Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: zychu

Strona 1 z 4 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.09 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Jak patrze co ta autokorekta wyprawia… :p ...

    Jak patrze co ta autokorekta wyprawia… :p


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: I tak mnie nie przegonienie :b Wysłane z...

    I tak mnie nie przegonienie :b


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: No wlasnie korci mnie freemont 2.0 A/T. A z...

    No wlasnie korci mnie freemont 2.0 A/T. A z drugiej strony X-Trail II tez wydaje sie spoko. I tak sobie mysle czy patrzec na te dwa auta. Bo scenic fajny, ale juz mnie meczy mala moc silnika.

    ...
  4. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: A co powiecie o samochodach Fiat freemont lub...

    A co powiecie o samochodach Fiat freemont lub x-trafił drugiej generacji? ;>


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: No ja nie mialem jeszcze okazji ubić zwierza...

    No ja nie mialem jeszcze okazji ubić zwierza autem :p


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Jak wiesz gdzie jechać to u nas dramy nie ma :) ...

    Jak wiesz gdzie jechać to u nas dramy nie ma :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Lodz to jakis dramat, jesli chodzi o jazdę autem....

    Lodz to jakis dramat, jesli chodzi o jazdę autem. Korki, dziury, wystające toru tramwajowe…


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Imperium Spamu

    Eh…autokorekta. Zakurzył :D


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Scenic przez 3 tygodnie mojej nieobecności...

    Scenic przez 3 tygodnie mojej nieobecności zanurzył sie w garazu ;(


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: A Warszawie tylko pogrzmialo, powiało i...

    A Warszawie tylko pogrzmialo, powiało i pokropiło…na szczescie dało to jakoes minimalne ochłodzenie.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Betonoza w Polsce to jakis dramat. Idealny...

    Betonoza w Polsce to jakis dramat. Idealny przykład ostatnio to rynek w Kutnie…


    W DE jest duzo wiecej zieleni w miastach niz u nas i to czuć.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Zapomnialem o dzieciach ;p Wysłane z iPhone...

    Zapomnialem o dzieciach ;p


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: To czemu sie nie zaszczepisz? Wysłane z...

    To czemu sie nie zaszczepisz?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Ja z zona celujemy w nasze ukochane Kanary :) ...

    Ja z zona celujemy w nasze ukochane Kanary :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: W Niemczech ostatni tydzien wyjazdu mialem...

    W Niemczech ostatni tydzien wyjazdu mialem minimum 30 stopni. Do tego na wieży nie ma jak sie schować przed taka lampa i jeszcze wiatru prawie nie bylo …masakra.

    W Polsce w mieszkaniu we wszystkie...
  16. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Ten mecz byl duzo lepszy niz poprzedni ...

    Ten mecz byl duzo lepszy niz poprzedni


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  17. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Jego problem jestvtaki, ze zawsze bedzie kryty No...

    Jego problem jestvtaki, ze zawsze bedzie kryty No i nie ma z kim grac ;b


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  18. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Ewentualnie trumna na dach [emoji23] Wysłane...

    Ewentualnie trumna na dach [emoji23]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  19. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: No moja zona nim kupiliśmy wozek to zrobila gruby...

    No moja zona nim kupiliśmy wozek to zrobila gruby research, zeby byl pasujący do auta, a nie na odwrót :b


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  20. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Moja spacerówka zajmuje tylko co zgrzewka wody....

    Moja spacerówka zajmuje tylko co zgrzewka wody. Wroce do Polski to Co wysle fote.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  21. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Nie wiem czy sens zmienic auto jak za 6 mcy...

    Nie wiem czy sens zmienic auto jak za 6 mcy wyskoczycie z go doli jak maly zacznie siadac :)


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  22. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Jak na moje to wozek psuje robote ;b Wysłane...

    Jak na moje to wozek psuje robote ;b


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  23. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Ja na szczescie jestem na ścieżce ku końcówki z...

    Ja na szczescie jestem na ścieżce ku końcówki z wózkiem :D


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  24. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Ja mialem wózek cybex. Odwozie elegancko sie...

    Ja mialem wózek cybex. Odwozie elegancko sie składało, a gondola jak wczesniej wspomniałem tez ladnie sie składała.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  25. Odpowiedzi
    54,953
    Odsłon
    6,539,336

    Przyklejony: Panie co Ty masz za wózek, ze podwozie i gondola...

    Panie co Ty masz za wózek, ze podwozie i gondola zabierają Ci caly bagażnik? Ja w moim Scenicu bez granda legancko sie mieściłem z gondola i jeszcze bylo full miejsca. Plus wózka mialem taki, ze...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 100
Strona 1 z 4 1 2 3 4