Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: jakie wybrac auto do 35tys?

Domyślnie jakie wybrac auto do 35tys?

Witam,

Ze względu na fakt, że zupełnie nie znam się na samochodach, a wokół mam takich doradców, którzy jedynie krytykują moje wybory nie podsuwając alternatyw (no dobra, jedną dali Polo, ale ja nie chcę) proszę Was o pomoc

Szukam auta w przedziale cenowym 30-35tys zł. Oczywiście wymagania główne jak u większości miejskich koneserów motoryzacji bezpieczny, nisko-awaryjny, z rozsądnym spalaniem, łatwy w ewentualnym serwisowaniu.
    Najchętniej 4/5drzwiowe. Na 100% musi mieć moc, nie zniosę ociężałego, bez przyspieszenia, ponieważ chociaż 75% jazdy jest po mieście, to bywa, że dłuższe trasy też pokonuję.

Od 4 lat jeżdżę BMW E39, 520i – ale auto jest już zdecydowanie za duże na moje potrzeby i planuję go sprzedać.
    Stawiam na auta nieduże (chociaż jeszcze nie wiem jak zniosę przesiadkę z mojej ‘limuzyny’) - oglądałam Nissana Note (strasznie głośny+słabo wyposażony. Roczny NOTE jest gorzej wyposażony niż moje auto z ‘97r), Mazdę 2 (ciężko z taką kasą), Hondę Jazz (mało ich jest – przez co zastanawiam się nad serwisem).

Może coś polecicie?

Awatar Ryjas
    Auto
    Twingo Initiale1,2 16V '01,Grand Scenic 1,9 dCi 130 KM '06; 306 1.4 '99

Domyślnie

A wiek jaki?

Awatar joker5513
    Auto
    Clio III 1.2 TCE, Kawasaki Vulcan S 650

Domyślnie

Za 35 tys dostaniesz roczne/dwuletnie w idealnym stanie i bardzo małym przebiegiem Renault Clio III. Tak wiem polecam swoje auto Ale IMHO naprawdę warto. Silnik 1.2 16v albo 1.2 TCE w mieście zmieści się w 8 litrach ze spalaniem -przy sporej ilości korków. Jak na segment B komfortowe zawieszenie i fotele, auto będzie bardzo młode więc i bezproblemowe przez kilka lat. Tylko wymieniać olej i jeździć

Jeżeli nie Clio to można by dołożyć ze kilka tys złotych tysiące i kupić fabrycznie nowe Twingo?