Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: qba_pl

Strona 1 z 2 1 2

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    176
    Odsłon
    64,682

    Witajcie po długiej przerwie :) Już pisałem w...

    Witajcie po długiej przerwie :)

    Już pisałem w tym wątku. Próbowałem swych sił w pisaniu tekstów, ale projekt został odłożony na jakiś czas. W styczniu znów zacząłem pisać. W między czasie...
  2. Odpowiedzi
    176
    Odsłon
    64,682

    Hmmm, mam nadzieję że dwa poprzednie posty nie...

    Hmmm, mam nadzieję że dwa poprzednie posty nie były w moją stronę, bo nawet nie pomyślałem by kogokolwiek naśladować, tym bardziej, że żadnego w całości odcinka TopGear nie widziałem i żadnego numeru...
  3. Odpowiedzi
    176
    Odsłon
    64,682

    Przyznaję bez bicia,że ten artykuł był totalnym...

    Przyznaję bez bicia,że ten artykuł był totalnym eksperymentem i jak widać nie podołałem zadaniu. Eksperyment polegał na tym by z kilku relacji o czymś zupełnie nowym napisać jeden artykuł. Zdany...
  4. Odpowiedzi
    176
    Odsłon
    64,682

    Witam, z ciekawością przeczytałem temat o...

    Witam,
    z ciekawością przeczytałem temat o dziennikarstwie. Od wielu lat kolekcjonuje prospekty samochodowe, o czym czasem zdarzyło mi się napisać na tym forum. Od pewnego czasu prowadziłem...
  5. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Dziś 20. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej...

    Dziś 20. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

    Z tej okazji zapraszam do licytacji prospektu Bugatti! :-)
    http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=596999
  6. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Że się pochwalę :) Jak wiecie zbieram prospekty...

    Że się pochwalę :)
    Jak wiecie zbieram prospekty a ostatnio postawnowiłem odświeżyć stronę ze swoją kolekcją http://www.car-brochures.one.pl/
    W chwili wolnej zapraszam na stronę i przy okazji prośba...
  7. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Pytanie trudne do jednoznacznej odpowiedzi wiec...

    Pytanie trudne do jednoznacznej odpowiedzi wiec przemilcze ;)

    Oczywiscie poprosze o spis z cenami na jwidla@onet.eu . Jesli jestes zainteresowany wymiana rowniez moge przeslac spis z podwojnymi...
  8. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Kupię prospekty samochodowe

    Kupię prospekty samochodowe które może komuś leżą w szafie lub na strychu :) W rozsądnej cenie, każdą ilość. Propozycje można pisać na email lub Prywatną Wiadomość
  9. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Hehe nawet wiem od kogo :P Gratulacje!

    Hehe nawet wiem od kogo :P

    Gratulacje!
  10. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Zrobilem maly lifting strony uaktualniajac ja...

    Zrobilem maly lifting strony uaktualniajac ja takze o nowosci

    ZAPRASZAM :)

    www.car-brochures.one.pl
  11. Odpowiedzi
    13
    Odsłon
    4,053

    Octavia I powstała na wspólnej płycie podłogowe...

    Octavia I powstała na wspólnej płycie podłogowe VW Golf IV i Audi A3 wiec nie do konca piszesz prawde
  12. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    A co Chetny jestes? :P Zaproszenie masz juz...

    A co Chetny jestes? :P

    Zaproszenie masz juz od dawna ;)
  13. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Witam ponownie ;) Jakiś czas mnie tu nie było...

    Witam ponownie ;)

    Jakiś czas mnie tu nie było - względy osobiste które także "rzuciły" cień na kolekcje na jakiś czas.
    Zapraszam do odwiedzenia części mojej kolekcji: www.car-brochures.one.pl
    ...
  14. Odpowiedzi
    2
    Odsłon
    1,579

    do grafików - mozaika

    Chciałbym stworzyć mozaikę jakiegoś samochodu składająca się z pojedynczych małych zdjęć. Tzn z daleka widac jedno duże zdjęcie a z bliska mniejsze z których składa się to jedno duże.
    Wiem że sa do...
  15. Odpowiedzi
    199
    Odsłon
    72,330

    Hej Zapraszam zainteresowanych do galerii z...

    Hej

    Zapraszam zainteresowanych do galerii z moimi prospektami z kolekcji :)
    http://www.prospekty.xu.pl

    Sa tam wszystkie prospekty z kolekcji wydane przed 1989 rokiem i nowsze ale zaslugujace...
  16. No ba a komu sie nie podobal :) Sprzedałem bo...

    No ba a komu sie nie podobal :) Sprzedałem bo potrzebuję samochód praktyczny i do użytku na zasadach AGD a nie chińskiej porcelany ;)
  17. Spokojnie - samochód jesli jakiekolwiek bedzie...

    Spokojnie - samochód jesli jakiekolwiek bedzie mial przerobki to tylko dyskretne ;) Poprzednio mialem Rapida ( www.rapid136.prv.pl ) i wcale nie uzywalem kitexu ani siatexu
  18. Dzieki jaromir :)Jak czytam tutaj opinie i tak...

    Dzieki jaromir :)Jak czytam tutaj opinie i tak patrze na drogach coraz bardziej sklaniam sie ku VW Polo (1,4 Diesel ehh to jest cos ;) ) Wiadomo 4000 PLN to nie majatek ale warto je dobrze...
  19. tzn co do Opla to mam w miare dobre zdanie....

    tzn co do Opla to mam w miare dobre zdanie. Kiedys mielismy Ascone z 82 roku. Zgnila ale jezdzila i jezdzila. W Astrach lubia gnic tylne blotniki i progi...
  20. hmm Hondy zazwyczaj wytłuczone są a nad Suzuki...

    hmm Hondy zazwyczaj wytłuczone są a nad Suzuki szczerze powiedziawszy też się zastanawiałem
  21. Auto do 4000 PLN trudny wybór Opel/Peugeot/VW - JUŻ KUPIŁEM!

    Hej,

    Zastanawiam się nad kupnem auta do 4000 PLN. Jeżdzę sam więc żadnych wymagań co do wielkości auta generalnie nie mam. Silnik benzyna 1.0-1.6 lub diesel (ale niekoniecznie). Najważniejszą dla...
  22. Dzieki bardzo :) nonono nioe znalem tej stronki a...

    Dzieki bardzo :) nonono nioe znalem tej stronki a juz bylem pewny ze wiem wszystko o skodach w necie :P :P :P

    mysle ze do Rapida pasowaly by pasy na bok samochodu podobne jak mialy Mustangi czy...
  23. Odpowiedzi
    4
    Odsłon
    2,727

    heh w sumie chce zostawic pierwotny charakter...

    heh w sumie chce zostawic pierwotny charakter tego samochodu bez dodawania plastiku i siatexu

    Jak do tej pory wlozony zostal silnik z przednionapedowej Favorit 136 (mimo ze wczesniej planowany byl...
  24. Wątek: Skoda 100s

    qba_pl
    Odpowiedzi
    24
    Odsłon
    13,596

    Heh Skoda 110R czyli eRko to jest dopiero maszyna...

    Heh Skoda 110R czyli eRko to jest dopiero maszyna :) U nas w klubie jest pare takich malych coupe... Bardzo mi sie podoba. Ja na razie mam Rapid ale eRko jest kultowe wrecz :)

    PS



    Poprawka:...
  25. Wątek: Subaru SVX

    qba_pl
    Odpowiedzi
    14
    Odsłon
    44,642

    Eeee nie wydaje mi sie ze tylko w USA byl...

    Eeee nie wydaje mi sie ze tylko w USA byl sprzedawany :/ Mam prospekty niemieckie i belgijskie wiec tam tez chyba byl oferowany. Auto rzeczywicie jest ine niz wszystkie i chyba w tamtych latach...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 28
Strona 1 z 2 1 2