Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Zobacz wyniki ankiety: Jakie auto wybrał(a) bys dla siebie?

Głosujących
21. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • HYUNDAI SONATA

    14 66.67%
  • KIA MAGENTIS

    7 33.33%
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Hyundai Sonata czy Kia Magentis

  1. #1

    Domyślnie Hyundai Sonata czy Kia Magentis

    mój tata ma mały dylemat które auto kupic bierze pod uwage Hyundai Sonata i Kia Magentis. wypowiedzcie sie na ten temat które auto lepiej wybrac, ponizej zamieszczam fotki i dane techniczne:

    HYUNDAI SONATA:

    Pojemność silnika: (cm3) 2359
    Rodzaj paliwa: benzyna
    Liczba cylindrów / zaworów na cylinder / układ cylindrów:4 / 4 / rzędowy
    Moc maksymalna (kW/KM/obr./min): 118,5 / 161 / 5800
    Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr./min): 219 / 4250
    Prędkość maksymalna (km/h): 212
    Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h (s): 8,9

    Zużycie paliwa (l/100 km)

    Cykl miejski: 11,8
    Cykl pozamiejski: 6,5
    Cykl mieszany 8,5

    FOTKI:

    http://img.otomoto.pl/photos/300x225.../C966748_1.jpg

    http://img.otomoto.pl/photos/300x225.../C966748_2.jpg

    http://img.otomoto.pl/photos/300x225.../C966748_3.jpg

    http://img.otomoto.pl/photos/300x225.../C966748_5.jpg


    KIA MAGENTIS:

    moc 144 KM
    6000 obr./min
    moment obrotowy 189 Nm / 4250 obr./min
    predkosc maksymalna: 202km/h
    0/100km/h: 9.7
    PRZEPRASZAM ZE O KIA MAGNETIS JEST MNIEJ INFORMACJI ALE DEALER PODAJE TYLKO TYLE.


    FOTKI:

    http://www.kia.pl/cars/magentis2006/...etrze_L_01.jpg

    http://www.kia.pl/cars/magentis2006/...etrze_L_02.jpg

    http://www.kia.pl/cars/magentis2006/...etrze_L_10.jpg

    http://www.kia.pl/cars/magentis2006/...etrze_L_06.jpg



    dzieki za pomoc

  2. #2
    VIP Awatar ilovebmw
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Obecnie Warszawa, czasami Ciechanów
    Posty
    1,387
    Auto
    Zostało jedno :( Mondeo MK4

    Domyślnie

    ta kia nazywa sie magentis, nie magnetis.

    ja wybieram zdecydowanie sonate. bardzo podoba mi sie ten samochod, zarowno na zewnatrz, jak i wewnatrz.
    pasuja mi osiagi silnika, jego gole dane, jednak jestem ciekawy, jak chodzi on w rzeczywistosci, jak jest z kultura pracy.
    magentis jest rowniez swietna, podobnie jak wiele nowych samochodow koreanskich. za taka cene i z takim wyposazeniem powinny one sie dobrze sprzedawac.

    Literówki poprawiono.


    There's more to liv
    ing than only surviving

  3. #3
    Awatar JaCie
    Dołączył
    09/2005
    Skąd
    sprzed komputera
    Posty
    433

    Domyślnie

    Wybrałem Hyundaia, głównie ze względu na wygląd zewnętrzny, który nie "zalatuje Koreańszczyzną", a przynajmniej mniej niż Kia. Muszę przyznać, ze oba auta podobają mi się jak na tamten rejon świata, są całkiem eleganckie i wydają się starannie wykonane.

  4. #4
    VIP Awatar Potek
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Małopolska
    Posty
    2,379
    Auto
    Audi A4

    Domyślnie

    szczerze mi szczena opadła... nie wiedziałem ze tak wygląda Kia Magentis ... bardzo ładne autko ... jak na cos z korei... poza tym hyundai sonata tez niczego sobie ... przyznam ze ciekawy wybór... sie nie wypowiem na temat tych autek bo nie mam pojęcia za wiele on nich .. jak sami widzicie Kie Magentis w tej skórze to ja pierwszy raz na oczy widziałem .. :shock: a sonata wygląda na wmiare autko ... i raczej bym był za nią ... no ale sie na kiach tam nie znam ..
    Swoją drogą strasznie małe zdjątka i nie wiele na nich widac ... dlatego polecam te tapetki:

    Kia Magentis 1
    Kia Magentis 2
    Kia Magentis 3
    Kia Magentis 4

    Hyundai Sonata 1
    Hyundai Sonata 2
    Hyundai Sonata 3

  5. #5

    Domyślnie

    dzieki za tapetki sa duzo lepsze

  6. #6

    Dołączył
    03/2005
    Skąd
    DK 8
    Posty
    999
    Auto
    Rower

    Domyślnie

    jesli chodzi o Kie poprzednik byl bardzo tani 66tys w promocji, a nowy model jest bardzo ladny jesli chodzi o stylistyke(jedynie tyle moge powiedziec bo go na zywo nie widzialem)
    Sonata to auto na tej samej płycie podłogowej co Magentis(chyba). Oba koncerny ze soba współprracują. Auto rowniez jest ladne ale bardziej sie mi podoba Mag.
    Wybieram MAGENTISA
    ps. czasy brzydkich i strasznie nudnych koreańczyków mijają

  7. #7

    Domyślnie

    Pozwolę sobie dorzucić nieco więcej informacji...

    KIA MAGENTIS

    - dostępny na razie jeden silnik - benzynowy 2.0 16v (144 KM), w późniejszym czasie dołączy diesel 2.0 CRDi (140 KM).
    - wersje wyposażeniowe są dwie - Gold (6 poduszek, ABS, ESP, TCS, klimatyzacja automatyczna, pełna elektryka, 17-calowe alufelgi) w cenie 83.900 złotych oraz Platinum (Gold + skórzana tapicerka) - 86.900 złotych
    - dodatkowo rabat 4.500 PLN lub ubezpieczenie AC/OC/NW, alarm + czujnik cofania.

    HYUNDAI SONATA

    - dostępne dwa silniki - 2.4 (161 KM) oraz 3.3 V6 (235 KM)
    - cztery wersje wyposażeniowe - Comfort, Active, Elegance, Executive i Prestige. W najtańszej wersji Comfort (w promocji 77.900 złotych) dostaniemy 6 poduszek powietrznych, ABS, manualną klimatyzację, pełną elektrykę i 16-calowe alufelgi.

    Osobiście wybieram Sonatę - przód nieco kojarzy mi się z Audi, poza tym model ten od samego początku wzbudził we mnie pozytywne emocje. Za niecałe 80.000 złotych (a więc za cenę dobrze wyposażonego "markowego" samochodu klasy kompakt) dostajemy znakomicie wyposażoną i obszerną limuzynę - wersj Active nie opłaca się kupować, bo nie oferuje praktycznie nic ciekawszego od podstawowej Comfort, a za Elegance'a trzeba wypłacić w promocji już ponad 90.000 złotych - mój wybór Sonata 2.4 Comfort...

    (C) kia.pl
    (C) hyundai.pl

  8. #8

    Domyślnie

    dzieki BRABUS ja tez wole sonate

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez przemekp14
    dzieki BRABUS ja tez wole sonate
    To widać! Ten samochód wydaje mi się bardzo dobrym wyborem, szczególnie, że wcale nie pogniewałbym się, gdybym sam takim samochodem jeździł!

  10. #10

    Domyślnie

    hehe mój tata juz jest prawie przkonany ze bierze sonate (i dobrze)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •