Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: [priv] Audi A3

  1. #1

  2. #2
    Awatar skibae124
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    Wrocław
    Posty
    284
    Auto
    W140

    Domyślnie

    ten przedni bumperek szoruje prawie po ziemi.
    Ale ogulnie tiun bardzo ciekawy, kolor daje rade wszystko jest tu spokojne i no GŁADKIE

  3. #3

    Dołączył
    12/2004
    Skąd
    Opole
    Posty
    928

    Domyślnie

    Kurde, cos mi tu smierdzi VT, ale za duzo tych fotek jak na to...
    Tak czy siak, samochod bardzo mi sie podoba, ogolnie jestem fanem takich modyfikacji, tzn. gładziutkie i masywne body + agresywny bad-look i ładne felgi... Poza tym ładne i przyjene dla oka wnetrze, ładne kolory(zzewnatrz tez zresztą)

  4. #4
    VIP Awatar Dominik999
    Dołączył
    01/2005
    Skąd
    Świdnica/Wrocław
    Posty
    1,932
    Auto
    Ford Focus mk2

    Domyślnie

    Taki tuning lubie, ale akurat ten zmodyfikowany tak sobie. Przód skaszaniony, za duży zderzak, badlook także, kierownica troche nieteges. w sumie reszta może być, błoby nieźle, gdyby nie ten pas przedni. Aaa, no i do tego ładne fele

  5. #5

    Dołączył
    10/2004
    Skąd
    *
    Posty
    7,533
    Auto
    *

    Domyślnie

    Eee tam, kolejne cholerstwo zbliżone do 2f2f, brewki i te zderzaki są śmieszne, bardziej to jest auto dla chłopca niż mężczyzny. ??:
    Nijak to się ma do german tuningu, no może jedynie fele.
    konto zamknięte

  6. #6
    Awatar Yoda
    Dołączył
    10/2004
    Skąd
    Opole
    Posty
    189
    Auto
    FF I

    Domyślnie

    piekny german style.. 3 rzeczy bym "wywalił" z przodu:
    ten bad-look (przesadzony zbytnio)
    szorujący po ziemi zderzak :neutral:
    no i te "wloty" na nadkolach z przodu (troche szpachli i nie ma problemu )

  7. #7
    VIP Awatar BKX
    Dołączył
    05/2005
    Skąd
    Łódź
    Posty
    2,163
    Auto
    Vw Polo 98' 1.4 [6N]

    Domyślnie

    Wnetrze TAK, felga TAK, kolor TAK... ale cala reszta NIE... po pierwsze tym sie nie da jezdzic, no chyba ze masz regulowny przeswit Po drugie paskudne sa te zderzaki... gdyby dodac nakladki do standardowych to wszystko byloby super. Jako calosc nie jest tak tragicznie, widac ze to nie jest "wies tuning" tylko wlozono troche pracy... i pieniedzy. Mysle, ze mozna jeszcze zmienic tylne lampy, bo standardowe troche nie bardzo, ale kwestia gustu... Troche zmarnowanie kasy, ja bym to rozegral inaczej, ale... jest OK

  8. #8
    Awatar MKa
    Dołączył
    03/2007
    Skąd
    Zielona Góra/Wrocław
    Posty
    2,135
    Auto
    maniak

    Domyślnie

    Eeee, nie...
    W taki tuning to się można bawić w NFSU ale nie "w realeu"...
    Wg mnie body komletnie skopane. Felgi też. Te brewki wogóle nie pasują! Jedyne co mi się w tym Audi jeszcze jakoś podoba to wnętrze ale z wyjątkiem kiery.
    Ogólnie to nie przepadam za takim troche wieś (wg mnie) tuningiem... :neutral: ??:
    Pozdrawiam

  9. #9

    Domyślnie

    Jest ładny, spoko felgi, dobrze wykonany, ale przez ten przedni zderzak;
    wystarczy byle dziura, koleiny, krawężniki,i mosz po zderzaku, to jest auto chyba na pokaz.

  10. #10
    VIP Awatar Potek
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Małopolska
    Posty
    2,379
    Auto
    Audi A4

    Domyślnie

    nieeeeee tak nie moze byc ... audi bez znaczka ... ehh .. nawet na kierownicy nie ma ;/
    hehe
    nie no nie podoba mi sie bardzo
    jedyna rzecz co mi sie przy nim podoba to fotele. . i tyle
    no i moze fele ale jakby sie tak nie błyszczały.. do czarnego A3 i takie białe mmm to by bylo cos

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •