Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: slk_girl

Strona 1 z 4 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    23
    Odsłon
    1,880

    U mnie dyskwalifikacja za sterowanie nawiewow z...

    U mnie dyskwalifikacja za sterowanie nawiewow z ekranu dotykowego. Fakt, te nawiewy centralne dosc nisko. Do tego brak porzadnego lewarka zmiany biegow. Poza tym podoba mi sie z zewnatrz, ale to bez...
  2. Odpowiedzi
    7
    Odsłon
    518

    Gdybym nie widziala poprzednich modeli, to moze...

    Gdybym nie widziala poprzednich modeli, to moze przezylabym wyglad tego samochodu. Swiatla wygladaja jak z SLK/SLC. Jednak w porownaniu do poprzedniego modelu, to z wygladu jest dla mnie nadmuchana...
  3. Odpowiedzi
    11
    Odsłon
    912

    Ja zwrocilam uwage na GLE ze wzgledu na...

    Ja zwrocilam uwage na GLE ze wzgledu na prostokatne nawiewy, nie znosze tych okraglych. Mam nadzieje, ze wprowadza podobny uklad deski w innych modelach. Szkoda, ze przeniesieli tempomat na...
  4. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Po 4 tygodniach oczekiwania, Audi w koncu dostalo...

    Po 4 tygodniach oczekiwania, Audi w koncu dostalo pokrywe glosnika. Instalacja trwala minute i dziekujemy, do widzenia. Sprawdzilam i przy czesci utworow pokrywa juz nie wibruje, ale w kilku ciagle...
  5. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Wczoraj mialam wyznaczona kolejna wizyte w Audi,...

    Wczoraj mialam wyznaczona kolejna wizyte w Audi, mieli zainstalowac brakujaca pokrywe glosnika. Pojechalam do salonu, a tam nikt nie wie o tym, ze mialam przyjechac, a czesc ciagle nie dojechala....
  6. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Przeklenstwo dobrego sluchu albo raczej slyszenia...

    Przeklenstwo dobrego sluchu albo raczej slyszenia pewnych dzwiekow. Pojezdzilam troche po dziurawych drogach i nic nie zaczelo trzeszczec ani stukac. Pewnie wszystko okleili tona tasmy w srodku ;-)
    ...
  7. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Od wizyty w serwisie w czerwcu, bylam u dealera...

    Od wizyty w serwisie w czerwcu, bylam u dealera co najmniej 5 razy, w porywach do 10. W polowie lipca wymiana glosnika z tylu, ktora oczywiscie nic nie wniosla, bo trzeszczenie bylo z plastikowej...
  8. Odpowiedzi
    3
    Odsłon
    644

    To dla tych, ktorzy parkuja na chodnikach, zeby...

    To dla tych, ktorzy parkuja na chodnikach, zeby latwiej bylo podjechac? ;-) Jezdze wlasnie zastepczym A1 od dealera i nie powiem, zeby to bylo za wygodne auto i gdybym miala wybrac cos za ta same...
  9. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,930

    Cewka. Samochod pojechal do serwisu w sobote na...

    Cewka. Samochod pojechal do serwisu w sobote na lawecie, w poniedzialek diagnoza i zamowienie czesci, we wtorek auto gotowe. Dzisiaj odwiezli mi pod drzwi. Dzieki temu zaoszczedzilam sobie wycieczke...
  10. Odpowiedzi
    20
    Odsłon
    2,188

    Co to za pokretlo po prawej na gorze od...

    Co to za pokretlo po prawej na gorze od kierownicy? Psuje mi deske estetycznie.
  11. Odpowiedzi
    5,242
    Odsłon
    959,230

    Przyklejony: Czytalam cale wywody, w ktorych tester wyslal...

    Czytalam cale wywody, w ktorych tester wyslal oficjalne zapytanie do Audi w sprawie tych wydechow i diesla i takie dostal odpowiedzi:
    Falszywe koncowki wydechow:
    "Package requirements for the...
  12. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,930

    Nowy post w tym temacie mial byc relacja z...

    Nowy post w tym temacie mial byc relacja z wycieczki w Alpy (ktora pisze sie), ale bedzie cos innego. Popsulam Abartha. W czasie wycieczki odnotowalam, ze przy wyprzedzaniu i wciskaniu pedalu gazu w...
  13. Odpowiedzi
    5,242
    Odsłon
    959,230

    Przyklejony: Nie widze zadnych komentarzy na temat fl A4 i S4,...

    Nie widze zadnych komentarzy na temat fl A4 i S4, czy znowu przegapilam. Duzo ludzi narzeka na nowy design. A slepe wydechy wzbudzaja kontrowersje w innych nowych modelach S.
  14. Odpowiedzi
    11
    Odsłon
    1,435

    Zupelnie mnie rusza. Jedyny powod bycia kierowca...

    Zupelnie mnie rusza. Jedyny powod bycia kierowca tego samochodu, to super promocja na leasing, jak nikt nie bedzie go kupowac. W tym roku zaczeli wypychac zwykle A8, wiec pewnie S8 tez bedzie za...
  15. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Tak tylko wspomnialam o tym E-tron, bo byl wysyp...

    Tak tylko wspomnialam o tym E-tron, bo byl wysyp maili i promocji zanim pojawil sie w salonach. Dla mnie odpada, bo mam tendencje do robienia po 1000mil /1600km jednym ciagiem. Nie wyobrazam sobie...
  16. Odpowiedzi
    11
    Odsłon
    1,618

    Jak dla mnie wyglada okropnie, ale ja nie jestem...

    Jak dla mnie wyglada okropnie, ale ja nie jestem klientem docelowym.
  17. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Update po serwisie przy 18717 mil (30115km):...

    Update po serwisie przy 18717 mil (30115km):
    -zmiana oleju, filtra powietrza i tzw. inspekcja. Calkowity koszt u dealera 374 funty (1785zl). Mam paczke serwisowa na 3 lata za 350 funtow, wiec...
  18. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,930

    Na razie nasz znajomość nie zaczela sie zbyt...

    Na razie nasz znajomość nie zaczela sie zbyt fortunnie. Gwóźdź w oponie przywieziony z trasy od dealera. Opona do wymiany, ze względu na lokalizację uszkodzenia. Musialam zamówić online, bo nie mieli...
  19. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Moj pasazer nic nie slyszal, mimo ze siedzial...

    Moj pasazer nic nie slyszal, mimo ze siedzial przy drzwiach, ktore stukaja. A ja musze wlaczac muzyke, zeby to zagluszyc (ale nie za glosno i bez mocnych basow ;-) ). Mialam umowiony serwis, ale...
  20. Odpowiedzi
    12
    Odsłon
    1,930

    Abarth 124 Spider z kierownica po prawej.

    Czas na opis nowej zabawki.

    Abarth 124 Spider
    Rok produkcji: 2016 (2019)
    Pojemnosc silnika (cm3): 1388
    Moc silnika (KM): 170
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rodzaj paliwa: Benzyna
    Kolor:...
  21. Odpowiedzi
    5,242
    Odsłon
    959,230

    Przyklejony: Ah, nie czytam glownej. News o S5 jest z dzisiaj....

    Ah, nie czytam glownej. News o S5 jest z dzisiaj. Ja widze tylko jedna pozytywna rzecz, nie beda sie sprzedawac w UK i moze beda tanio pchac w leasingu.
  22. Odpowiedzi
    5,242
    Odsłon
    959,230

    Przyklejony: Nowe Audi S5, S6 i S7 beda mialy w Europie silnik...

    Nowe Audi S5, S6 i S7 beda mialy w Europie silnik diesla, tylko w USA bezyna dla S6 i S7. https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/the-audi-s5-models-now-with-a-tdi-engine-11490 i...
  23. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Zanim odebralam auto, stalo ono okolo 9 miesiecy...

    Zanim odebralam auto, stalo ono okolo 9 miesiecy gdzies na placach, w sloncu i byc moze to bylo przyczyna, ze cos sie rozkleilo na drzwiach, a moze bylo po prostu zle zlozone. Sprawa jest o tyle...
  24. Odpowiedzi
    136
    Odsłon
    49,394

    Zmienilam opony na letnie i nie potrafie...

    Zmienilam opony na letnie i nie potrafie powiedziec czy zawieszenie skrzypi czy nie. Przyzwyczailam sie do tych roznych dziwnych dzwiekow i nie wiem teraz co jest normalne, a co nie. Poza tym, po...
  25. Przeciez nowoczesne samochody maja roznego...

    Przeciez nowoczesne samochody maja roznego rodzaju systemy online i zgadzasz sie na monitoring. Audi, Mercedes, Opel, itp. Wbudowane karty sim, ktore daja dostep za darmo do uslug na jakis czas, a...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 100
Strona 1 z 4 1 2 3 4