Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: Randori

Strona 1 z 4 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    1,054
    Odsłon
    211,087

    A jednak wróciłem, żeby chociaż podziękować za...

    A jednak wróciłem, żeby chociaż podziękować za życzenia, a także złożyć Tobie Dzony. Don dabboo, trafiłeś w sedno.;)
  2. Odpowiedzi
    1,054
    Odsłon
    211,087

    Pozostaje tylko podziękować i najlepszego Dzony:)

    Pozostaje tylko podziękować i najlepszego Dzony:)
  3. Odpowiedzi
    53,267
    Odsłon
    6,491,349

    Przyklejony: A jednak się zamieniłem i teraz znów powróciło do...

    A jednak się zamieniłem i teraz znów powróciło do mnie ;)
  4. Odpowiedzi
    53,267
    Odsłon
    6,491,349

    Przyklejony: nie chcialem zasmiecac, po prostu zapytalem sobie...

    nie chcialem zasmiecac, po prostu zapytalem sobie tutaj, nie jestem zdeterminowany, zeby zakladac nowy temat, :)
  5. Odpowiedzi
    53,267
    Odsłon
    6,491,349

    Przyklejony: Miał ktoś może bliższą styczność z Mitsu Galant?...

    Miał ktoś może bliższą styczność z Mitsu Galant? Mam okazję sie wymienić za moją Honde . Moja to Accord 1996 rok 2.0 tdi, a tutaj mam dokładnie takie coś...
  6. Odpowiedzi
    53,267
    Odsłon
    6,491,349

    Przyklejony: 'Deliver me to hell' na you tube, obczajcie.

    'Deliver me to hell' na you tube, obczajcie.
  7. Odpowiedzi
    53,267
    Odsłon
    6,491,349

    Przyklejony: było? ;]

    było? ;]
  8. Odpowiedzi
    53,267
    Odsłon
    6,491,349

    Przyklejony: Zyszku, reszta tez ma swoje zycie ^^

    Zyszku, reszta tez ma swoje zycie ^^
  9. Odpowiedzi
    53,267
    Odsłon
    6,491,349

    Przyklejony: nie ma to jak sie rozchorować w wakacje, tfu:dead:

    nie ma to jak sie rozchorować w wakacje, tfu:dead:
  10. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    to dziewczyny, kiedy sie ustawiacie?:mryellow:

    to dziewczyny, kiedy sie ustawiacie?:mryellow:
  11. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Wystartuj w następnych, głosuję na Ciebie:)

    Wystartuj w następnych, głosuję na Ciebie:)
  12. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    AGENT, po prostu melange^^

    AGENT, po prostu melange^^
  13. Odpowiedzi
    1,054
    Odsłon
    211,087

    Dziękować Panowie xD Dżony najlepszego ^^

    Dziękować Panowie xD Dżony najlepszego ^^
  14. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    A Fabricio Werdum rozjechał Fiodora, a ja nie...

    A Fabricio Werdum rozjechał Fiodora, a ja nie widziałem walki, kurcze.
  15. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Znowu?? To dawaj Ziom^^

    Znowu?? To dawaj Ziom^^
  16. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Luc, nie nabieraj się na dziecinne zaczepki...

    Luc, nie nabieraj się na dziecinne zaczepki Agencika, wbijaj na drina, daleko w sumie nie masz. Pierwszy drink od niepamiętnych czasów xD ale radocha.
  17. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Skończcie z polityką.

    Skończcie z polityką.
  18. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    A ja sobie kolano rozwaliłem i jest całkiem...

    A ja sobie kolano rozwaliłem i jest całkiem sexy:???:
  19. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Współczuje gt, wątpliwa sprawa, żeby go...

    Współczuje gt, wątpliwa sprawa, żeby go znaleźli. Nie cierpię złodziei. Idzie się poważnie zdenerwować, wiem, bo regularnie mi jakąś budowę okradają. Chamy i tyle.
  20. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    http://moto.allegro.pl/item1038890488_alpine_renau...

    http://moto.allegro.pl/item1038890488_alpine_renault_v6_gt_1985_r_super_stan.html :lover:
  21. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Chodzi mi o to, że jak nie k.o. to na punkty nie...

    Chodzi mi o to, że jak nie k.o. to na punkty nie wygrasz. Ogólnie jedyne wrażenie zrobił na mnie David Oliva.
  22. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Punktowanie, punktowaniewm, mma, schodzi na psy...

    Punktowanie, punktowaniewm, mma, schodzi na psy jak boks, Panie K. nie organizuj juz.
  23. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    nie ma problemu, mozemy wbic na jakas bibe ^^

    nie ma problemu, mozemy wbic na jakas bibe ^^
  24. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    Luc, chodz lepiej na piwo. posiadam nawet...

    Luc, chodz lepiej na piwo. posiadam nawet zakąskę. Dziś dzień pełen lenistwa. ^^
  25. Odpowiedzi
    19,705
    Odsłon
    1,439,450

    A ja za to czuję się przetrenowany trochę....

    A ja za to czuję się przetrenowany trochę. Tymbardziej dziś po pracy od 19 do 22 trening bjj i na zasadach k-1. Na końcu 30 minut wytrzymałościówki i muszę przyznać, że jestem zajechany:dead:. 3.11?...
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 100
Strona 1 z 4 1 2 3 4