Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 66

Wątek: Toyota Auris Touring Sports D4-D 125 Prestige

  1. #31

    Domyślnie

    Nowy Auris uważam za totalny niewypał i wydaje mi się że wynik sprzedaży nakręcają z pewnością floty lecące po micie niezawodności Toyoty i naiwni ludzie zapatrzeni w Toyotę z podobnych względów. Nie pojmuje jak ktoś mógłby kupić ten samochód po obejrzeniu konkurencji, naprawdę.

    Jeździłem hatchbackiem z 1.6 Valvematic. Silnik oceniam raczej pozytywnie jak na wolnossącą benzynę o tej pojemności, a zawieszenie jest dla mnie dobrym kompromisem pomiędzy komfortem i przyczepnością.
    Ale wnętrze to kpina w dzisiejszych czasach, od razu po wejściu zaskakuje, że dzisiaj, w świeżutkim przecież samochodzie może być taka tandeta. Istna tandeta, skrzypienie niektórych plastików pod naciskiem i fatalne materiały, w nowych samochodzie widziałem podobne jedynie w budżetowych modelach.
    A drugi zarzut to malutko miejsca dla pasażerów, to eliminuje go jako samochód rodzinny. Porównywałem go z Peugeotem 208 i przy ustawieniach pod tego samego kierowcę, w segment niższym, miejskim Peugocie jest z tyłu więcej miejsca ! Bagażnik też inne kompakty potrafią mieć wyraźnie większy.
    Bezawaryjność dzisiejszych Toyot też między bajki można wsadzić, jeżeli miałbym się tym kierować to uciekałbym w Lancera, Civica czy nawet i30/Ceed'a.

    Ten samochód nie ma żadnych wyraźnych argumentów na siebie, a wad ma dużo i to poważnych.

  2. #32
    Awatar vadeRR
    Dołączył
    09/2012
    Skąd
    podlaskie
    Posty
    336
    Auto
    SFXT 2014

    Domyślnie

    "Bezawaryjność dzisiejszych Toyot też między bajki można wsadzić"
    myślę, że jeśli chodzi o wolnossące benzynowe silniki Toyoty to się mylisz, Kolego.
    http://www.reliabilityindex.com/top-100
    18 miejsce w Top100 nie bierze się z powietrza.
    To najbardziej bezawaryjne i trwałe (o ile nie najtrwalsze) produkowane obecnie silniki świata. A jeśli chodzi o wnętrze, to nic mi tam nie skrzypiało i uważam, że niczym nie ustępuje ani ceedowi ani golfowi-nawet.
    AdamS - tak, rabacik wyszedł niczego sobie coś koło dyszki..
    Ostatnio edytowane przez vadeRR ; 02-02-2014 o 19:34
    były: almera 1.4 1998, corolla 1.4 htb 2003, rav4 2.2 D4d 2008, Auris 1.6 TS 2014
    obecnie: Subaru Forester XT 2014


    https://www.youtube.com/watch?v=gC43i7Xlqqw

    https://www.youtube.com/watch?v=cBaUCHiJxxs

  3. #33
    Awatar Kedirak
    Dołączył
    12/2009
    Posty
    2,052
    Auto
    ufo 1.8 nuda blee ale nie psuje sie!

    Domyślnie

    Święty spokój nie ma ceny.

    Najwyraźniej autko podoba się tym, którym ma się najbardziej podobać - kupującym te auta I o to przecież chodzi.

  4. #34

    Domyślnie

    Niestety dzisiaj nawet wolnossący benzyniak u Toyoty nie jest żadną gwarancją - znajomy miał niedawno w Yarisie 1.33 silnik do wymiany po... 60tys. km, wcześniej też miał z nim problemy(ale wszystko na gwarancji zrobione, tu jest ok). Okazuje się że to plaga wśród tych silników i rzeczywiście dużo ludzi narzeka na problemy z nimi. O 1.6 na szczęście tyle złego się nie słyszy także miejmy nadzieję że nie będziesz miał z autem żadnych problemów. Ale fakt że Toyota ma ostatnio naprawdę dużo nieudanych silników.
    A 1.6VVT-i jest po prostu dość nieskomplikowany, trwały i jest bezpieczną opcją, ale podobnie można powiedzieć o 1.8 w Civicu(a ten jest wyraźnie dynamiczniejszy i oszczędniejszy od VVT-i),1.8 w Mitsu, 1.6Vti z C4, czy 1.6 w i30/Ceed Także silnikiem się nad konkurencją nie wybija, a niestety nie widzę innych, mierzalnych argumentów porównując do konkurencji.. Wnętrze oczywiście jest też kwestią gustu

    Dave akurat zabawki z tsi to zupełnie inny poziom niezawodności auta i z tym objeżdżaniem też bym się kłócił, po prostu bez doładowania kierowca musi więcej namachać się lewarkiem Trochę nie na miejscu jest wyskakiwać z tym silnikiem jeżeli mówimy o jakimś trwałym aucie.
    Ostatnio edytowane przez KruQ ; 02-02-2014 o 20:09

  5. #35

    Dołączył
    11/2012
    Skąd
    Biegun
    Posty
    746
    Auto
    D-4D

    Domyślnie

    Auris wyszedł niechcący, Toyota nigdy nie była na tapecie, ale trafił się pewny egzemplarz w przyzwoitej cenie, w podobno niezawodnej wersji (bez zmiennej geometrii turbo, dwumasy, DPFa), a wyszło jak wyszło. To był ostatni diesel, następna będzie benzyna.

  6. #36
    Awatar vadeRR
    Dołączył
    09/2012
    Skąd
    podlaskie
    Posty
    336
    Auto
    SFXT 2014

    Domyślnie

    "w podobno niezawodnej wersji (bez zmiennej geometrii turbo, dwumasy, DPFa)"
    faktycznie 1.4 D4d to chyba najmniej problemowy z diesli. i póki co jedyny , który się Toyocie udał..
    były: almera 1.4 1998, corolla 1.4 htb 2003, rav4 2.2 D4d 2008, Auris 1.6 TS 2014
    obecnie: Subaru Forester XT 2014


    https://www.youtube.com/watch?v=gC43i7Xlqqw

    https://www.youtube.com/watch?v=cBaUCHiJxxs

  7. #37

    Dołączył
    11/2012
    Skąd
    Biegun
    Posty
    746
    Auto
    D-4D

    Domyślnie

    Z pewnymi wyjątkami, z których jeden stoi u mnie pod blokiem.

  8. #38

    Domyślnie

    Dość ciekawy tekst. Szkoda tylko że autor nie zajaknął sie ani słowem, o paskudnym i nieprzystającym do wspólczesnych standardów wnetrzu Aurisa. Z zewnątrz to auto faktycznie może się podobać, ale wsiadając do jego wnętrza odbywa się podróż w czasie do lat ... 80-tych !! Jest szaro, kwadratowo, i mizernie, a sławny juz zegarek, oraz kształt nawiewów dopełniają obrazu wnętrza rodem z lat 80-tych. Do tego, o czym było wspomniene w teście, mizerna ilość miejsca i niezbyt wyszukane materiały wykończeniowe, przypominajace Kię z przed 10 lat. Podsumowując ma sie ochotę jak najszybciej wyjśc z tego auta i przesiąść sie do konkurencji. Ktoś w Toyocie powienien wylecieć z pracy za projekt wnętrza Aurisa.

  9. #39
    Awatar micrus
    Dołączył
    06/2012
    Skąd
    warwsiowa
    Posty
    2,014
    Auto
    Pikne ino cud!

    Domyślnie

    Tak naprawdę biorąc pod uwagę całą dyskusję wokół wnętrza Aurisa to w teście zabrakło zdjęć wnętrza. Wkleiłem co znalazłem w necie:

    http://zorocar.com/wp-content/upload...s-Interior.jpg

    http://indianautosblog.com/wp-conten...k-interior.jpg

    http://carblade.com/wp-content/uploa...k-Interior.jpg

    http://www.carendz.com/wp-content/up...s-Interior.jpg

    Prawdopodobnie są to dość wysokie wersje wyposażenia, ale takie są zwykle testowane przez AG. Jak dla mnie jest kiepsko ale tragedii nie ma. W każdym razie jakaś hybryda, którą oglądałem w ASO Toyoty wyglądała wyraźnie gorzej w środku (mógł być golas). Te przełączniki po lewej stronie wyglądają najgorzej.

    W każdym razie z pracy bym za to nie wyrzucał

    PS. Dla moderatora: nie znalazłem możliwości wrzucenia załącznika więc rozumiem, że zmieniły się zasady i można już dodawać zdjęcia bezpośrednio?

    * to slabo szukasz, opcja insert image nad polem do pisania tekstu* - daboo
    Ostatnio edytowane przez daboo ; 05-02-2014 o 12:00

  10. #40
    Awatar Kedirak
    Dołączył
    12/2009
    Posty
    2,052
    Auto
    ufo 1.8 nuda blee ale nie psuje sie!

    Domyślnie

    Ja tam np. do wygladu wnetrza nic nie mam np. Ale..nie siedzialem w srodku :P

    Widze, ze jest kieszen CD na konsoli srodkowej, latwo dostepna dla kierowcy..to naprawde duzy plus. Z niezrozumialych dla mnie powodow nie kazde nowe auto posiada ja w tym wlasnie, jedynie slusznym miejscu.

    Z zewnatrz autko wyglada jak dla mnie pieknie.

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •