Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Auto dla kobiety

Domyślnie Auto dla kobiety

Na wiosnę mam zamiar kupić mój pierwszy samochód, myślałam o peugocie 206, chciałabym się dowiedzieć co myślicie o tym autku? dodam, że zamierzam kupić używany, oczywiście ze względu na cenę. Słyszałam różne opinie, niektórzy uważają je za dość awaryjne i odradzają. Jak większość kobiet nie znam się na samochodach, także prosiłabym o pomoc jakie auto polecilibyście młodej kobiecie? dziękuję
    "Kluczem do ludzkich serc nie jest nigdy nasza mądrość, lecz miłość."

Odwiedź sennik online i zobacz co znaczy twój sen. Sprawdź też swój horoskop dzienny.

Awatar joker5513
    Auto
    Clio III 1.2 TCE, Kawasaki Vulcan S 650

Domyślnie

206 nie jest złe ale ma jedną bolączkę - tylną belkę w zawieszeniu. Wymaga co 40-60 tysięcy regeneracji/wymiany a to wydatak co najmniej kilkuset złotych. Napisz może więcej - jakie przebiegi roczne, ile pieniędzy masz na autko. jazda po mieście czy trasie??

Zbanowany
    Auto
    Rower

Domyślnie

Suzuki Swift przed liftem, lejesz tylko benzyne i jedziesz, polecam bo mam w rodzinie

Awatar szymonst
    Auto
    Alfa Romeo 147

Domyślnie

Po pierwsze pochwal się jakim budżetem dysponujesz
    Alfa Amore

Było:
    146 1.6 TS - Rosso Proteo | 164 3.0 V6 - Nero | 156 2.0 TS - Verde Amazzonia | 147 1.6 TS - Grigio Africa 2001

Jest:
    147 1.6 TS - Rosso Giulietta 2009

Auto
    cee'd

Domyślnie

Regeneracja to półśrodek. Nową można wyrwać za ok. 1500zł. Mowa o oryginale.

Awatar ArcherPAF
    52
    Auto
    P 107 RC

Domyślnie

Olu, moim zdaniem 206 to bardzo fajny wybór. Z tą belką nie jest tak źle, co możesz poczytać na 206club.net.
    Autko jest zwinne, o przewidywalnych i łatwo wyczuwalnych rozmiarach. Jak chodzi o silniki to i diesle i benzyny są bardzo oszczędne.

Napisz ile zamierzasz rocznie pokonywać kilometrów oraz jaki masz budżet. Na pewno z kolegami pomożemy coś wybrać!
    Pzdr from ŁDZ,
    Basiu