Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Zobacz wyniki ankiety: Najlepszy termin na IV zlot aG to:

Głosujących
17. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • 27-28 czerwca

    1 5.88%
  • 18-19 lipca

    5 29.41%
  • 29-30 sierpnia

    11 64.71%
Strona 3 z 29 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516171819 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 288

Wątek: IV Zlot aG -Powsin k/W-wy - 30.08.2009 - zdjęcia i wrażenia

  1. #21
    Moderator Awatar Emenems
    Dołączył
    07/2004
    Skąd
    Turek (PTU)
    Posty
    8,061
    Auto
    1. Fiat Punto 1.2 16V 2000r

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AGENT Zobacz posta
    Nie szkodzi, ja z Robakiem na pewno damy radę co nie?
    Który z was będzie robił za żonę
    Specjalista d/s sprzedaży części Opel, Chevrolet (Powoli uczę się francuskiego)

  2. #22
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,490
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    nie musi być namiot. Domki wystarczą jakieś sensowne.
    M&M aż taką straszną żonę masz, że Cię na weekend nie puści
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

  3. #23
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,518
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Emenems Zobacz posta
    Który z was będzie robił za żonę
    Agent pamietaj, jak bedziesz w domu to sie podmyj dokładnie

  4. #24
    Moderator Awatar Emenems
    Dołączył
    07/2004
    Skąd
    Turek (PTU)
    Posty
    8,061
    Auto
    1. Fiat Punto 1.2 16V 2000r

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seth Zobacz posta
    nie musi być namiot. Domki wystarczą jakieś sensowne.
    M&M aż taką straszną żonę masz, że Cię na weekend nie puści
    No wiesz jak to jest z kobietami które w miesiącach wakacyjnych będą w zaawansowanej ciąży (dlatego na koniec sierpnia na mnie nie liczcie).
    Specjalista d/s sprzedaży części Opel, Chevrolet (Powoli uczę się francuskiego)

  5. #25
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,490
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    aaaa, to przepraszam. Gratuluję w takim razie, tatusiu
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

  6. #26
    Awatar gt4
    Dołączył
    04/2007
    Skąd
    Vienna, Austria
    Posty
    6,463
    Auto
    EJ9 & MX-33 1/3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Potek Zobacz posta
    Tu jest Uć

    jak będzie tu, to będę na 100%

  7. #27
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,474
    Auto
    Honda Civic

    Domyślnie

    z Dabrownem wyglada sprawa tak ,ze juz teraz musialbym zabukowac jakis termin...bo jak w wakacje to bedzies zciezko , bo to jest teren brata mojego ojca , ktory sie tam cziluje po pracy w szpitalu

    wiec jak chcemy tam to trzeba juz zamawiac teren

    ale sprawa wygalda tak ,ze jest lozek na kolo 10 osob i w pyte miejsca na namioty do tego prywatny dostep do jeziora + dwa kajaki


    bede dzwonic w weekend ....

    co do oplat to tylko za zarcie i piwsko ;p no i ew. straty pomelanzowe ;p

    wiec jesli jestescie chetni to piszcie jak najszybciej a ja w weekend sie postaram zgadac z wujem
    Mind Full of Colors.

  8. #28
    Moderator Awatar b707
    Dołączył
    08/2006
    Skąd
    Warsaw, Poland
    Posty
    6,095
    Auto
    Skoda Superb III ew. Citigo Elegance

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Shyrl Zobacz posta
    Jestem za. Jak kto może bo wiadomo że nie każdy ma tyle czasu.
    Dobrą opcję zapodał zychu z tym Dąbrównem... Tylko Kraków by miał prz...... :P

    EDIT:
    Adam, w razie czego Ty prowadzisz... haha ... zaklepane:P
    No w tym roku dałbym rade sie stawić bo mam zero planów na wakacje:-] Może z Luba wpadne
    pzdr
    Imperialne Siły Moderujące

    Tu pilnuje Kocia Banda:
    https://www.facebook.com/KociaBanda/


  9. #29

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    Nie mowie ze od razu tak musi byc ale jak sie kilku chetnych zreflektuje to mozna pomyslec o jakiems noclegu. Mozna zrobic zlot w sobote. Czesc ktora bedzie musiała wracac do domu tego samego dnia pojedzie a druga czesc zostanie. Proste jak drut
    Robak jak zwykle trzeźwo myśli.

    Cytat Zamieszczone przez Emenems Zobacz posta
    Który z was będzie robił za żonę
    Wolałbym im nie zadawać takich pytań...

    Cytat Zamieszczone przez Seth Zobacz posta
    M&M aż taką straszną żonę masz, że Cię na weekend nie puści
    Maciek nie jest taki osamotniony - we wcześniejszym poście miał zapewne także mnie na myśli... :>

    Cytat Zamieszczone przez zychu Zobacz posta
    z Dabrownem wyglada sprawa tak ,ze juz teraz musialbym zabukowac jakis termin...
    Ja jestem za ostatnim tygodniem czerwca - 27-28. Kto jest "za"?

  10. #30
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,474
    Auto
    Honda Civic

    Domyślnie

    oj to by bylo wygodne ;D

    w weekend bede dzwonil i sie dowiadywal
    Mind Full of Colors.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •