Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Wątek: Imperium Spamu

  1. #48421
    Awatar QbaKuba
    Dołączył
    08/2009
    Skąd
    Zgierz
    Posty
    2,422
    Auto
    Lepsze Ponieważ Gazowe

    Domyślnie

    Nie ogarniam tego. Czytam o dwulitrowym 140 konnym Qashqaiu - super silnik, idealny do gazu. Czytam o Lagunie 3 2.0 140 km - gazu nie przyjmuje, w ogóle beee.
    A przecież to ten sam silnik, prawda? Czy inna konstrukcja?
    Przy okazji?
    1.6 115 km lub 110 km w Qashqaiu oraz Megane 3 - jak to znosi gaz?

  2. #48422

    Domyślnie

    2.0 140KM w Renault czy Nissanie są bardzo kiepskie do LPG. Nie dość, że mają szklanki, to jeszcze bardzo słabe głowice. Szkoda czasu na to. W Kaszkaju nie ma nic dobrego pod LPG.

    Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl

  3. #48423

    Domyślnie

    A przy tym koszt wymiany głowicy w takim francuzie czy nissanie to pewnie majątek .

  4. #48424
    Awatar Buzzer
    Dołączył
    12/2008
    Skąd
    Poznań
    Posty
    2,791
    Auto
    Mondek MK4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez QbaKuba Zobacz posta
    Nie ogarniam tego. Czytam o dwulitrowym 140 konnym Qashqaiu - super silnik, idealny do gazu. Czytam o Lagunie 3 2.0 140 km - gazu nie przyjmuje, w ogóle beee.
    A przecież to ten sam silnik, prawda? Czy inna konstrukcja?
    Przy okazji?
    1.6 115 km lub 110 km w Qashqaiu oraz Megane 3 - jak to znosi gaz?
    Nie czytaj autoscierwa i motoru i amis to nie bedziesz w bambuko robiony.

  5. #48425
    Awatar QbaKuba
    Dołączył
    08/2009
    Skąd
    Zgierz
    Posty
    2,422
    Auto
    Lepsze Ponieważ Gazowe

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VectorOPC Zobacz posta
    2.0 140KM w Renault czy Nissanie są bardzo kiepskie do LPG. Nie dość, że mają szklanki, to jeszcze bardzo słabe głowice. Szkoda czasu na to. W Kaszkaju nie ma nic dobrego pod LPG.
    Dziękuję Jednostka 1.6 110km w Megane3 to będzie chyba to samo co w Kaszkaju, czy się myle? Wiem na pewno, że 1.6 SCe w Dacii to jednostka Nissana.

    Cytat Zamieszczone przez samochodziarz-slask Zobacz posta
    A przy tym koszt wymiany głowicy w takim francuzie czy nissanie to pewnie majątek .
    Wolę nie wiedzieć...

    Cytat Zamieszczone przez Buzzer Zobacz posta
    Nie czytaj autoscierwa i motoru i amis to nie bedziesz w bambuko robiony.
    Nie czytam tych publikacji, posiłkuje się internetami

  6. #48426

    Domyślnie

    Nie, w Megane 1.6 110KM to inny silnik niż 1.6 115KM w Nissanie. Ten z Megane do LPG jest jak najbardziej OK i generalnie jest dość trwały poza awariami charakterystycznymi dla tego silnika. Ten w Nissanie konstrukcyjnie jest zbliżony do 2.0 140KM i do gazu nie jest dobrym pomysłem.

    Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl

  7. #48427
    Awatar QbaKuba
    Dołączył
    08/2009
    Skąd
    Zgierz
    Posty
    2,422
    Auto
    Lepsze Ponieważ Gazowe

    Domyślnie

    Jakie awarie najczęściej dotykają silnik 1.6 110km? To jest ta sama jednostka co była już w pierwszej Megane?

  8. #48428
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,474
    Auto
    Honda Civic

    Domyślnie

    A Mazda Premacy/5? Albo Ford C-Max? Interesują mnie benzyniaki tylko, raczej bez LPG :-)

    Ford ponoć ma bardzo dobre opinie i gorąco myślę o aucie tego typu. Diesla nie chce z racji droższych napraw i smrodzenia.
    Mind Full of Colors.

  9. #48429
    Awatar Rules
    Dołączył
    02/2016
    Skąd
    Śląsk
    Posty
    374

    Domyślnie

    O Mazdzie nie wiem za dużo, ale C-Max bardzo fajne auto (moim zdaniem) pod względem prowadzenia i pozycji za kierownicą, natomiast jest bardzo podatny na rdzę, zwłaszcza tylne nadkola i progi. Poza tym z tyłu masz wielowahaczowe zawieszenie które potrafi być bardzo kosztowne w naprawie.

  10. #48430

    Domyślnie

    C-max rdzewieje, ale i tak dużo dużo mniej od Mazdy. Zawieszenie skomplikowane, ale stosunkowo trwałe, więc jakoś specjalnie bym się nie przejmował. Generalnie są OK. Benzyniaki 1.8 lubią olej (słabe pierścienie, około 200 000km i kosz). Zostaje więc albo słaby 1.6, albo rzadki 2.0. Jest też Zafira B 1.8 140 - przyjemniej wykończona, odporna na wysokie przebiegi, ale gorzej się prowadząca.

    Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •