Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Nowy samochód do 35 tys zł

Auto
    brak

Domyślnie Nowy samochód do 35 tys zł

Cześć!
    Nie znam się za dobrze, dlatego proszę Was o pomoc w wyborze nowego samochodu. Najważniejsze jest to by mało kosztował - do 35 tys zł, oraz by był tani w eksploatacji - nie psuł się, mało palił itd.
    Sama ustrzeliłam skode fabie oraz hyundaia i10. Co o tym sądzicie, może macie jakieś lepsze pomysły.

Auto
    brak

Domyślnie

http://www.autoefl.pl/searchadvanced.asp - ta wyszukiwarka z pewnością Ci pomoże.
    Ja kupiłbym Kia Picanto. Ostatnio ten producent słynie z dobrego stosunku jakości do ceny. Za 34 490 masz samochód z wbudowaną przez producenta instalacją lpg, centralnym zamkiem, alarmem, są poduszki powietrzne boczne, kierowcy i pasażera, kurtynowe, wspomaganiem kierownicy, regulowany fotel kierowcy i kilka innych dodatków. Autko ma 82KM więc jest to najmocniejszy silnik w tej cenie.
    Wg mnie to też najładniejsze autko za takie pieniądze.
    Jeśli chodzi o fabie to pełno tego jeździ i nikt nie narzeka na awaryjność, i10 ma znajomy i raczej sobie chwali.

Auto
    Renault Megane II Grandtour

Domyślnie

W tej cenie znajdziesz fajnie wyposażone Renault Clio.

http://otomoto.pl/renault-clio-alize...C20276137.html

Awatar Ryjas
    Auto
    Twingo Initiale1,2 16V '01,Grand Scenic 1,9 dCi 130 KM '06; 306 1.4 '99

Domyślnie

Fabia za te pieniadze to bedzie raczej golasek. Hyundai jest mniej atrakcyjny niż Picanto. Za 35-37 rozważyłbym jeszcze wspomniane Clio, ew. poszedł w stronę Chevroleta. Nowe Aveo można już dorwac z całkiem niezłym wyposazeniem w co prawda słabej wersji (ale ta już ma całkiem dużo jesli chodzi o bezpieczeństwo) za ok. 37 tys. Stary model już za 32 tys. (będzie miał klime radio itp, ale niestety gorsze wyosażenie z zakresu bezpieczeństwa) Stary w tym przypadku to gorszy model, ale 5 tys. piechota nie chodzi...