Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: zychu

Strona 1 z 4 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.09 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Uffff. Tyle postów do nadrobienia miałem ;) ...

    Uffff. Tyle postów do nadrobienia miałem ;)

    Tez mam szczęście pracować w branży, która jest potrzebna wszystkim, więc mam póki co spokój z zatrudnieniem.

    Co do miasto vs. wieś. Mieszkam w...
  2. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Na zlom z tym! Wysłane z mojego Mi A2 przy...

    Na zlom z tym!

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  3. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Serio po miesiacu bylo wypalone logo tvn? O.o to...

    Serio po miesiacu bylo wypalone logo tvn? O.o to sie nadaje na reklamacje.

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  4. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: A co Ci sie nie podoba? Szajsung to czolowka...

    A co Ci sie nie podoba? Szajsung to czolowka raczej ;)

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  5. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Albo nkopcil czyms w garazu Wysłane z mojego...

    Albo nkopcil czyms w garazu

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  6. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Yup. Pytalem na kilku orlenach tonl dostawy w 15...

    Yup. Pytalem na kilku orlenach tonl dostawy w 15 min sie rozchodza ~~

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  7. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Znajomy pracuje w hurtowni skuba i wychodzo na...

    Znajomy pracuje w hurtowni skuba i wychodzo na to, ze orlen nie produkuje a od nich bierze -_-

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  8. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Moze to znak, ze rynek sie nasycil Wysłane z...

    Moze to znak, ze rynek sie nasycil

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  9. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Posadz konopie, zeby miec pozniej relals ;b ...

    Posadz konopie, zeby miec pozniej relals ;b

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  10. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: A bo kolega Kazimierz? Moj siostrzeniec ma tak na...

    A bo kolega Kazimierz? Moj siostrzeniec ma tak na imie ;))

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  11. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Ale jak? ;) Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu...

    Ale jak? ;)

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  12. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: No trzeba zapiac pasy, bo moze byc niezla jazda...

    No trzeba zapiac pasy, bo moze byc niezla jazda przez dluzszy okres czasu.

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  13. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Dasz rade ;d @koki mojej corce trzy zeby na...

    Dasz rade ;d

    @koki mojej corce trzy zeby na raz tsraz ida :O zona ma slabe nocki

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  14. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Tak, tak widzialem na 9gag reklame tego srodka xD...

    Tak, tak widzialem na 9gag reklame tego srodka xD

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  15. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Ja to mam czas na granie jak dziecko spi, wiec za...

    Ja to mam czas na granie jak dziecko spi, wiec za duzo go nie mam ;D

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  16. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: No ja zaraz zbieram sie na instalacje paneli na...

    No ja zaraz zbieram sie na instalacje paneli na ~7 kW ;b

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  17. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: W temacie konsol. Ja od grudnia team Xbox one....

    W temacie konsol. Ja od grudnia team Xbox one. Jedi - fallen order zrobione, nadrabism GTA V i cisne FH4. Jeszcze dooma zaciagnalem w ramach game pass ^^

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu...
  18. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Ja co do smogu nie jestem przekonany. Wczoraj jak...

    Ja co do smogu nie jestem przekonany. Wczoraj jak siedzialem na woezy jakies 50 km od wwa bylo normaonie widac nasze draoacze chmur co jeszcze miesiac temu bylo niemozliwe. Dobtego...
  19. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Mi tez jakos nie wszedl "dom z papieru". Ja w...

    Mi tez jakos nie wszedl "dom z papieru". Ja w k9ncu musze zabrac sie za drugi i trzeci sezon "Watahy"

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  20. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Driv3r druga Jen tez jest ;DSwietny serial....

    Driv3r druga Jen tez jest ;DSwietny serial. Snakowita uczta dla oka i ucha. Rola Frycza to coa niesamowitego.




    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  21. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Ja nawet zimowek nie kupilem do auta ;b ...

    Ja nawet zimowek nie kupilem do auta ;b

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  22. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Jen to caly czas jest ruchable xp Wysłane z...

    Jen to caly czas jest ruchable xp

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  23. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: No ja tez odwolalem swoj wyjazd do nomen-omen...

    No ja tez odwolalem swoj wyjazd do nomen-omen Wloch. Raczej do majowki poprawy nie bedzie ;b

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
  24. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: Tak, tak. Walacje w dobrym miejscu z dobrym...

    Tak, tak. Walacje w dobrym miejscu z dobrym zarciem i relaks. Tez bym chcial ;) powinni wyczarowac wiecej testow, zeby zwiekszyc ilosc przebadanych na dobe per milion mieszkancow

    Wysłane z mojego...
  25. Odpowiedzi
    51,844
    Odsłon
    6,173,622

    Przyklejony: No ja tygodniowo praca-dom robie z 500 km ...

    No ja tygodniowo praca-dom robie z 500 km

    Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 100
Strona 1 z 4 1 2 3 4