbinami i to po 30-40 tys(wymianij± za darmoche...
  10. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: yeti jest fajnym autem, bardzo mi sie podoba jej...

    yeti jest fajnym autem, bardzo mi sie podoba jej wygl±d i funkcjonalnosc, ale ilosc wpadek jest po prostu przerażaj±ca. O swoich akcjach z tym autem nie bede po raz kolejny pisał, ale moje odczucia...
  11. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: musze jeszcze dokładnie przeliczyc jak wygl±da...

    musze jeszcze dokładnie przeliczyc jak wygl±da rzeczywiste spalanie, bo te z komputera wyglada pięknie, aż za pięknie, ale na razie nie zauwazylem rozbieżno¶ci. Na razie jestem bardzo zadowolony z...
  12. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: no to czas na pierwsze wnioski. Po pierwszym...

    no to czas na pierwsze wnioski. Po pierwszym tysi±cu km jestem mocno zaskoczony spalaniem w Focusie, zwłaszcza na trasie. Przy normalnej jezdzie, z delikatnym przekraczaniem prędkosci(ale bez...
  13. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: ja nie mam uprzedzen, miałem juz dwa fordy i bylo...

    ja nie mam uprzedzen, miałem juz dwa fordy i bylo git, zwłaszcza focus I był super. Czy focus jest obciachowy? Trudno mi znalezc argument za tym by to potwierdzic, nawet jesli tak jest, to koło...
  14. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: aż tak duzo nie dołozyłem, po prostu niezle...

    aż tak duzo nie dołozyłem, po prostu niezle sprzedałem yeti, osobno opony, jeszcze mam zamiar odzyskac kase z ubezpiecznia OC/AC i z tej pseudo gwarancji skoda life time w Allianz. Udało mi sie...
  15. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: lubie szpetne auta, najpierw yeti teraz focus,...

    lubie szpetne auta, najpierw yeti teraz focus, coż kazdy ma swojego zajoba...
  16. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: no i dzieki takiemu podejsciu trac± klienta na...

    no i dzieki takiemu podejsciu trac± klienta na zawsze.....
  17. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: nie nie zostawiałem w rozliczeniu, bo to...

    nie nie zostawiałem w rozliczeniu, bo to wyj±tkowo marny interes....Fotki wrzuce lada dzien.
  18. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: jestem bardzo zadwolony z uzyskanej ceny, wziałem...

    jestem bardzo zadwolony z uzyskanej ceny, wziałem foczke ze stocku 1.6 125 km trend z pakietami(ma wszystko co potrzeba, a nawet wiecej np podgrzewane zydle), dopłaciłem troche kasy i jest:-)) Mam...
  19. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: potrzebuje ktos opny zimowe do Yetasa? Tanio...

    potrzebuje ktos opny zimowe do Yetasa? Tanio oddam Nokiany WR2 225x55x r 17 po jednym sezonie, praktycznie bez sladów zużycia. Mnie juz nie s± potrzebne, bo szkodnika sprzedałem :)) Jakby co info na...
  20. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: marecki29 malkontentem to moze byc ktos kto...

    marecki29 malkontentem to moze byc ktos kto narzeka na mały schowek na okulary, twardosc zawieszenia, głosne opony czy swiszcz±ce uszczelki drzwi, ale nie ktos kto miał kilka bardzo powaznych awarii...
  21. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: malutko 17tys km, ale z tego co wiem moje...

    malutko 17tys km, ale z tego co wiem moje problemy nie s± jakies wyjatkowe, wystarczy wejsc na skoda forum club, dział skoda yeti. Sprężarki, rozrz±d, lakier, wtryski, wszystko tam mozna znalezc....
  22. Odpowiedzi
    2,356
    Odsłon
    738,423

    Ankieta: dokładnie, wielk± wtope zaliczył VW tymi ...

    dokładnie, wielk± wtope zaliczył VW tymi silniczkami, szkoda słów. Moja jeticha zaliczyła własnie wymiane pompy wody. Teraz czekam na turbine i rozrz±d bo znaj±c moje szczescie na bank padnie jedno...
  23. Odpowiedzi
    35
    Odsłon
    7,896

    Tomek bredzisz, po prostu nie da sie tego czytac...

    Tomek bredzisz, po prostu nie da sie tego czytac co tu wypisujesz. Kwestie wygl±du auta s± dla każdego bardzo subiektywne, mnie design nowej foki bardzo przypadł do gustu. Próbujesz cos udowodnic,...
  24. Odpowiedzi
    58
    Odsłon
    11,926

    Co wybrać? materiały i wykonczenie w focusie nie jest złe,...

    materiały i wykonczenie w focusie nie jest złe, chociaż cudów też nie ma. Focus ma za to inne zalety, które rekompensuj± niedostaki wnetrza, jak chocby fantastyczne zawieszenie(jak na kompakt) i...
  25. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    3,458

    bo to jest skóra z plastikowej krowy, albo z...

    bo to jest skóra z plastikowej krowy, albo z gęsiego czoła...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 100
Strona 1 z 4 1 2 3 4