Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 137

Wątek: Audi S8 2015 & Audi A8 Black Edition 2017

  1. #61
    Awatar slk_girl
    Dołączył
    12/2012
    Skąd
    Londyn / Wawa
    Posty
    188
    Auto
    Audi A8, Abarth 124 Spider

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piono Zobacz posta
    w Porsche doskonale mnie przyjeli opiwedzieli o aucie wszystko, umowili na jazde testowa ale potem sie okazalo, ze musza ja odwolac bo auto oddali komus jako zastepcze i mialo w rocic nastepnego dnia. poprosilem o przelozenie na drugi lub nastepny dzien po czym oddzownili ze niestety tego dnia nie bedzie i zadzwonia kiedy bedzie dostepne i dadza mi pojezdzic przez godzine. zadzwonili 3 miesiace pozniej...grzecznie powiedzialem im zeby pocalowali mnie w d..... i zadzwonili za 3 lata.
    To zupelnie jak u mnie. Zadzwonili do mnie ze 3 miesiace po tym jak mieli zadzwonic i powiedzialam im, zeby odezwali sie za 2 lata jak bede zamawiac nastepne auto, bo wzielam Mercedesa w miedzyczasie. Generalnie nie mam zamiaru ogladac dealera Audi od srodka do czasu serwisu. Patrze na rozne promocje co "rozdaja" w leasingu teraz, ale na razie nic mnie nie kusi. Duzo osob pozamawialo S5, ale cena za 2 lata taka sama jak za moje S8, wiec dla mnie kiepska. Wysoko postawiona poprzeczka. Jak wroce z urlopu, to moze przetestuje Golfa R, male auto na zakupy :-) Moze potem bedzie jakas dobra promocja i bede juz gotowac do zamowienia.

    Za jakis miesiac - dwa bede wiedziala czy potrzebne mi dwa auta czy nie, bo jak bede dojezdzac do pracy transportem publicznym, to bez sensu trzymac S8 na podjezdzie i tylko patrzyc na niego.

  2. #62
    Awatar piono
    Dołączył
    05/2007
    Skąd
    Zagranica
    Posty
    586
    Auto
    dobre

    Domyślnie

    ostatnio dochodze do podobnego wniosku. Mam drugie auto Corse, hehe, i zastanawiam sie czy w ogole cos wiecej mi potrzebne. ok, jest zabawa, jest radosc ale....na te wszystkie mile co robie do pracy i jeden wyjazd na 3 lata za granice to chyba nie ma sensu trzymac innego auta niz Corsa. wyjazd zagraniczny moge sobie odpuscic, samoloty lataja poki co. Moze to moja chwilowa "depresja" motoryzacyjna ale takie wnioski ostatnio mnie nachodza. kiedys jak regularnie jezdzilem 2 x w roku na dlugie wyjazdy typu Hispzania, Francja, Polska to mialo sens a teraz?? Oczywiscie moj C43 dotrwa do konca kontraktu czyli 2020 ale co potem? elekryczny? hybryda? nic?
    ...................f*..perfect

  3. #63
    Awatar slk_girl
    Dołączył
    12/2012
    Skąd
    Londyn / Wawa
    Posty
    188
    Auto
    Audi A8, Abarth 124 Spider

    Domyślnie

    Widze, ze masz podobna depresje moto jak ja :-) Nie widze nic ciekawego czym chcialabym jezdzic. Bylam na jezdzie probnej Golfem R i ogolnie bylo w porzadku, ale strasznie glosno w srodku po Audi. Nie poczulam pozadania :-) Pomyslalam, ze moze lepiej juz jakies mniejsze Audi wziac jak bedzie w promocji czy w ogole cos innego. Opcja nic chyba nie wchodzi w gre, zobacze jak mi sie ulozy praca, bo przy dojazdach 100 mil dziennie pare razy w tygodniu, cos bedzie potrzebne, nie chce zazynac SLK. Jak patrze na rozne modele, to irytuje mnie maly bak w wielu autach benzynowych, a diesla nie chce.

    Czekam do 30 maja kiedy to wreszcie beda mogli mi podac cene przedluzenia leasingu Audi. A w miedzyczasie S8 stoi w garazu od 29 kwietnia, kiedy to pekla szyba przednia. Przewidywany termin naprawy 29 maja, bo uparlam sie na oryginalna szybe Audi i tyle zeszlo na jej zamowieniu i czekaniu na termin, kiedy bedzie mogla byc wymieniona. Gdybym nie miala drugiego auta, to bym pewnie wziela zwykla szybe albo wisiala na telefonie i robila awantury w Autoglass. Szyba jest dosc powaznie uszkodzona i rysa powiekszala sie nawet jak auto stalo, wiec nie chce ryzykowac i jezdzic nim. Teraz na koncach tej rysy po obu stronach sa zawijasy, jeden idzie w gore, drugi w dol.


  4. #64

    Dołączył
    03/2013
    Posty
    1,056
    Auto
    Ostani Samuraj ;)

    Domyślnie

    Miesiac czekania? Widze, ze serwis Audi to naprawde kaszana. Co oni te czesci rowerem transportuja? Na oryginalna szybe + uszczelki z Japonii do Lexa czekalem 2 tygodnie.

    A co do Waszych dylaematow, to ja tak mialem rok temu. W koncu kupilem auto klekota, ktore jest duze (relatywnie) I bezpieczne (ponad 1700kg - Piono, pomysl tez o tym aspekcie, bo wielu o bezpieczenstwie zapomina), a do zabawy + weekend mam co innego. Koszty w dlugim terminie wcale nie sa wieksze, a w koncu mam 'wola roboczego' z Tania eksploatacja itp.

  5. #65

    Domyślnie

    Szyba sama z siebie pękła, czy coś jej pomogło?

  6. #66
    Awatar slk_girl
    Dołączył
    12/2012
    Skąd
    Londyn / Wawa
    Posty
    188
    Auto
    Audi A8, Abarth 124 Spider

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez max0211 Zobacz posta
    Szyba sama z siebie pękła, czy coś jej pomogło?
    Maly kamyczek w piatek rano, 24h pozniej samochod postal 3h na sloncu i wielka krecha przez srodek. Wrocilam do domu z taka szyba 100mil, rysa dalej rosla jak zostawilam auto na podjezdzie, wiec teraz siedzi w garazu w stalej temp.

    Gdybym robila szybe bezposrednio przez Audi, to mysle, ze w tydzien by sie uwineli. Znaczy Audi nie robi tego, tylko inna firma dla nich. Niestety idzie to przez ubezpieczenie i firme zewnetrzna Autoglass, ktora najpierw musiala chyba dostac pozwolenie na kupno oryginalnej szyby, a potem ja zamowili. Do tego dochodzi czekanie na wolny termin w ich oddziale, bo trzeba zrobic kalibracje roznych czujnikow.

    Jak nie bede chciala/mogla zatrzymac Audi, a nie bedzie nic ciekawego, to przeczekam rynek. Przegladam codziennie oferty leasingowe, na wypadek jakby mialo cos wpasc. Kryteria to: automat, benzyna, duzy bak, cos fajnego, w miare uzytecznego jako dupowoz. Rozwaze diesel tylko jesli to bedzie jakies auto, ktore nie ma w benzynie albo jest to mocny silnik i typowy dla modelu.
    Ostatnio edytowane przez slk_girl ; 17-05-2017 o 13:51

  7. #67
    Awatar slk_girl
    Dołączył
    12/2012
    Skąd
    Londyn / Wawa
    Posty
    188
    Auto
    Audi A8, Abarth 124 Spider

    Domyślnie

    Po 5 tygodniach przerwy, wreszcie moge uzywac Audi. Nastalo sie troche w garazu w oczekiwaniu na zamowiona szybe, ktora zostala dzisiaj zamontowana.

    W miedzyczasie wystapilam o cene przedluzenia leasingu i dostalam dwie opcje: 6 miesiecy za 3687 funtow (okolo 17651.86PLN po dzisiejszym kursie) lub 12 miesiecy za 6800 funtow (okolo 32448.94PLN). Troche wiecej niz teraz place i lacznie za 3 lata wyszloby 20,725.62 funtow (98762.65PLN), w tej kwocie uwzglednilam koszt wymiany 4 opon. Z tego co dzisiaj sprawdzalam, to 3 latki chodza po okolo 35tys funtow w skupie, ze sie tak wyraze. Wiec w ciagu trzech lat zaplacilabym 20tys za leasing, w porownaniu do 25tys utraty wartosci.

    Nie wiem jeszcze czy zatrzymam auto na kolejny rok czy nie, mam pare miesiecy na decyzje. Zaczelam rozgladac sie za czyms innym, szukajac dobrych okazji, ale nie da sie ukryc, ze za 6800 funtow za rok leasingu, nie znajde czegos podobnego. Ludze sie, ze zastoj na rynku motoryzacyjnym spowoduje rozne promocje w 3 i 4 kwartale i moze pojawi sie cos ciekawego. Nie mam noza na gardle, moge w ogole oddac Audi i uzywac drugiego auta.

    Na razie bylam przetestowac Alfa Romeo Giulia Veloce 280KM, po drodze zahaczylam o salon Skody i przejechalam sie Superbem dieslem. Bylam tez w salonie Jaguara zobaczyc model XE, ale nie udalo mi sie przejechac, bo wszyscy sprzedawcy byli zajeci. Umowilam sie na przyszly tydzien. Poczytalam tez troche o BMW 730d, ma w miare dobre wyposazenie, ale w sumie kosztowaloby mnie podobnie do S8, wiec nie ma sensu zamieniac.

  8. #68
    Awatar slk_girl
    Dołączył
    12/2012
    Skąd
    Londyn / Wawa
    Posty
    188
    Auto
    Audi A8, Abarth 124 Spider

    Domyślnie

    Czas na pierwszy serwis przy 17tys mil (25tys km). Razem z samochodem wykupilam pakiet serwisowy na 3 lata, wiec nie przejmowalam sie zbytnio kosztem, tylko umowilam sie i powiedzialam, ze chce zmenic olej i zrobic "inspekcje". Na miejscu dowiedzialam sie, ze dealer skontaktowal sie z firma leasingowa by potwierdzic pakiet serwisowy i dostali od nich zlecenie wymiany swiec. Troche mnie to zdziwilo, bo wedlug ksiazki serwisowej swiece powinny byc zmienione dopiero przy 38tys mil lub po 6 latach, ale co tam, jest w cenie. Poza olejem i swiecami zmieniono jeszcze filtr powietrza. Calosc 633 funtow (ok 3000zl), ale nic nie placilam. Po 17tys mil opony ciagle maja 6mm bieznika co mnie ucieszylo z dwoch powodow, po pierwsze moge ewentualnie wziac auto na tor przed oddaniem, po drugie powinnam dac rade wycisnac z opon 30tys mil (48tys km).

    Ciagle jestem w szoku jak bezosobowy jest serwis w Audi i nie chcialabym byc wlascicielem samochodu tej marki i przyjezdzac do nich na naprawy gwarancyjne. Terminy sa bardzo odlegle, aut zastepczych brak lub czeka sie jeszcze dluzej (np 2 miesiace tam gdzie bylam dzisiaj), na diagnostyke gwarancyjna rowniez trzeba czekac pare tygodni. Zglosilam usterke zwiazana z klapa bagaznika i powiedziano mi, ze wstepne ustalenia sugeruja, ze trzeba wymienic klamke w klapie, ale najpiew musza mnie umowic na oficjalna diagnostyke, a potem dostac pozwolenie od Audi na wymiane na gwarancji i zamowic czesc. Przy dobrych wiatrach min. 2 dni, ale pewnie ze 3 dni. W zwiazku z mala upierdliwoscia tej usterki raczej odpuszcze, nie bede marnowac na to zycia.

    Od paru miesiecy aktywnie przegladam oferty leasingowe, znalazlam A6 Allroad 272 Sport w bardzo dobrej cenie, ale byla tylko jedna sztuka i na juz, a to bylo dla mnie za wczesniej. Obdzwonilam kilku dealerow dowiedziec sie czy sprzedadza mi auto w podobnej cenie, ale nie udalo sie. Deal byl 6 + 23 x 326, co daje za 2 lata 9454 funtow (44.4tys zl). Te auta zwykle sa po min. 12tys za 2 lata, w tej chwili po 14tys funtow. Od 3 tygodni probuje zalatwic sobie jazde testowa takim A6, ale nie jest to proste. Bylam umowiona na dzisiaj, to pracownik ktory jezdzi tym autem na codzien jest chory, czekaja teraz az wroci.

    Tego samego dnia, ktorego wypatrzylam powyzsze A6, przeczytalam o ofercie na A8 3.0 TDI Black Edition. Mialam ten model na oku i obserwowalam ceny od paru tygodni. Zrobilam tez konfiguracje wyposazenia, wybralam kolory, itp. To samo zrobilam zreszta dla innych aut. Wszystko po to, zeby byc przygotowanym na zlozenie zamowienia na juz, gdyby cos sie pojawilo. Poczatkowo dealer powiedzial, ze moge wybrac sobie dowolny kolor A8, ale wyposazenia juz nie da sie zmienic. Wyslalam mu swoja konfiguracje, a gdy po 3h nie dostalam odpowiedzi, zadzwonilam ponownie. Okazalo sie, ze zostalo tylko jedno auto i jest juz w drodze do nich i bedzie wkrotce gotowe do odbioru. Umowilam sie na odbior pod koniec wrzesnia, bo to ostateczny termin rejestracji. Nastepnego dnia dostalam potwierdzenie zamowienia i zaplacilam oplate rezerwacyjna 500 funtow (ok. 2350zl). Wiem, ze auto juz dotarlo do nich, bo przyszedl automatyczny email.

    Black Edition to wersja oferowana zwykle pod koniec produkcji modelu, z dodatkowym wyposazeniem. Zrobilam porownanie co strace w stosunku do S8, a co zyskam, opis z angielskiej broszurki. Polski rynek jest troche inny, bo standardowe wyposazenie jest ubozsze i trudno tak porownywac wersjami modelowymi.

    S8 - trace
    quattro with Sport differential
    ‘S’ Sport adaptive air suspension
    Dynamic steering
    Audi parking system advanced with top view. - przydatna funkcja z kamerami z przodu i z tylu
    Extended leather package plus - kosmetyka
    Alcantara package.
    Upper inlays in Carbon atlas - kosmetyka
    Active noise cancellation - zobaczymy czy bedzie roznica bez
    Dual-branch oval twin tailpipes
    Standard door closure

    Black Edition - dostaje w zamian
    21” x 9J ‘5-arm Rotor’ design titanium finish alloy wheels - gigantyczne kola 21 cali i opony 275/35. Moze byc glosno.
    Sport air suspension
    High-gloss black styling package - zamiast drewna, ktore nie podoba mi sie
    Audi parking system advanced with reversing camera - dobrze ze chociaz daja kamere z tylu w standardzie
    Cloth headlining
    Power door closure - przyda sie, bo drzwi slabo sie domykaly i czasami trzeba bylo walic, jakby brakowalo tej funkcji.
    Privacy glass - przyciemnione tylne szyby, mialam jako opcje.

    Oczywiscie najwieksza roznica to silnik, polowa stada koni zwieje spod maski, zamiast oficjalnych 520, bedzie ich tylko 262. Nie wiem jak udalo sie Audi, ze mimo tak ciezkiego auta do setki ma byc tylko 5.9 sekundy. Reszta to glownie dodatki kosmetyczne, mysle ze nie zauwaze czy mam skore Nappa czy zwykla na desce, ale Alcantara na podsufitce byla bardzo ladna. A8 i tak jest dobrze wyposazone, ladnie wykonczone i nie ma co narzekac. Przez ostatnie pare tygodni patrzylam jeszcze na inne auta ludzac sie, ze moze cos innego mnie skusi, ale nie moge przebic dobrej oferty na A8 i poziomu wyposazenia. Chcialam cos troche krotszego, zeby nie wyciskac sie z samochodu po zaparkowaniu w garazu (mam slup z boku) i ze skladanymi siedzeniami, ale znowu nie wyszlo. Dlatego ciagle walkowalam to A6 na boku.

    Cena zamowionego A8: 6 + 23 x 399 = 11571 funtow (ok. 54tys zl) za dwa lata, do tego pakiet serwisowy za 350 funtow. Prawie tyle samo co za S8, co potwierdza jaka dobra promocje zlapalam 2 lata temu, byc moze deal samochodowy zycia ;-) Jesli chodzi o S8, to albo wroci do firmy leasingowej albo bedzie odkupione przez znajomego. Musze czekac do 1 wrzesnia na wystapienie o cene wykupu. Z tego co widzialam, to Audi zaklada, ze ten model bedzie warty po 2 latach 36tys funtow czyli okolo 170tys zl. Nie wiem jednak czy cena wykupu bedzie na tym samym poziomie czy nie. Najtansze S8 z tego rocznika dostepne na rynku kosztuje 46tys funtow - 217tys zl.

    Inne auta, ktore bralam pod uwage i/lub bylam na jazdach testowych to: Jaguar XF 2.0 250KM benzyna, Jaguar XF 3.0 Supercharged 380KM, Volvo S90. S90, bo akurat byla na nie dobra promocja, chociaz wolalabym V90. Na jezdzie probnej bylam chyba w kwietniu lub w maju i zapamietalam jedno - bez wrazen. Patrzylam potem na zdjecia wnetrza i w koncu poleglam na ekranie dotykowym i ogolnej nudnosci samochodu. Jestem pewna, ze bylby to bardzo dobry i tani dupowoz, tylko nie dla mnie. Mercedesy i BMW odpadly, bo nie mialy konkurencyjnych cen. VW Golfa R odrzucilam juz wczesniej ze wzgledu na halas w kabinie i nowy dotykowy ekran. Teraz jeszcze doszly dodatkowe argumenty przeciw: kradna i maly bak.

    Koniec wypracowania ;-)
    Ostatnio edytowane przez slk_girl ; 04-08-2017 o 20:57

  9. #69
    Awatar test1uci
    Dołączył
    06/2010
    Posty
    2,663
    Auto
    VW Golf Highline 1.4 TSI 160 DSG7 '10

    Domyślnie

    myślę, że jednak dźwięku silnika będzie Ci brakować :-)
    Historia: Fiat Tipo S 1.4 8V '95 -> Renault Laguna Grandtour RN 1.8 8V '96 -> Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V '06

  10. #70
    Redaktor naczelny Awatar MCL
    Dołączył
    04/2010
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    5,106
    Auto
    Renault Clio IV 1.2 75 KM, BMW E60 525d

    Domyślnie

    Oj nie - akurat Audi przy 3.0 TDI potrafi zdziałać cuda. Zawór w tłumikach daje naprawdę fajny dźwięk. Owszem, do S8 nawet się nie umywa, ale i tak nie drażni tak jak klasyczny klekot
    Drive tastefully!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •