Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 8 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 78

Wątek: auto dla studenta

Domyślnie auto dla studenta

Witam, jestem studentem i samochód potrzebny mi jest do dojazdu z domu do Warszawy i z powrotem (ok. 120 km, raz na dwa tygodnie), dodatkowo sporadyczne jazdy po mieście (na wydział i tak śmigam komunikacją, mam dobre połączenie buspasem) Do tej pory jeździłem wysłużoną Astrą I ojca 96', jednak auto zaczyna się sypać i strach nim jeździć (mamy go od nowości, przebieg ok. 220 tys. km) Dostałem od rodziców propozycję zakupu mi pojazdu, żebym miał czym jeździć zanim sam zacznę sobie radzić Z tego wynika moje pytanie: co kupić? budżet: ok. 20 tys. zł, zależy mi żeby nie był zbyt stary rocznikowo, z przebiegiem nie większym niż 130 tys. km, dość pojemny (jak jadę zabieram zwykle kilka osób- wiadomo z bagażem, żeby zmniejszyć koszty dojazdu), koniecznie benzyna (LPG daje sporą oszczędność) Marzeniem byłaby octavia II w kombi, jednak cenowo stoi za wysoko, myślałem też nad Fordem Focusem, młode roczniki można kupić poniżej 20 tys., co o tym myślicie? jakieś własne propozycje? A dodam jeszcze nie lubię aut francuskich (po prostu nie lubię i tyle, nie przekonujcie mnie więc do nich) Proszę o propozycje

Auto
    Kia Rio, Honda Accord

Domyślnie

Ja zaproponuje od siebie Vectrę C 1.8, najlepiej bez LPG i założyć we własnym zakresem. Przebieg pewnie będzie większy niż 130 tys w tej kwocie.

Awatar pyra666
    Auto
    VieśWagen

Domyślnie

A nie myślałeś o Astrze III kombi? z sinikiem benzynowym 1.6 z początku produkcji (2004-2005) idzie wyrwać coś do 20 tyś. silnik nadaje się do gazu, ale trzeba regulować luz zaworowy co jakiś czas.

Domyślnie

a co powiecie na taka Mazde?
    http://allegro.pl/piekna-mazda-6-kom...296030330.html
    ogólnie to jak się dowiedzieć czy dany silnik można zrobić pod LPG?

Auto
    Kia Rio, Honda Accord

Domyślnie