Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: sokrates 10

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    4,612

    chcialbym wiedziec...

    ~Seth-i o to chodzilo i juz wszystko wiadomo,serdeczne dzieki.
  2. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    4,612

    chcialbym wiedziec...

    Panowie~Zychu i ~Seth,dzieki za podjecie tematu,zapewniam Was,ze staram sie myslec logicznie,ale ja przed chwila sie dowiedzialem,ze placi sie w Urzedzie Celnym za tlumaczenie jakis dokumentow/to...
  3. Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    4,612

    Opłaty za sprowadzenie samochodu

    dlaczego, przy zakupie samochodow sprowadzonych oplaty celne sa rozne tzn:raz/czytam w ogloszeniach/trzeba zaplacic okolo 1000zl,nastepnym razem okolo 1200zl,1500zl, a teraz wycztalem,ze za...
  4. Odpowiedzi
    2
    Odsłon
    2,032

    ~Astaroth-dzieki wielkie za podjecie tematu,ale...

    ~Astaroth-dzieki wielkie za podjecie tematu,ale prosze Cie jak powiedziales A powiedz jeszcze B,wiem juz,ze nie na Forum wiec moze na GG,email itp.Ja juz cos slyszalem o tych/samych co...
  5. Odpowiedzi
    2
    Odsłon
    2,032

    wyrejestrowanie samochodu

    Witam
    Jak problem to na Forum i ja tez tak czynie.Mam skasowany/caly prawy bok-reszta ok/samochod i chce go wyrejestrowac w ten sposob abym mogl go jeszcze sprzedac na czesci nie doplacajac nic na...
  6. Podam Ci namiar-autosowa.pl-wlasciwy czlowiek na...

    Podam Ci namiar-autosowa.pl-wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu,sprobuj.Powodzenia.
  7. Odpowiedzi
    23
    Odsłon
    15,534

    Opinie skorzana tapicerka

    Mam upatrzony samochod/bez klimatyzacji/,ale za to ze skorzana tapicerka-rewelacja.
    I na rewelacji sie skonczylo,bo wszyscy odradzaja mi zakupu tego auta.Bedziesz sie pocil,itd.itd.Slowem,skorzana...
  8. Odpowiedzi
    2
    Odsłon
    3,467

    Co wybrać? Fiesta czy Mazda-Mazda czy Fiesta

    Witam serdecznie.
    Wlasnie taki mam dylemat jak w tytule. Kupic Forda Fieste MK5 1,3 czy Mazde 121 1,3?.Prosze o wskazanie plusow i minusow wymienionych samochodow.Rocznie przejade ok.5tys.km.Do tej...
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8