Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Nissan Navara 2.5 TDi

  1. #1

    Dołączył
    10/2005
    Skąd
    Skołyszyn (Podkarpacie)
    Posty
    8

    Domyślnie Nissan Navara 2.5 TDi

    Witam wszystkich mam puytanie co sadzice o nissan navara 2.5tdi full opcja
    cena 65.000tys zł warto i co to za samochód jak u niego z awaryjnścią wiem ze to japończyk wiec nie powinien sie psuc ale nigdy nie wiadomo
    Jechałem VW PHEATONEM 230KM?h po zwykłej drodze w terenie zabudowanym. HAHAHA Poszukuje wszystkiego o tym samochodzie zwłaszcza o wyciszeniu wnetrza bo reszt juz wiem.Pomóżcie

  2. #2
    Awatar Wielbłąd
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    EPBY
    Posty
    3,985
    Auto
    sępie

    Domyślnie

    zapomniałes o G i o RR, które sa podobno własnoscia siostry... na temat samochodu to raczej watpie aby Nissan popełnił klape i bedzie awaryjny...
    To nie ja byłam Ewą !

    No popatrz jak jest pięknie.

  3. #3

    Domyślnie

    Nie wiem po co zaczynacie temat o tym co bylo,czyli o vw ktorego nie ma itd.zapytal o nissana wiec mu odpowiedzcie,ja uwazam ze to sopko auto i warto go kupic!

  4. #4
    Awatar Jacobser
    Dołączył
    09/2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    3,297

    Domyślnie

    Przyzwoita propozycja,choć w tym przedziale cenowym wybrałbym jakąś limuzynę,a nie auto z szufladą za plecami.Co się tyczy Navary to podobnie jak nowa Toyota Hilux jest autem lifstylowym,które sprawdza się w każdych warunkach.A że jest japońskie to napewno nie powinno być awaryjne,dlatego możesz kupić sobie tę brykę spokojnie.

  5. #5
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,957
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    Hilux lifestylowy?? Ty chyba żartujesz z takimi silnikami? hilux od zawsze jest wołem roboczym (poza wersją surf)
    a navara bardzo przyjemna
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17, Débris bon marché
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

  6. #6

    Dołączył
    10/2005
    Skąd
    Skołyszyn (Podkarpacie)
    Posty
    8

    Domyślnie

    o nissana to znajomy pyta a nie ja tylko o nnie ma konta na AG i mi powiedział ze jak mam mozliwosc to zebym zapytał co to warte
    Jechałem VW PHEATONEM 230KM?h po zwykłej drodze w terenie zabudowanym. HAHAHA Poszukuje wszystkiego o tym samochodzie zwłaszcza o wyciszeniu wnetrza bo reszt juz wiem.Pomóżcie

  7. #7

    Domyślnie

    To niech sobie zalozy konto na aG,jaki problem?bedziemy mieli 1 uzytkownika wiecej

  8. #8
    Awatar JaCie
    Dołączył
    09/2005
    Skąd
    sprzed komputera
    Posty
    433

    Domyślnie

    Nie jechałem nim, ale czytałem wiele opinii i zawsze dobrych. Podoba mi się tez stylistyka. Podobno jest to całkiem dobrze wykończone, wygodne auto.

  9. #9

    Domyślnie

    Navarra to bardzo przyzwoity pick-up. Chociaż jakbym miał coś wybierać z tańszych pick-upów to byłby to Ford Ranger.

  10. #10

    Domyślnie Re: Nissan Navara 2.5 TDi

    Cytat Zamieszczone przez Phaeton 230
    Witam wszystkich mam puytanie co sadzice o nissan navara 2.5tdi full opcja
    cena 65.000tys zł warto i co to za samochód jak u niego z awaryjnścią wiem ze to japończyk wiec nie powinien sie psuc ale nigdy nie wiadomo
    Po pierwsze warto byłoby wspomnieć z którego roku jest ta Navara - bo rozumiem, że Twój znajomy nie trafił na wielką promocję Nissana i nie kupuje nowego...

    Jeśłi mam wyrazić swoje zdanie, to zafajniście podoba mi się najnowsza Navara w wersji Double Cab - niestety cena wersji Sport to ok. 140 tysięcy złotych...

    P.S. Czy to właśnie w Navarze wychodzi wersja z drzwiami otwieranymi jak w Maździe RX-8 czy pomyliło mi się z innym pickupem?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •