Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: [opinie] Fiat Uno

  1. #1
    Awatar Mroku
    Dołączył
    11/2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    5

    Domyślnie [opinie] Fiat Uno

    Fiat Uno.Co sądzicie o tym samochodzie? Jakie macie o nim zdanie?

  2. #2

    Domyślnie

    UNO:
    - tani
    - powolny
    - mały
    - stary(ten temat powinien być chyba w young & old timers)
    Ogólnie taki zwykły fiat.

  3. #3
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,541
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Moja mama miała kiedys dawno temu białe 3d z silnikiem 1.1.Samochodzik miał dobrego kopa i mało palił.Po 2 latach wytłukło sie w nim zawieszenie z przodu tak ze o komforcie i amortyzacji mozna było pomarzyc.Jak byłem mały wydawało mi sie ze jest w srodku bardzo duzy.Po tem miałem z nim stycznosc jak na egzaminie na prawko spieprzyła sie corsa i jako zamiennik dali uno.Tragedia, nie mogłem sie zmiescic za kierownica.Kierownica ocierała mi o uda.Cieko było zakrecac.Na szczesie to juz było tylko po miescie a plac zaliczyłem na corsie.Ogolnie mam pozytywne zdanie na temat tego samochodu.Przede wszystkim tani srodek do przemieszczania sie z punktu A do B

  4. #4
    VIP Awatar ilovebmw
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Obecnie Warszawa, czasami Ciechanów
    Posty
    1,387
    Auto
    Zostało jedno :( Mondeo MK4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mustangshelby
    - tani
    w sumie prawda

    Cytat Zamieszczone przez mustangshelby
    - powolny
    przejedz sie wersja 1,3 turbo

    Cytat Zamieszczone przez mustangshelby
    - mały
    byc moze sie myle, ale to jest klasa B, czyli taki maly nie jest, w miare wygodnie w nim jest, poza tym za takie pieniadze malo bylo nowych samochodow rownie duzych.

    Cytat Zamieszczone przez mustangshelby
    - stary
    z tym tez sie zgodze, konstrukcja pochodzi zapewne gdzies z poczatku lat 80, wydaje mi sie, ze moga byc to lata ok 83 roku, z tym ze znowu mylic sie moge.

  5. #5

    Domyślnie

    Poprostu:
    -Nie lubie malych aut
    -Kwadracik
    +Wysoki troszke
    +tani
    -Nie komfortowy
    -=°VSpeeder°=-
    >>><<<
    Siemqa!

  6. #6
    Awatar Mroku
    Dołączył
    11/2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    5

    Domyślnie

    Taki powolny to on nie jest, miałem Uno z silnikiem 1,4 (sprowadzony z zagranicy) i "buta"miał nawet nawet

  7. #7
    VIP Awatar ilovebmw
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Obecnie Warszawa, czasami Ciechanów
    Posty
    1,387
    Auto
    Zostało jedno :( Mondeo MK4

    Domyślnie

    jest dosc szybki mimo malej pojemnosci, bo jest lekki - watpie czy zapewnia jakies bezpieczenstwo. byc moze sklada sie w czasie wypadku jak harmonijka...

  8. #8
    VIP Awatar Dominik999
    Dołączył
    01/2005
    Skąd
    Świdnica/Wrocław
    Posty
    1,932
    Auto
    Ford Focus mk2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ilovebmw
    jest dosc szybki mimo malej pojemnosci, bo jest lekki - watpie czy zapewnia jakies bezpieczenstwo. byc moze sklada sie w czasie wypadku jak harmonijka...
    A znasz auto tej klasy z tego okresu, które się nie składa?

  9. #9
    VIP Awatar ilovebmw
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Obecnie Warszawa, czasami Ciechanów
    Posty
    1,387
    Auto
    Zostało jedno :( Mondeo MK4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominik999
    Cytat Zamieszczone przez ilovebmw
    jest dosc szybki mimo malej pojemnosci, bo jest lekki - watpie czy zapewnia jakies bezpieczenstwo. byc moze sklada sie w czasie wypadku jak harmonijka...
    A znasz auto tej klasy z tego okresu, które się nie składa?
    raczej nie, moze ktos zna?

  10. #10
    ŁOWCA BLACH Awatar AGENT
    Dołączył
    06/2004
    Skąd
    Jaroty
    Posty
    7,707
    Auto
    Najlepsze na świecie

    Domyślnie

    Ludziska!!! Bredzicie!!!!
    Dla mnie to auto nie ma wad, a jeżdżę nim już ponad 5 lat!
    Jest:
    -tani w eksploatacji
    -dynamiczny (mam wersję 1.0), jak na tak małą pojemność auto szybko się zbiera
    -twarde zawieszenie pozwala w miarę szybko brać zakręty
    -przestronne wnętrze i jeden z największych kufrów w klasie
    -ponadczasowa sylwetka

    Wkurwiają mnie tylko tacy, co pojęcia nie mają bo nigdy nie jeździli Uniaczem, a pierdolą od rzeczy farmazony!!!
    Pewnie nawet co niektórzy prawka nie mają, a się mądrzą!
    Ja na brak miejsca na prawdę nie mogę narzekać (mam ponad 1,8m wzrostu i nie muszę nawet odsuwać do końca fotela).
    Na koniec dodam jako mocny argument, iż Fiat Uno był samochodem roku 1986.
    Były:
    (1.)
    Fiat 126 elx (NGI 9F82) 00', (2.) Fiat Uno 0.9 + LPG (NGI C858 ) 07', (3.) Opel Astra G Caravan 1.6 + LPG (NGI 04777) 99' , (4.) Fiat Panda 1.1 + LPG (NGI 4L32) 07' , (5.) Fiat Grande Punto 1.4 8v + LPG (N0 SORRY) 08', (6.) Honda Accord 2.0 benzyna (NO 9999C) 09', (7.) Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Benzina MA 170 TCT + LPG (N0 DAWAJ) 12'
    Są:
    Piaggio MP-3 400 (NOL 6Y06)
    Renault Scenic II phII 2.0 136 KM + LPG (N0 NSENS)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •