Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Zobacz wyniki ankiety: AMV8 Vantage czy Maserati coupe gt czy Chevi Veta

Głosujących
30. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • AMV8 vantage

    17 56.67%
  • Maserati coupe gt

    5 16.67%
  • Chevrolet Corvette C6

    8 26.67%
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Poręczne, szybkie i małe coupe

  1. #1
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,541
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie Poręczne, szybkie i małe coupe

    Jako ze Nowy Aston Martin V8 Vantage niedawno wszedł na rynek mozna by było zobaczyc jak wypada na tle juz usytuownej konkurecji na rynku.Do porownania wybrałem Maserati Coupe gt i Chevroleta Corvette C6.Wszytstkie auta maja bardzo do siebie zbilzone parametry.Klasyczny układ napedowy z mocnym ok 400 konnym silnikiem V8 z przodu i napedzana tylna osia.Wszystkie sa niewielkie i bardzo zgrabne oraz maja dumnie brzmiace imiona znane doskonale w swiatku motoryzacyjnym.Corvetta moze jest najmniej ekskluzywana ze wzgledu na jakosc wykonania liczbe produkowanych egzemlarzy oraz cene ale pozostaje dalej w sferze marzen wielu.
    Dane:

    Aston martin V8 Vantage
    Silnik 4.3L 385 km/7300 rpm(to mi sie podoba)
    410 nm/5000 rpm
    max predkosc: 280 km/h
    0-100km/h: 5 sec.
    Przekładnia 6 stopniowa manualna
    Kołarzod 8,5/18 235/45 18;tył 9,5 275/40 18

    Masa:1570kg
    http://www.astonmartin.com/thecars/v.../specification

    Maserati Coupe GT
    Silnik 4.2L 390 km/7000 rpm
    452 nm/4500 rpm
    max predkosc: 285/km/h
    0-100km/h: 4,9 sec.
    Przekładnia 6 stopniowa manualna
    Kołarzod 8/18 235/40 18;tył 9,5 265/35 18
    Masa:1570kg
    P.S. Aston i Maserati sa prawie identyczne jesli chodzi o dane eksploatacyjne))
    http://www.maserati.com/jsp/home.jsp

    Chevrolet Corvette C6
    silnik 6.0L 400 km/6000 rpm
    542 nm/4400 rpm
    max predkosc: 300km/h
    0-100km/h: 4,7 sec.
    Przekładnia 6 stopniowa manualana
    Kołarzod 8,5/18 245/40 18;tył 10/19 285/35 19
    Masa:1445kg
    http://www.chevrolet.com/corvette/specifications/

    Ja wybieram Astona.Urzekł mnie jego wyglad.Linia jest taka ze sie zakochałem do razu.Dodac do tego pikielny ryk silnika i switene prowadzenie i juz nic innego nie chce.Maserati i Vete tez sa bardzo dobre i mi sie podobaja ale to juz nie to.
    Trzy szkoły budowy spotrowych pojazdow jednak jesli chodzi o efekt jest zbilzony.A wy jak rozstrzygniecie ten pojedynek miedzy GB, USA i Italy?

  2. #2
    VIP Awatar BKX
    Dołączył
    05/2005
    Skąd
    Łódź
    Posty
    2,163
    Auto
    Vw Polo 98' 1.4 [6N]

    Domyślnie

    Na samym poczatku odpada Corvetta... To samochod sportowy, ale nie pasujacy do tego grona, zbyt slabe materialy, zbyt niska cena, zbyt "pospolity"... Maserati to juz inna bajka, swietne wnetrze, wyglad zewnetrzy moze troszke delikatny, lecz ma to cos, co mnie bardzo do niego ciagnie, moze nawet bardziej niz do Ferrari... no i ten dzwiek silnika... hmmm... I zostaje jeszcze Aston Martin... Sama nazwa przyprawia juz o dreszcze, piekna linia, unikalne wnetrze, kraza plotki, ze niby awaryjne sa modele tej marki, ale to samo mozna powiedziec przeciez o Ferrari, czy nawet o innych samochodach sportowych, jak ktos nie umie sie z nimi obchodzic, to nic dziwnego ze sie psuja... Wybor ciezki, lecz ze wzgledu na "klase" i "szyk", wybieram Astona

  3. #3
    Awatar v40
    Dołączył
    10/2005
    Skąd
    Lublin
    Posty
    95
    Auto
    .

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BKX18
    Na samym poczatku odpada Corvetta...
    dokładnie.
    Ale z Maserati przegrywa nawet Aston
    Oficjalne, największe polskie forum Pixelcars- Dołącz do nas! www.MangaCars.pl

  4. #4
    Awatar Michak91
    Dołączył
    11/2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    264
    Auto
    Renault19 1.8 F7P

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez v40
    Ale z Maserati przegrywa nawet Aston
    Wcale że nie
    Czy AML nie poczuje sie obrażony
    Ja wybieram Astona, w tym porównaniu to on jest najlepszy
    oczywiście wg mnie

    EDIT
    Maserati jest po prostu brzydkie

  5. #5
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,956
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    jest tylko oczywiście jeden zwycięzca, mimo, że wszystkie samochody stąd są piekne (aston najmniej... jakoś nie pasuje mi koncepcja mini-astona).
    Samochód, który ma niespotykaną linię, z "kobiecymi" zaokrągleniami... moja wieczna i jedyna miłość.... Vette C6. - od tej generacji dodatkowo jej świetnie idzie skręcanie, więc, nie ma innej możliwości... aczkolwiek sam się dziwię co robi w tym porównaniu, bo to nieco inna klasa
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17, Débris bon marché
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

  6. #6
    BeeMiX
    Guest

    Domyślnie

    Serce niesługa, Corvette. Dla mnie amerykanie udowodnili że zawsze zrobią lepsze i tańsze auto od europejczyków. Nie wiem na ile to prawda ale podobno C6 objeżdza BMW 6 jak mu sie podoba. Ponadto ma mało wysilony V-8 z którego małym kosztem można podwoić moc.

  7. #7

    Domyślnie

    "Aston is astonishing" jak mawia pewien Jeremy... Ale faktycznie - baby Aston najbardziej do mnie przemawia i jest autem, które najchętniej chciałbym zobaczyć na własne oczy (o usadowieniu się za kierownicą tego cuda nawet nie wspominam... ).

    Poza tym bardzo lubię AML'a i bardzo chętnie dołączam do Jego fascynacji...

  8. #8

    Dołączył
    10/2004
    Skąd
    *
    Posty
    7,533
    Auto
    *

    Domyślnie

    Na pewno nie amerykaniec, skrzynia biegów jest jak zwrotnica kolejowa do przestawiania, do tego kiepskie materiały wykończeniowe, średniowieczna tylnia oś.
    Meserati tak samo cierpi ze skrzyni, która sprawdza się tylko na torze, pozatym Coupe GT ma tak szaleńcze prowadzenie że zabije na pierwszym zakręcie.
    Pozostaje tylko jeden...
    konto zamknięte

  9. #9

    Domyślnie

    jestem Antyfanem nowej generacji Aston Martina (poczynając od DB9 , ostrzegam) dla mnie niedościgniona pozostaje Corvetta...owszem może w jakości materiałowC6 wchodzi tak samo jak porównanie Trabanta z nowymi hatchback'ami to jednak odstawia reszta towarzystwa jak chce...chyba celowo nie zostały podane jej osiągi :susp: ...4.3s do setki , prędkość max. 300km/h i ćwiartka pokonana w zaledwie 12.7s....Aston i Maserati dla C6 nie są żadnym wyzwaniem...każdy pasjonat sportowych wozów i ich oiągów, który dosć dobrze zarabia kupic Corvette która jest prawie dwukrotnie tańsza od pozostałych rywali...po za tym Corvetta jest dostępna także w Polsce i ja to doceniam, serwis i czesći mam na miejscu...Po za tym mysle ze zamiast Corvetty do boju z Astonem i Maserati mogła by stanąć nowa 911...wiem że ma zupełnie inną jednostkę napdową, ale cena,dane techniczne i osiągi bardzo zbliżone
    The top of the range Type-X and the next level down Type-R featurethe turbocharged SR20DET developing 202hp and 202.5lb fb. Nissan 200SX Type -X

  10. #10
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,541
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Cwiartka cwiartka ale jedno okrazenie na torze i veta juz jest na koncu.Ale nie w tym rzecz.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •