Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Felgi 18 z RX8 w Nissanie POMOCY

Auto
    nissan

Domyślnie Felgi 18 z RX8 w Nissanie POMOCY

witam,
    posiadam nissana primere p12 z 2004 r.
    rozstaw śrub w nissanie to 5x114,3 otwór centrujący 66,1.
    Okazyjnie kupiłem felgi z Mazdy w rozmiarze 8x18 ET50 (5x114,3, otwór centrujący 67,1). Proszę o pomoc i pytanie czy wszystko co powinienem zrobić by pasowały to:
    1. Pierścien centrujący o grubości 1 mm (znalazłem już na allegro)
    2. Nakrętki płaskie z podkładką - (tego wymaga felga) 20 szt. (nie wiem czy ich symbol to M12?)
    3. Dystanse 5 mm - 4 szt aby odsunąć felgę od piasty bo środek piasty wypycha mi dekielek w feldze. (et50 w feldze - przy jeździe o nic nie haczy) Nie wiem czy wtedy będę mógł nakręcić jeszcze felgi.Ile potrzeba obrotów nakrętki aby było bezpiecznie?
    4. Dekielki Nissana.
    Jestem w tej kwestii laikiem więc proszę o pomoc czy będzie to pasowało.
    Pozdrawiam, Krzysiek

VIP Awatar Robak
    Auto
    Infiniti M35h

Domyślnie

A jakie et maja felgi od primery?
    Nie znam sie az tak na tym ale pownienies pojechac do jakiegos wulkanizatora i dopasowac felgi i wtedy zobaczyc co trzeba zeby je zamocowac. Wszysto co opisałes w punktach ma sens. Jesli sruby beda miały za krotki gwint to pewnie da sie znalzc inne z dłuzyszym. Z tego co sie orientuje to w zestawie z dystansami powninny byc nowe sruby z wydłuzonym gwintem ale nie wiem co tam znalazłeś. Stosuje sie tez dystanse przykrecane do piasty i wtedy mozesz zastosowac sruby oryginalne bo felga nie jest przykrecana do piasty tylko do dystansu. Nie wiem tylko gdzie i po co sa te nakretki.
    Czyli po kolei. Pierscien centrujacy, dystans, felga i dłuzsze sruby. Wszytsko powinno działac.
    Jak juz sie z tym uporasz to zapodaj zdjecia fury. Pewnie bedzie zajebista.

Auto
    nissan

Domyślnie