Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Wątek: Need For Speed Hot Pursuit

  1. #11
    Awatar bobryt
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Posty
    717
    Auto
    AR155

    Domyślnie

    szczerze ja wole się ganiać z policją niż walczyć o sekundy na torze. a NFS to zawsze właśnie była ganianka z pałami. kilkuminutowe zabawy w kotka i myszkę z niebieskimi w Most Wanted rządzą do dziś!!!

  2. #12
    Awatar Grap!
    Dołączył
    07/2009
    Skąd
    WD
    Posty
    1,144
    Auto
    Toyota Corolla E11

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gt4 Zobacz posta
    od kupna Shifta (we wrześniu) grałem może kilka razy jakoś nie ciągnie mnie do tej gry, a niektóre fury są na prawdę świetne
    Witaj w klubie Ja Shifta mam od grudnia i też pograłem klika razy Mam nadzieję, że nowy NFS to faktycznie będzie powrót do tak dobrych gier z tej serii jak: Underground (Underground 2 też), Most Wanted. Carbon jeszcze był fajny, ale każdy następny NFS był coraz gorszy. O Undercoverze nawet szkoda gadać. W to zagrałem z 5, może 6 razy. Zawiodłem się strasznie. Shift nie był taki zły, ale też mnie nie ciągnęło do tej gry

  3. #13
    Awatar gt4
    Dołączył
    04/2007
    Skąd
    Vienna, Austria
    Posty
    6,463
    Auto
    EJ9 & MX-33 1/3

    Domyślnie

    wlasnie o to chodzi, jest spoko, ale nie wciaga. drift jest do dupy.

  4. #14

    Domyślnie

    Grafika będzie świetna, nie będzie miasta - same plusy. Niewiadomą jest jeszcze model jazdy - jeśli zrobią coś w stylu Porsche 2000 będzie pierwszy od dekady NFS w który da się pograć

  5. #15
    Awatar Credt
    Dołączył
    12/2006
    Skąd
    Gdańsk
    Posty
    2,850
    Auto
    406 Coupe V6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bobryt Zobacz posta
    kilkuminutowe zabawy w kotka i myszkę z niebieskimi w Most Wanted rządzą do dziś!!!
    Polać mu!
    Dzisiaj sobie pogram chyba Czarna Lista też miała swój urok.

  6. #16

    Dołączył
    04/2010
    Skąd
    Zabrze/Buncrana
    Posty
    71
    Auto
    nie mam jeszcze

    Domyślnie

    ja ostatnio zagrałem w nfs 4 road challenge i jestem zaskoczony bo pomimo lat ta gra ma swój urok i mam nadzieje ze nowy nfs też będzie miał to samo albo przynajmniej trochę tego klimatu

  7. #17
    Newsman forum Awatar Lay'S
    Dołączył
    02/2009
    Posty
    4,346

    Domyślnie

    Hehe, nadal jeszcze na kompie mam zainstalowanego Hot Pursuit 2, ech, grało się w to, teraz już mi się prawie po całości znudziła :P Od razu mi się przypomniało, do czego nowe Hot Pursuit będzie nawiązywać, jak zobaczyłem screeny Czekam z niecierpliwością, choć widzę, że widoku zza kierownicy nie będzie, kurna...
    Cytat Zamieszczone przez szyper93 Zobacz posta
    Mi sie strasznie podoba
    Jak juz tak wracaja do przeszlosci to moze znow cos takiego jak NFS: Porsche ;D
    Ooo tak, to było coś Grafiką nie powalała (jak większość tamtejszych gier), ale miała taki klimacik, do dziś IMHO najlepszą zaletą tej gry był widok zza kierownicy
    Cytat Zamieszczone przez rwe11 Zobacz posta
    ja mam shifta gram czasami jednak wole spędzać czas przy gran turismo 4 xd (wiem to już zabytek xd ) shift czy lepszy od grida ?... no nie wiem jest ok jednak model uszkodzeń jest słabszy drift trudniejszy ciężko płynnie driftowac z realistyką tez jest ok ale nie idealnie
    co do aut no są dobrze wykonane denerwuje troszku ze dodatki wyszły tylko na konsole i gracze pc zostali złe potraktowani... ferrari jest tylko na Xboxie a dodatek z maserati i jeszcze tam jakimiś autami na oby dwóch konsolach
    Wiedz co to przecinek i jakaś zrozumiała forma internetowej wypowiedzi?
    Cytat Zamieszczone przez Szakal Zobacz posta
    Jednak jestem zaskoczony. Jakiś czas temu dopiero co wypuścili NFS: Shift i już trwają prace zaawansowane nad nową?
    No coś Ty, przecież tak jest co roku Co roku jest nowa część, (nie liczę wcześniejszych) Underground, Underground 2, Most Wanted, Carbon, Pro Street, Undercover, Shift i w tym roku Hot Pursuit I za rok też pewnie będzie nowa :P Mam nadzieję na pewno.

  8. #18

    Dołączył
    04/2010
    Skąd
    Zabrze/Buncrana
    Posty
    71
    Auto
    nie mam jeszcze

    Domyślnie

    Sorry za tą wypowiedz, a jeśli chodzi o need for speeda
    http://www.youtube.com/watch?v=NtnU0...layer_embedded
    mały gameplay

  9. #19

  10. #20

    Dołączył
    04/2010
    Skąd
    Zabrze/Buncrana
    Posty
    71
    Auto
    nie mam jeszcze

    Domyślnie

    Pojawiła sie lista samochodów

    Alfa Romeo 8C Competizione
    Alfa Romeo 8C Spyder
    Aston Martin DBS
    Aston Martin DBS Volante
    Aston Martin One-77
    Aston Martin V12 Vantage
    Audi R8 5.2 FSI quattro
    Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro
    Audi TT RS Coupé
    Bentley Continental Supersports
    BMW M3 E92
    BMW M6 Convertible
    BMW Z4 sDrive35is
    Bugatti Veyron 16.4
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport
    Carbon Motors E7
    Chevrolet Camaro SS
    Chevrolet Corvette Grand Sport
    Chevrolet Corvette Z06
    Chevrolet Corvette ZR1
    Dodge Challenger SRT8
    Dodge Charger SRT8
    Dodge Viper SRT10
    Dodge Viper SRT10 ACR
    Ford Crown Victoria Police Interceptor
    Ford GT
    Ford Police Interceptor Concept
    Ford Shelby GT500
    Ford Shelby GT500 Super Snake
    Jaguar XKR
    Koenigsegg Agera
    Koenigsegg CCX
    Koenigsegg CCXR Edition
    Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
    Lamborghini Gallardo LP560-4
    Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder
    Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
    Lamborghini Murciélago LP 640-4
    Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV
    Lamborghini Reventón
    Lamborghini Reventón Roadster
    Maserati GranCabrio
    Maserati GranTurismo S Automatic
    Maserati Quattroporte Sport GT S
    Mazda RX-8
    McLaren F1
    McLaren MP4-12C
    Mercedes-Benz SL65 Black Series
    Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
    Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss
    Mercedes-Benz SLS AMG
    Mitsubishi Lancer EVOLUTION X
    Nissan 370Z Coupe
    Nissan 370Z Roadster
    Nissan GT-R SpecV (R35)
    Pagani Zonda Cinque
    Pagani Zonda Cinque Roadster
    Porsche 911 GT3 RS
    Porsche 911 Targa 4S
    Porsche 911 Turbo S Cabriolet
    Porsche 918 Spyder (Concept Study)
    Porsche Boxster Spyder
    Porsche Carrera GT
    Porsche Cayman S
    Porsche Panamera Turbo
    Subaru Impreza WRX STI

    Fajnie ze Będzie Evo
    http://grrr.pl/2010/08/29/need-for-s...rsuit-pojazdy/ link do listy

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •