Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 93

Wątek: Premium czy nie? Volvo, trzy herby i Japońce.

  1. #31
    Awatar Seb
    Dołączył
    11/2007
    Skąd
    Gdańsk
    Posty
    292
    Auto
    służbowe ale własne

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    Czyli jesli w Polsce wiekszosc taksowkarzy uzywa MB tzn ze na swiecie auto jest postrzegane jak taxi?
    kiepska analogia ale rozumiem że wg Ciebie producenci wsadzając znane twarze za kółka swoich produktów mają zły pomysł na budowanie marki, a te miliony inwestowane w reklamę są wyrzucone w błoto. Niestety gdy za kierownicą danego auta częściej widać "dresa" niż dajmy na to Joannę Brodzik to chcąc nie chcąc źle to wpływa na wizerunek marki. Nie rozumiem tylko dlaczego tak się na to obruszasz.

  2. #32
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,612
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bellezza Zobacz posta
    Prestiz marki nie podlega dyskusji, czy ktos to rozumie czy nie, jego wypowiedz ze volvo konkuruje z mercem nie poprawi statusu szwedzkiej firmy, bo jak ktos to przeczyta to sie gleboko zastanowi czy rzeczywiscie volvo to jest marka dla kogos z klasa skoro takie osoby i w taki sposob pisza na forum o tej marce w samych superlatywach.
    Volvo jest marka z klasa i ma duzy prestiz. Oczywscie ze mozna ja prowanywac z mercedesem. Bierzmy podbne auta np E i S80, wybieramy jakis tam sillnik 3.0, podobne wyposazenie i w rezultacie dostajamy zblizone do siebie eleganckie sedany o podobnych osiagach, przestrzeni, komforcie, prowadzeniu itd.
    Samochody sa bardzo podobne i spełniaja praktycznie tak samo potrzeby potecjalnego klienta. Jednak jesli przyjdzie ktos kto chce samochod podobny do wczesniejszych ale chce miec rakiete ktora przescignie porsche to prosze bardzo - e 63 amg. W volvo niestety nie uswiadczysz takiego auta bo: nie maja takiego silnika, przeniesienia napedu a auto nie jest nawet przystosowane na takie fajerwerki. Krotko mowiac nie posiadaja takiej techniki. Dlatego volvo jest o oczko niz niz MB czy Audi.
    Cytat Zamieszczone przez Seb Zobacz posta
    kiepska analogia ale rozumiem że wg Ciebie producenci wsadzając znane twarze za kółka swoich produktów mają zły pomysł na budowanie marki, a te miliony inwestowane w reklamę są wyrzucone w błoto. Niestety gdy za kierownicą danego auta częściej widać "dresa" niż dajmy na to Joannę Brodzik to chcąc nie chcąc źle to wpływa na wizerunek marki. Nie rozumiem tylko dlaczego tak się na to obruszasz.
    Mozesz mi objasnic o czym piszesz bo nie rozumiem?

  3. #33
    Awatar Ryjas
    Dołączył
    05/2008
    Skąd
    Gdansk, Poland, Poland
    Posty
    7,521
    Auto
    Twingo Initiale1,2 16V '01,Grand Scenic 1,9 dCi 130 KM '06; 306 1.4 '99

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    [...]Jednak jesli przyjdzie ktos kto chce samochod podobny do wczesniejszych ale chce miec rakiete ktora przescignie porsche to prosze bardzo - e 63 amg. W volvo niestety nie uswiadczysz takiego auta bo: nie maja takiego silnika, przeniesienia napedu a auto nie jest nawet przystosowane na takie fajwerki. Krotko mowiac nie posiadaja takiej techniki. Dlatego volvo jest o oczko niz niz MB czy Audi.
    Głupota:/ Jeśli ktoś chce AMG to zwyczajnie nie potrzebuje VOLVO. Jeśli ktoś potrzebuje auta statecznego nie kupuje AMG. A to czy wybierze Merca, czy VOLVO to inna sprawa.

    Prawdą jest, że konkretne marki często są preferowane przez jakieś tam grupy zawodowe... i tu należy upatrywać prestiżu...(patrząc oczywiście stereotypowo)

  4. #34
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,612
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ryjas Zobacz posta
    Głupota:/ Jeśli ktoś chce AMG to zwyczajnie nie potrzebuje VOLVO.
    Ty jestes ciezko kapujacy. Ja nie mowie o AMG tylko bardzo szybkim i komfortowym sedanie. W Volvo takiego nie ma. BMW, Audi, Mercedes, Lexus, Cadillac czy nawet Jaguar takie auta maja. Volvo produkujac podobne auta do ww nie ma tych wisienek na torcie i wg mnie nie ma tego prestizu. To ze człowiek w podeszłym wieku jezdzi autem nijak sie ma do jego prestrizu.

  5. #35
    Awatar Bellezza
    Dołączył
    08/2009
    Skąd
    Sprzed komputera
    Posty
    44
    Auto
    brak

    Domyślnie

    No prosze cie nie porownuj tu przednionapedowego volvo z mercem i bmw, audi moze nie dorownuje dwom poprzednim ale volvo przy nim wysiada pod wzgledem prowadzenia. Tak samo pod wzgledem komfortu, nie chodzi tylko twardosc zawieszenia, ale np o wyciszenie wnetrza, o to jak w aucie sie czujesz. Czujesz ze to auto kosztuje wiecej (chodz z tym do konca to nie prawda bo volvo ostatnio sie ceni na rowni z niemcami) Masz racje porownywanie marek takich jak audi merc czy bmw z volvo jest bezsensowne, ale jak widac niektorzy lubia wyzwania i takim zadaniom probuja stawic czola Co wiecej dla mnie porownywanie konkretnych modeli niemcow i volvi jest mijaniem sie z prawda, volvo to nie ta liga i czuc to na kazdym kroku. Kto mial kontakt to zrozumie. Niedlugo dojdzie do tego ze opla bedziecie poronywac z e klasa bo opel wam wmowi ze to konkurent merca i juz. Robia wam producenci wode z mogu, demagogia jest na porzadku dziennym i pisanie czego bo tak pisze w folderach reklamowych jest zalosne. Niemcy to ikony, wyznaczniki standardow, jakosci prowadzenie i komfortu, innowacyjnosci! w klasie premium, jak ktos tego nie rozumie i dopisuje volvo do klasy premium to gratuluje...glupoty

  6. #36
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,612
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bellezza Zobacz posta
    Niemcy to ikony, wyznaczniki standardow, jakosci prowadzenie i komfortu, innowacyjnosci! w klasie premium, jak ktos tego nie rozumie i dopisuje volvo do klasy premium to gratuluje...glupoty
    No to teraz pojechałes po całosci. Gratuluje klapek na oczach.

  7. #37
    Awatar Seb
    Dołączył
    11/2007
    Skąd
    Gdańsk
    Posty
    292
    Auto
    służbowe ale własne

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bellezza Zobacz posta
    No prosze cie nie porownuj tu przednionapedowego volvo z mercem i bmw, audi moze nie dorownuje dwom poprzednim ale volvo przy nim wysiada pod wzgledem prowadzenia. Tak samo pod wzgledem komfortu, nie chodzi tylko twardosc zawieszenia, ale np o wyciszenie wnetrza, o to jak w aucie sie czujesz. Czujesz ze to auto kosztuje wiecej (chodz z tym do konca to nie prawda bo volvo ostatnio sie ceni na rowni z niemcami) Masz racje porownywanie marek takich jak audi merc czy bmw z volvo jest bezsensowne, ale jak widac niektorzy lubia wyzwania i takim zadaniom probuja stawic czola Co wiecej dla mnie porownywanie konkretnych modeli niemcow i volvi jest mijaniem sie z prawda, volvo to nie ta liga i czuc to na kazdym kroku. Kto mial kontakt to zrozumie. Niedlugo dojdzie do tego ze opla bedziecie poronywac z e klasa bo opel wam wmowi ze to konkurent merca i juz. Robia wam producenci wode z mogu, demagogia jest na porzadku dziennym i pisanie czego bo tak pisze w folderach reklamowych jest zalosne. Niemcy to ikony, wyznaczniki standardow, jakosci prowadzenie i komfortu, innowacyjnosci! w klasie premium, jak ktos tego nie rozumie i dopisuje volvo do klasy premium to gratuluje...glupoty
    Po wysłuchaniu takiej argumentacji nie pozostaje nic - tylko zakończyć rozmowę
    Pozdrawiam

  8. #38
    Awatar Ryjas
    Dołączył
    05/2008
    Skąd
    Gdansk, Poland, Poland
    Posty
    7,521
    Auto
    Twingo Initiale1,2 16V '01,Grand Scenic 1,9 dCi 130 KM '06; 306 1.4 '99

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    Ty jestes ciezko kapujacy. Ja nie mowie o AMG tylko bardzo szybkim i komfortowym sedanie. W Volvo takiego nie ma. BMW, Audi, Mercedes, Lexus, Cadillac czy nawet Jaguar takie auta maja. Volvo produkujac podobne auta do ww nie ma tych wisienek na torcie i wg mnie nie ma tego prestizu. To ze człowiek w podeszłym wieku jezdzi autem nijak sie ma do jego prestrizu.
    Hmm. 230 KM w s40, 315 KM w s80, 285 KM w xc60, 315 w xc90... Ok może to nie wisienki na torcie, ale szybkie auta na pewno... (szczególnie że to auta ze Szwecji, gdzie znają rozsądek)

  9. #39
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,612
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Zgadza sie. Tylko tak jak jeden z kolegow napisał w swej niechlubnej wypowiedzi jednak to Niemcy w markach premium dyktuja trendy a volvo tylko idzie za nimi.
    Dzieki temu to własnie one maja wiekszy prestiz. Oczywscie dresiarstwo, ktore jezdzi audi i bmw obniza prestiz marki jednak wg mnie ogolnie ma to marginalne znaczenie bo ja patrze na marke za jej osiagniecia a nie to kto jezdzi tymi autami w Polsce.
    Polacy, z przykracia to nalezy powiedziec, sa narodem ktorego mentalnosc pozostawia wiele do zyczenia i to co wielu soba reprezentuje nijak sie ma do tego czym jezdza. Wielu z nich kiedy widzi na klapie znaczek TDI sra pod siebie nie widziec dlaczego. Wielu tych aut nie kupiło za uczciwie zarobione pieniadze a maja je dlatego ze sasiad bedzie piszczał z zazdrosci.

  10. #40

    Dołączył
    02/2009
    Skąd
    Silesia
    Posty
    212
    Auto
    IP200 & MX-5

    Domyślnie

    Pozwolę sobie dodać co nie co do OT...
    Jaki jest sens porównywania wersji AMG mercedesa, M bme, czy RS audi do Volvo skoro te nie oferuje aut sportowych jakimi są odmiany amg, m i rs??

    Prestiż marki jak ktoś już napisał to tak naprawdę to kogo czy też jakie grupy społeczne identyfikujemy z daną marka... prawda? Do całej dyskusji można dodać SAABa, który zdaje się być jeszcze bardziej prestiżową marka od Volvo.

    Co prawda rynek US różni się od europy ale ile tam jeździ audi?? a ile volvo?? i z kim utożsamiana jest marka volvo??

    Co do "dresów" w audi to niestety 3 paski i brak karku przesiada się ze swoich wysłużonych BMWe do nieco nowszych ale i tak pełnoletnich audi. I za niedługo nie będziemy myśleć dres w bmw tylko dres w audi.




    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    Zgadza sie. Tylko tak jak jeden z kolegow napisał w swej niechlubnej wypowiedzi jednak to Niemcy w markach premium dyktuja trendy a volvo tylko idzie za nimi.
    Bardzo się nie zgodzę... Volvo jako pierwsza marka wprowadziła pasy bezpieczeństwa, przez wiele lat uchodziła za najbezpieczniejszą i ciągle przoduje w nowościach z dzidziny systemów bezpieczeństwa, np BLIS i inne których nazw nie pamiętam.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •